2015. április 21., kedd

Rimmel-I Sweetie heart-01 Cheeky girl


Sziasztok!!!



Szombat este kedvem támadt egy kis lakkozáshoz,tudom-tudom azt írtam,hogy kell a szünet és a feltöltődés,mégis a blogger énem győzött,hogy hiányzik a blog és a lakkozás.
Ez már csak ilyen,elég sok lakk várja,hogy kipróbáljam,elsőnek egy Rimmel lakkot néztem ki magamnak,meg úgy alapból már kellett valami lakk a  körmeimre,mostanában méretben és formában is rettenetesen visszafejlődtek. :(
A munka mellett nem igazán volt időm,hogy a körmeim kényeztessem,mondjuk ez meg is hozta a gyümölcsét,össze-vissza reszelgettem őket..... :(


Szóval visszatérve a Rimmel lakkra,az idei évben a Rita Ora mellett,5 pasztel matt lakk is kapott helyet az állványokon,az utolsó 5 db-ot sikerült megszereznem,nálunk elég hamar elfogytak.
I sweetie heart nevet kapta ez a kollekció,valóban nagyon cukorkás,kis édes hangulatú színek,aki kedveli a matt lakkokat,mint ahogy én,szinte már-már kötelező darabok.Viszont a rossz hír,hogy egyenlőre ez a kollekció otthon nem érhető el,bízom benne,hogy idővel majd felbukkannak,kár lenne kihagyni ezeket cukorkákat.
Mint már írtam a kollekcióban 5 pasztel szín található,egy pink,egy sárga,kék,zöld és barack.
Személy szerint idén a sárga lesz a nagy kedvencem,de üvegben a kék is nagyon tetszik,meglepő de igaz.





Amit én elsőnek választottam a Cheeky girl nevet kapta,egy halvány rózsaszín,már-már a balett ruhákra emlékeztető rózsaszín.
Az ecsete a szokásos Rimmel,lapos és lekerekített,nagyon imádom ezt a fajta ecsetet,a kupakon egy matrica van,a kollekció nevével,a szivecske színe a lakk színét próbálja visszaadni.
A lakk maga közepesen sűrű,iszonyat hamar szárad,ami ebben az esetben sajnos nem előnye.
A lakkot két rétegben kentem fel,mivel pár ujjamon foltos maradt,így egy harmadik réteg is került rá.
A lakkozással nem vagyok elégedett,nem hoztam a szokásos formám.Úgy érzem ez a lakk számlájára is írható,de lehet az alaplakk a hibás,nem a szokásos Orly-t használtam,hanem az Opi sima alaplakkját.





A mutató illetve  a gyűrűs ujjamra egy fél minta is került (Bp-L 005),az összahatás nekem jobban tetszik.




Összességében ez a szín nekem nagyon tetszik,mostanában különösen rákaptam a matt lakkokra,egyetlen hátránya,hogy elég nehezen kezelhető.


A nyomdapaletta ITT elérhető a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is van rá.





Felhasznált lakkok és kellékek



Opi-Base coat
Rimmel-I sweetie heart-01 Cheeky girl 2-3 réteg
Laura clauvi nyomdázólakk
Bornprettystore Bp-L 005
Kiko top coat






kedveled a pasztel (matt) lakkokat?






8 megjegyzés :

  1. De jó, van poszt :) A pasztell jöhet, nekem a zöld is tetszik! Szép lett a mani :)
    A napokban gondoltam rád, írtál korábban a lehúzható alaplakkról, a Miss Sporty tökéletes, de úgy, ahogy írtad, nyomdázáshoz :) Nem is kell takarítani utána, elég lehúzni és nincs küzdelem a bőrre tapadt fekete lakkal sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Jó,hogy itt vagy :)
      A Nyc lehúzhatót én is kiprbáltam nyomdázáshoz,most kicsit spórolok a latex-en :D De tényleg nagyon szuper!!!!örülök,hogy neked is bevált,olcsóbb megoldás,mint a folyékony latex :)

      Törlés
  2. Először is, én is nagyon örülök, hogy írtál poszot. (-: ♥ Nagyon tetszik a manikűr, szépek a színei, kicsit egyszerű, de éppen ez a jó. Hát igen, a Tőled megszokotthoz képest rövidebb a körmöd, de ez is jól áll, és gyorsan megnő majd. Sajnos én magamon azt vettem észre, hogy a bőröm és a körmöm is nagyon szárad, és ezért törik. :-7
    Mikor megjelentek ezek a matt lakkok és fedőlakkok oda voltam értük. Máa kicsit elteltem, vagy nem is tudom. Az nem tetszik benne, hogy én több ideig szeretek viselni egy-egy lakkozást, és ezek ugyebár elég hamar kifényesednek....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JAJJ Nagyon drága vagy.Köszönöm :) <3
      Hát igen,mostanában rövidebb,annyira nem zavar,csak furcsa.Nekem is elég száraznak tűnik a körmöm,a jobb kezemen lemezesen törik :( Gondolom a stressz miatt van,vagy nem tudom....De furcsa mindenesetre,pedig használom a p.shine-t is....
      Nálam most a matt lakk nagyon menő :D Tudom,elég hamar fényesedik,2 napig rajtam ez bőven megfelel :) Ugye elég ritkán lakkozok :)

      Törlés
  3. Nagyon szép, elegáns, egyszerű az összkép, de szokatlanul visszafogott manikűr ez tőled :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik az a minta!:) A lakk is csodás!:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a manikűrt most egyszerűen IMÁDOM :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis cuki szín! És ezzel a kis pink mintával nagyon jól mutat. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!