2015. április 27., hétfő

ManiCute-Természet


Sziasztok!!!


ManiCute témánk a természet,erre mindenképp gyerekes,színes manikűrt akartam készíteni.

Személy szerint imádom a virágokat,a fákat, a jó időt,és tisztelem a természetet,sohasem szemetelek!!! 

Visszatérve az általam komponált manikűrhöz,egy naplementét szimbolizáló gredient-et készítettem,majd a Moyou-Mother nature palettáról vettem pár mintát,fű virág és pillangó sem maradhatott le.








A manikűr színes és vidám lett,elég gyerekes,de nekem így tetszik,amúgy tavaszi manikűrnek is simán elmenne.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Snow me white
Sminkszivacs
Kiko 491-Rosso tucano
Kiko 482-Tangerine
Kiko 369 Ocra chiaro
Kiko 279  Giallo
Laura clauvi nyomdázólakkok
Moyou-Mother nature-01
Kiko Top coat








18 megjegyzés :

  1. Nagyon vagány hippis vidám manikűr, egész felment a pulzusom :) Bejövős!!!

    VálaszTörlés
  2. Vidám és üde manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színes, vidám, tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj,de szuper! Majdnem egyre gondoltunk:) Én is hasonló virágos lepkés manit készítettem.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos lett, tök jó, hogy ilyen sok színt használtál hozzá :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, nem gyerekes, imádom, hogy ilyen színes és sok minden van rajta!

    VálaszTörlés
  7. Wow! Olyan, mint egy színes álomkép! Nagyon vidám! Terápiás jellegű :)))

    VálaszTörlés
  8. De gyönyörűséges lett! Tényleg gyerekes, de a tavaszhoz illik ez a játékos minta. (-:

    VálaszTörlés
  9. Nagyon vidám lett, tetszik a színátmenetes alap és a rányomdázott minták. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!