2015. május 30., szombat

A buborékfújó



Sziasztok!!!


Gyerekkorom egyik kedvenc játéka volt a buborékfújó.Testvéremmel mindig azon versenyeztünk,hogy ki fúj nagyobbat,vagy kinek repül el messzebbre.Nagyon jó kis móka tud lenni,az idők viszont sokat változtak,amikor én gyerek voltam nem létezett autómatikus változat,vagy olyan amit már fújni sem kell :(

A mai manikűrt ez ihlette meg,pajkos kedvemben voltam amikor elkészítettem,és rózsaszín felhők fölé repítettem a képzeletem.
Egy gradientre készültek a minták,természetesen rózsaszínre,ehhez 3 lakkot használtam fel:China glaze-Feel the breeze,Float on,és Rimmel Rita Ora- 322 Neon fest.

A három lakk nagyon jól harmonizál egymással,a mutató ujjamra került a Bornprettystore BP-69-es palettájáról a buborékokat fújó lány,a többi ujjamra buborkékokat készítettem.Ezeket a Moyou London palettákról vettem,amiket kitöltöttem színekkel.







Nos,nekem ez a manikűr nagyon tetszett,lehet kislányosnak tűnhet,de igazán cuki lett :)





A paletta INNEN megrendelhető,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.






Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
China Glaze-Feel the breeze
China Glaze-Float on
Rimmel-Rita Ora-Neon fest
Sminkszivacs
Bornprettystore BP-69 nyomdapaletta
Moyou london-Sailor 01,08
Konad fekete nyomdázólakk
Színes lakkok a buborékokhoz
Kiko top coat




neked hogy tetszik ez a manikűr?






9 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, szeretem az ilyen alkotásokat nézegetni. A Float on már úton van hozzám, beleszerettem a színébe. Ez a körömhosszúság nagyon bejön nekem, pont illik a manihoz!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) A Float on jó választás,szép kis pink.Nagyon érdekes,mert félmattra szárad....
    Most ez a hosszúság nekem is tetszik,az Eveglaze pink lakkja is szuperül mutat rajta,(hétfő óta ez van rajtam ) így nagy valószínűséggel idén nyáron marad ez a hossz :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos, valóban kislányos, de ez nem zavar :) Tetszik a minta, a kivitelezés!

    VálaszTörlés
  4. Tökéletes! Első látásra nekem ez a lemez a webshop-ban nem keltette fel az érdeklődésem, nem is gondoltam, hogy ilyen mestermunkát lehet belőle kihozni. Elismerésem! Nagyon klassz lett!!!!

    VálaszTörlés
  5. Úristen, eszméletlen cukiii ez a manikűr! Imádom! :) És nagyon tetszik ez a körömhossz méreted, szerintem jól áll nagyon:)

    VálaszTörlés
  6. Olyan szép manikűröket csinálsz, hogy mindegyikhez odaírhatnám, hogy kedvenc :D

    VálaszTörlés
  7. Ugyanígy vagyok, mint M - olyan uncsi mindig azt írni, hogy hű, nagyon tezsik... Pedig így van! :)
    No és a körömhossz is tökéletes szerintem! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!