2015. május 23., szombat

Chevrons-Inspirált manikűr


Sziasztok!!!!




Gondolom nem vagyok egyedül,hogy néha-néha bizony mástól inspirált manikűrt készítünk el.
Ez a chevrons manit Marine blogján láttam,nagyon megfogott az egész.Imádom a blogját,egy francia lány aki Londonban él,és hihetetlen módon tetszik a blogja,amit elég régóta figyelemmel kísérek.Igényes,minden manikűrje precíz és csodásak a képek...

Ezt a manikűrt instagramon láttam meg nála,akkor megfogalmazódott bennem,hogy elkészítem én is.
Az általa használt lakkok közül kettő megvan nekem is,így már csak a kivitelezésre kellett időt szakítanom.

Én először felkentem a W7-Peach lakkot mint alapszínt,erre került fel a gradient,amihez a következő lakkokat használtam:Kiko 336 Blu elettrico,Orly-Basket case.


Majd egy réteg Dance legend-Top prismatic került a gradientre.



A legvégén a chevrons minta,amit a Bundle monster Bm-201 palettától vettem.
A végéredmény csodálatos,annyira szép,hogy egész nap csak a kezem nézegettem.
Itt-ott előtűnik a holo hatás,szerintem ez teszi az egészet kellemessé.











Egy kis OT.

Tegnap majdnem levágtam a kisujjam,a bal kezemen.Szerencsére a balesetet túléltem,a nagy riadalom ellenére nem olyan vészes a seb,illetve annyira nem is látszik az ügyetlenségem.
De sajnos a körmöm egyik sarka letört,ilyen féloldalas lett,amit vágnom is kellett,így most mini körmökkel létezem......

Mivel bal kézzel nem festek olyan szépen mint a jobbal,így a jövőben egy kis ideig, a kiujjamon lévő nevetséges félíves körmöt nézzétek majd el nekem.... :)




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 336 Blu elettrico
Orly Basket case
w7-Peach
Sminkszivacs
Dance legend-Top prismatic
Bundle monster BM-201
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko top coat




Kedveled a chevrons manikat?






19 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, hogy te milyen egyenesen tudsz nyomdázni! :) A hasonló manik nekem mindig ferdék, valahogy nem áll rá a kezem, úgyhogy hanyagolni szoktam az ilyen mintákat, amiben fontos, hogy egyenes legyen a minta. Szépen átsejlik a holo! Engem nem zavar a suta köröm, előfordul az ilyesmi. Sőt ha minden körmöt rövidre kellene vágni, akkor is nagyszerű manikat tudnál csinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát,igazat megvallva,nekem sem mindig jön össze az egyenes nyomdázás.Tévedni emberi dolog,szokták mondani.....Én a nyomdázást és az egész manikűrözést,a hangulatomhoz szoktam mérni,van amikor idegesít a nyomdázás,és semmi sem jön össze :D
      Sajnos nagyon hangulatmebre vagyok,pl. engem az időjárás is befolyásol :(
      Most sajnos nagyon suták lettek a körmeim,de nem baj,belefér,szerintem is lehet kicsit rövidebb körmökkel is igényes manit csinálni.....

      Törlés
  2. Ez igazán gyönyörűre sikerült, először azt hittem, holo lakkokkal készítetted az alapot. Tényleg, egyszerűen gyönyörű, nem tudok mást mondani rá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik. :)
      Holo lakkal már volt pár kísérletem,de nem igazán jött össze :( A DL fedőlakkot sokat hanyagolom,pedig kár,mert szuper kis lakk :)

      Törlés
  3. Uhh, ez gyönyörű lett! <3

    VálaszTörlés
  4. Szuper jó lett! <3 Nagyon szép valóban a holo csillanás,ahogy feltűnik a minta alatt! Kedvenc!!!

    VálaszTörlés
  5. Isteni ez az átmenet, a csillámok és a minta is. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!