2015. április 23., csütörtök

Tribal manikűr


Sziasztok!!



Elvileg a mai posztban a lakk lenne inkább a fontosabb,mint a tribal minta. :)
A Kiko 363-as Rosso ciliegia nevet viseli,ami magyarul cseresznyepiros,legutóbbi Kiko rendelésem alkalmával vettem meg.
Mellesleg ezer és egy piros lakkom van,mivel a rendelés minimum értéke 20 euro,muszáj volt választanom egy-két lakkot,így becsúszott ez is,de nem bánom,sőt!!!!

Az egyik kedvenc Kiko lakkom a 364-es Cremisi scuro,itt írtam róla, ez a 363-as egy világosabb,mégis hasonló árnyalat,így nem volt kétséges,hogy tetszeni fog.
Imádom az ilyen árnyalatokat magamon,évaszktól független,akkor is ha semmi extra sincs benne,csak egy sima krémes lakk.
Felkenve 3 réteg kellett belőle,szerintem 2 is elég lett volna,viszont feltűnt a képeken,hogy átlátszik a körömvégem,sajnos ez a 3 réteg után sem lett jobb helyzet.
Száradása gyors,az ecsete lapos és közepesen széles,elég könnyű volt vele lakkozni.






A gyűrűs illetve  a középső ujjamra egy tribal minta került,amit a Bornprettystore Bp-55 palettáról választottam.
A minta elég nagy,így a két szélét én levágtam,hogy ne teljesen borítsa be a körmöm,majd pár színnel kitöltöttem a mintát.
A többi körmömre a Cheeky szegecseit használtam,a gyűrűs ujjamon lévő mintát elkentem,de már nem volt kapacitásom újra elkészíteni az egészet.




Összességében nekem a Kiko nagyon tetszik,imádom ezt az árnyalatot,szívesen viselném minta nélkül is,elegáns,és nem feltűnő.
A nyomdapalettát ajánlom,nagyon szépen lehet vele dolgozni,INNEN megrendelhető,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.





Felhasznált lakkok és kellékek


Sinfulcolors-Base coat
Kiko 363 Rosso ciliegia 3 rétegben
Bornprettystore Bp-55 nyomdapaletta
Laura Clauvi fekete nyomdázólakk
Kiko lakkok a mintához
Cheeky szegecs
Kiko Quick dry top coat




kedveled az ilyen színű lakkokat?


10 megjegyzés :

  1. Ez a lakk! Fantasztikus színe van, gyönyörű piros!! A minta sem semmi, szuper ez a mani így egyben, a szegecsek is tetszenek, most már nekem is kellene egy szegecses manit csinálnom, csak mindig elfelejtem, mit tervezek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.
      Teljesen véletlen akadtam rá,nézegettem neten milyen piros lakkot vegyek- most piros korszakom élem :D :D- és akkor megláttam ezt!!!! :D
      Én manikűr készítése közben,kb. 4x váltok elképzelést,ezt sem így terveztem. :D Valamelyik nap viszont eszembe jutott,mennyi water decals,szegecs,meg kő van a fiókomban és nem is használom őket! A nyomdázás elvette az eszem,de kár,mert egy-egy egyszerű(bb) dologgal is szép manikűrt lehet készíteni.

      Törlés
  2. Kedves Ági! Gyönyörű ez a piros árnyalat, jól áll és elegáns! Mindig szívesen nézem a munkaidat és ha a szín/minta nem is mindig az én világom a precizitás és a minőség példaértékű! Szeretnék én is megtanulni nyomdazni, találhatok Toled oktatovideot valahol? Köszi szia, M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mariann!!!!
      Ma nagyon feldobtad a napom ezzel a kommentel!!!Köszönöm szépen a kedvességed! :)
      Sajnos videót nem szoktam készíteni (ennek több oka is van),de ha gondolod email-ben szívesen segítek :) Az elérhetőség manűpont alatt tudsz nekem írni,és amint tudok válaszolok is :)

      Törlés
  3. Nekem is megvan ez a lemez. :)
    Nagyon tetszik a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is tetszik a lemez? Amúgy nagyon jók a born lemezek,a régieket annyira nem kedveltem,a minta a minőség marha sokat fejlődött :)
      Most is vannak újak,meg is rendeltem őket,szerintem ezekben sem fogok csalódni :)

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a piros!! Én is azt tudom mondani, hogy mindig olyan szép, precíz munkáid vannak! (-: Ez a manikűr is nagyon tetszik. A piros színt én is kedvelem, igazi klasszikus. Mikor még kislány voltam, Anyunak voltak lakkjai, de akkor valahogy csak pirosat használtak a nők.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép piros lakk! A minta is szuper. Én észre sem vettem volna azt a kis hibát,ha nem írod.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!