2015. május 18., hétfő

Egy kis haul....sok képpel


Sziasztok!!!



Nem is olyan régen hazalátogattam,az idő ismét nagyon hamar elreppent.
Nagyon jó volt otthon,Anyukám látni,és átöltelni,a kutyám halálra dögönyözni...... :D
Az időm nagy részét Anyukámmal töltöttem,most én voltam a fuvaros,mert nem is olyan régen a bátyámmal megleptük Anyukám egy kis autóval,így muszáj volt tesztelnem.Anyu nagyon örült,hogy vittem mindenfelé,és jobban örültem,hogy vezethettem :)

Amúgy nem terveztem különösebb bevásárlást,ugye sok a lakk kevés az idő,szóval próbáltam magam meggyőzni,hogy nem rendelek Naillandból- viszont csak 3 napig bírtam magam tűrtőztetni.

A listám viszont egy szuper blogon hírdetett nyereményjátékkal kezdeném,ahol én lettem a nyertes.A játék itt volt,életemben először nyertem egy blogon.Rosie nagyon rendes volt,így hamarabb küldte el nekem a csomagom,mint belefért volna az idejébe,ami még az utazásom előtt idért.
Nagyon örültem mindennek,mégegyszer köszönöm szépen a kedvességed.
A csomagban a követlkező dolgok lapultak:

Rival de loop Almás-kiwis arclemosó,Isteni az illata,egy Avon Pink Daisy és Lemon testpermet,3 lakk az egyik az Essence Good girl,bad girl kollekcióból,egy Mundo de unas nyomdázólakk,és egy Golden rose Matte lakk.
2 yankee,ezek közül a lemon lavander a nagy kedvecem,a Loves me listás volt,mert sajnos már nem kapható,és egy Manhattan szemhéjpúder.










Naillandból is rendeltem a következőket-kivétel a Crystal nails.

China Glaze- Dune our thing (akciós)


5 Mundo de unas



Everglaze Adrenaline rush hozzá top coat és Nail prep . 


Colour Alike 2015 summer kollekcióból egyenlőre ez a két lakk a nyerő nálam.




A következő 2 lakkot Júliától vettem,illetve a Boulevard lakkokat ajándékba kaptam!!!! Köszönöm <3


2 másik Cg-t is egy-egy blogsaleról vettem,a fekete nekem must have darab volt egy ideje!!




A 2 Giver kolelkciós egy elveszettnek hitt csomagban voltak,egy hónapig volt a vámon,amikor egy szép nap megérkeztek.
Imádom ezt a kollekciót,azt viszont sajnáltam,hogy a Nailland nem hozta be.



Az Orly lakkot egyik kedves ismerősömtől kaptam.



A végére hagytam az Erikával való találkozásunkat. Megint nagyon gyorsan elment az idő,annyira sok dologról tudunk beszélni,még akkor is,ha szinte minden nap chat-en kiöntjük egymásnak a lelkünket.
Most úgy érzem,hogy Erika nekem több dolgott adott mint én neki,legközelebb tuti bepótolom a hiányosságom.
Amit még ősszel kinéztem és Erika megszerezte nekem a Dm-es bögre.


Egyik krém jobb mint a másik!!!!Imádom mindkettőt.

 Az Alverde cuticle eltávolítót tegnap már bevetettem,egyszerűen zseniális!!!


Bp nyomdapaletta is nagyon tetszik.


A hajfestéket én választottam,de Erika vette meg nekem akciósan!!!









A lakkok terén sem volt hiány!!!!
Minden nagyon szuper,köszönöm Erika!!!!!Imádlak!!!<3

És amiket én vettem,otthon illetve interneten keresztül,ez alól kivétel a Moyou paletta,mert azt Nailland játékon nyertem.
Itt nálunk sajnos nincs Rossmann és Dm sincs,így általában utazás előtt szoktam pár üveg lakklemosót venni.Ez most sem volt másképp.



Erika ajánlásnak köszönhetően vettem meg a haj kapszulát,az Omega 3 tablettát régóta szerettem volna.

Balea arcpakolást most vettem meg először,ezt Anyukám ajánlotta,nagyon tetszik,tegnap már ki is próbáltam.


A L'oreal arctisztító tonik egy L'oreal krémhez járt a Dm-ben,ezért 1 ft-ot kellett fizetni.Csodás az illata,és elég jól eltávolítja a szennyeződéseket.
A krémet Anyukámnak vettem,így arról nem tudok írni,hogy milyen.


Nailland nyereményem még ősszel:



És a Bornprettystore rendelésem.A pink cuki kis tartó ajándék volt...














Nos,ennyi lett volna a mai bejegyzés,ha esetleg van olyan,amit szívesen látnátok a blogon első körben,ne habozzatok leírni :)



7 megjegyzés :

  1. Mennyi minden :D Én már nem merek lakkot venni, mert nem férnek el. Pedig nincs sok, csak 100pár db, de azért elég sokkoló kinyitni a fürdőszobaszekrényt egy idegennek. Annyira szép színeket válogattál össze. A Lovely lakkok kivételével mindegyik az én ízlésem.
    Két BPS lemez nekem is megvan (ha ideér végre), a rózsaszín tartó alatti 5. lemez és alulról a 3., amit a tulipánok miatt rendeltem meg. BPS ajándékozta a tartót?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ajándék volt a tartó.Szerintem azért,mert egyben vettem meg mind a 10 lemezt.Legutóbbi is ez volt,akkor is egyben vettem meg a lemezeket,és járt hozzá egy ugyanilyen tartó.
      Hát nekem külön szobám van a lakkoknak,legutóbb a párom barátai voltak itt,nem tudom mit szólhattak :D

      Törlés
  2. Mennyi minden, választani sem tudok, hogy mit szeretnék először látni. :D Talán egy CG Ever Glaze átfogó tesztnek nagyon örülnék. :)
    Nekem is megvan a CG Sun Upon My Skin, még nem kentem fel.. kíváncsi vagyok rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mindenképp szeretném tesztelni,kíváncsi vagyok meddig bírom fent tartani :D

      Törlés
  3. Mennyi szép "minden"! (-: Hát hirtelen én sem tudom mit is látnék előbb a blogon, mert szinte mindegyik lakkra kíváncsi vagyok. (-: Sőt, a L'Oreal tonikra is, mert hamarosan valamilyet vásárolnom kell, de a régit lecserélném..... No meg azért van közöttük olyan is, amit én is ismerek. (-: De a lényeg, hogy egészséggel használd a sok szép ajándékot és a saját vásárlásokat is, mi pedig gyönyörködünk a manikűrökben!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D
      A tonikot ajánlom,nálam nagyon bevált.Pedig az ilyen tonikok nagy többsége nem szokott tetszeni,mert szárítja a bőröm,ez viszont nagyon szuper. :)

      Törlés
  4. Örülök,hogy tetszett minden,igaz nagy részéről tudtál.:)
    Ne viccelj,hogy több,szerintem pont arányosan adtunk egymásnak,amúgy meg az a lényeg,ahogy te is írtad,hogy végre újra találkoztunk. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!