2015. május 25., hétfő

ManiCute-Textúra



Sziasztok!!!!


Végre ManiCute,amire végre én is készítettem manikűrt :D
Úgy voltam vele,hogy erre a fordulóra sem készítek semmit,ugye a rövidebb körömforma engem mentálisan stesszelt,de a józan ész döntött,és készítettem egy szuper kis manikűrt.
Én személy szerint kedvelem a homoklakkokat,nagy kedvencem a Kiko Cupcake...de a többi márkának sem mondok nemet,igaz mostanában ritkán viselek homoklakkot.
Amiben gondolkoztam,egy lila,vagyis kettő mert úgy éreztem egy nem lenne elég,hogy felkenem és ennyi.
Egy világosabb és egy sötét árnyalatot választottam,amit kettéválasztottam egy díszítőszalaggal.
 A világosabb lakk a Rimmel-Sweetie crush-011 Violet swizzle,és az Opi-My current crush.







Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Rimmel Sweetie crush-Violet swizzle 2 rétegben
Opi-My crurret crush 2 rétegben
Díszítőszalag


 
 
 

Kedveled a homoklakkokat?

19 megjegyzés :

  1. Ez nagyon jó lett! Imádom. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, őrült jó ez a két szín együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Baromi jó lett és nagyon szépek így is a körmeid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hááááát a kényszer nagy úr,de kivételesen most nem zavar ez a hossz.Abban bízok,hogy a kisujjam hamar helyrejön,és formázható lesz :)

      Törlés
  4. Nekem is nagyon tetszik! Szépek ezek a lakkok!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez az OPI csodaszép, szuper lett a manikűröd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)Örülök,hogy tetszik Andi :)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett, a színválasztás is! :D Nagyon mutatós megoldás szerintem. (-: Érdekes módon, mikor bejöttek a homoklakkok, nagyon kedveltem őket, de újabban eléggé háttérbe szorulnak, mostanában a sima krém finish a kedvenc nálam. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nekem pont fordítva volt,nem bírtam őket elviselni :( Aztán a blog hatására,beadtam a derekam,igaz sokat nem kellett erőltetni,hogy megszeressem őket :D

      Törlés
  7. Jaj, ezek nagyon szép színek, pedig nem vagyok lilás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,azért örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  8. De szép lett!! Ezek nagyon szép lilák! Biztos szokatlan, hogy rövid a körmöd, de annyira szép és röviden is jól áll, hogy sajnáltam volna, ha nem alkotsz. Nekem általában ekkorák a körmeim, de tudom, nem vigasztal, ha te a hosszút látod szépnek magadon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát nem igazán vagyok hozzászokva ehhez a hosszhoz,de kivételesen nem zavar annyira mint gondoltam.Azért tudat alatt kicsit bánt,hogy elbántam a kisujjammal :)
      Tegnap felkentem az egyik Everglaze lakkot,hogy teszteljem,és ez a rózsaszín pont jó ehhez a körömhosszhoz,szóval most kivételesen örülök,hogy rövidebb.
      Amúgy sokan mondták nekem,hogy jó ez a hossz,meg sokkal jobban áll,mint a hosszú...én meg mindig abban hitben vagyok,hogy a hosszú a menő meg a nyerő.....hát lehet el kéne gondolkoznom ezen.....

      Törlés
  9. Nagyon szép, imádom a színeit! :)

    VálaszTörlés
  10. Na jól van, ezt a manikűrt is imádom! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó. :3 Imádom a lilát. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!