2015. április 28., kedd

Pink manikűr


Sziasztok!!!


Nos,aki rendszeresen olvas ,tudja,hogy nagy pink körömlakk fan vagyok.Készletemben számtalan van,viszont sohasem elég belőlük,mindig kell valami új márka pink lakkja.

A manikűr elkészítésekor nem csak sima pink lakkokat akartam használni,mert úgy éreztem ez túl egyszerű illetve nagy valószínűséggel unalmas is lenne,így kicsit kombináltam az egészet.

A mutató és a hüvelykujjamra egy sima krémes pink került,a Kiko Quick dry 841 ami a Baby pink nevet viseli,nem véletlen.A lakk 2 rétegben fed,szuper gyorsan szárad,az ecsete olyan mint a Rimmel lakkoké,én kivételesen odáig vagyok értük.
A középső illetve a gyűrű ujjamra egy átmenetet készítettem,az alaplakk itt a Rimmel-Rita Ora-703 White hot love lakkját kentem fel,majd sminkszivaccsal készítettem rá egy átmenetet,a 841 és a Kiko Quick dry 842 Deep pink lakkjait felhasználva.
A kisujjamra egy fekete lakk került,a Kiko Quick dry 819.
Amint láthatjátok elég sűrűn használom a Kiko Quick dry lakkokat,nem véletlen,egyszerűen fantasztikusak.Viszont kár,hogy megszűnnek :(

A fekete illetve a pink lakkra került egy-egy díszítőkő, a feketére pink,a pinre fekete,szegecset akartam,de nincs fekete szegecsem. :(
Az átmenetet a nem is olyan régen tesztelésre kapott Bornprettystore BP-L020 lemez egyik csipkés mintájával varázsoltam szebbé.











A lemez ITT elérhető,tökéletesen lehet vele nyomdázni,a minták mélyek és nagyon szépek.
A lemezt tesztre kaptam,ez a véleményem nem befolyásolta.

A BBB10 kóddal 10% engedmény is van rá,az szállítás ingyenes.






Felhaszbált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko Quick dry-841,842,819
Rimmel-Rita Ora-White hot love
Sminkszivacs
Laura Clauvi nyomdázólakk
Bornprettystore BP-L020
Díszítőkő
Kiko Quick dry top coat



kedveled a csipkés mintákat?

20 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett! Nekem már nem küld semmit tesztre a BPS :D Ebay-en vásároltam meg az új lemezeiket, így legalább tudok reklamálni, ha nem kapom meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.😊
      Az Erika sem kap már,de nem értem miért nem?! Vagyis mi alapján döntenek???😐

      Törlés
    2. Köszönöm.😊
      Az Erika sem kap már,de nem értem miért nem?! Vagyis mi alapján döntenek???😐

      Törlés
    3. Én se kapok jó ideje, mondjuk annyira nem is hiányzik, e-bay-en olcsóbb és gyorsabb, de most a héhé-ből rendeltem a te hatásodra :)

      Törlés
    4. Hm nagyon érdekes :(
      Melyik Hehe lemezeket vetted meg??? :)

      Törlés
  2. Csipkemintám az nincs egy darab sem, pedig jól kihasználható minta, mint a virágos.
    Szép lett a mani, változatos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony,szerintem is nagyon szép :)
      Örülök,hogy tetszik a manikűr :) Köszönöm :)

      Törlés
  3. Ezt a manit én is elfogadnám most, tetszik nagyon! :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Ez már instán is felkeltette a figyelmemet, annyira jó! :D Nekem nagyon tetszenek a csipkeminták, bár sajnos az nincs a készletemben, de szeretnék ilyen lemezt beszerezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a lemezt ajánlom.Szerintem nagyon szuper!!!!!
      És örülök,hogy tetszik a mani.Köszönöm :)

      Törlés
  6. Na ez nagyon tetszik!:) Gyönyörű mani! <3

    VálaszTörlés
  7. Wow, ez olyan csajszisan dögös :P

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!