2015. május 9., szombat

Macskás manikűr


Sziasztok




Ma egy nagyon cuki kis manikűrt hoztam.
Első körben a manikűrt nem így szerettem volna elkészíteni,viszont ismét a fáradtság győzött így elég egyszerűre sikerült az egész.
Az alapszín a Barry M-Gelly Hi-shine gnp15 Guava,nagyon szép extra fényes gél finish,türkiz rajongóknak ajánlom.
A lakk 2 rétegben fed ,elég gyorsan is szárad,amit nem szeretek benne a kupakja.Borzalmas lenyomatgyűjtő,pedig átörölgettem fotózás előtt......




Majd erre kerültek a macskák,szerintem nagyon kis cuki lett a végeredmény.
Imádom a macskákat,szívesen viseltem ezt a manikűrt.
A nyomdapalettát tsztelésre kaptam,ami természetesen nem befolyásolta a véleményem.









A nyomdapaletta INNEN rendelhető meg,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény jár rá.
A Barry M lakk megrendelhető a Naillandban.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Barry M-Guava 2 rétegben
Fekete konad lakk
Fehér akrilfesték
Bornprettystore Bp-59
Kiko top coat







tetszik a macskás manikűr??? :)




34 megjegyzés :

  1. Nagyon cuki lett! Amúgy a Born Pretty nyomdalemezek mennyire jók? Én nem mertem még onnan rendelni mert gyanúsan olcsók. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nagyon jók!Az újabb paletták nagyon szuperek,mind a "moyou" koppintás (ami hosszabb) mind ezek a kör alakúak.
      De ha írsz listt miket néztél ki,szívesen megírom neked,hogy jók vagy sem.

      Törlés
    2. Szerintem 270-280-as dollár árfolyammal már annyira nem olcsó, inkább reális. Legalábbis PayPallel fizetve kb. ennyire jött ki nekem.

      Törlés
    3. Én főleg a nagy mintákért szeretem, nem kell trükközni, hogy pont ráférjen a körömre.

      Törlés
    4. Hát egy-két palettához képest azért elég olcsó......

      Törlés
    5. Ok, köszi. Majd lehet, hogy kikérem a véleményedet ha rendelni fogok, de még nem olyan aktuális mert most vettem néhány új MoYou lemezt is. :)

      Törlés
    6. Láttam.Jó kis Moyou lemezeket vettél :)

      Törlés
  2. Jaj de cukiii lett ^^ Ezt a lemezt én is kéneztem, szerintem meg is fogom rendelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Szerintem nagyon cuki ez a lemez,érdekes,mert nekem a bárányos minta tetszett a legjobb,de a macsekok miatt nagyon jól kihasználhatü :)

      Törlés
  3. gyönyörű ez a szín és nagyon cukik a macskák rajta :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos lett, imádom macskákat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én is,még gyerekként 8 macskám volt :D

      Törlés
  5. Ááááá, szuper cuki! *-*

    VálaszTörlés
  6. Ú, de cuki! És gyönyörű ez a kék, rajtad meg különösen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :) :)

      Törlés
  7. Milyen szép ez a kék!! *_*
    Nagyon tetszenek a cicáid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik.És a cicák is :)

      Törlés
  8. Nagyon jó lett :D Mennyire vidám cuki manikűr :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  9. Jaj, ez mennyire jó! No, azt a kéket viszont elfogadnám, talán ha egyszer rendelek a Nailland-nél, eszembe jut. A macskákat pedig imádom, azt hiszem meg sem volnék már macska nélkül. :D Persze ha panelba költöznék, ott nem volna, mert sajnálnám..

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó mani lett, ez a macskás minta nagyon illik hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  11. Cicaaaaa.:) Gyönyörű ez a kék lakk! A minta pedig nagyon nagyon cukker! De nem kell ragoznom,tudod mennyire cica bolond vagyok.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,tudom.Örülök,hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  12. Óóó mennyire édes ez a cicás manikűr! Nagyon szépen megcsináltad! :) *-*

    VálaszTörlés
  13. Ezzel a lemezzel már szemezek egy ideje, annyira édesek ezek a cicusok. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!