2015. május 15., péntek

Nyárra hangolódva


Sziasztok!



Idén nyáron nálam mindképp hódítani fog a sárga,lakkban és azt hiszem ruhában is.
Egy korábbi alkalommal rendeltem meg a China Glaze-Toe-tally textured lakkot,csak azért,mert akciós volt.Amikor megérkezett,kicsit meglepődtem,hogy mennyire erős narancssárga színe van,elég vad,aztán belegondoltam,milyen szuper kis viselet lesz nyáron,amikor az embernek van egy kis színe.
Elég sokat vártam vele,hogy kipróbáljam,majd beugrott vele egy manikűr,amivel instán jelentkeztem a  Naillandmani játékra,de nem nyertem.
A lakkról annyit,hogy 14 ml narancssárga öröm,elég hamar megszárad,száradás után a felülete érdes,de nem a karcolós fajta,amit majd a mutató és a kisujjamon láthattok,1 rétegben használtam.
A többi ujjamra egy gradient készült,amihez 3 Kiko lakkot választottam,majd erre egy narancs (citrom) minta került,amit a Mundo Yellow lakkal nyomdáztam.









Nos,összességében nekem a CG Textured lakk nagyon tetszik,már bánom,hogy a pink verzióját nem vettem meg,idén egyik kedvenc lakkom lesz,ez már tutifix. :)



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
China glaze-Toe-tally textured 1 rétegben
Gradient: Kiko- 310 Arancio dorato,Kiko 482 -Tangerine, Kiko 368-Arancio bruciato
Sminkszivacs
Mundo de Unas-Yellow 
Bundle monster BM-308
Kiko top coat





kedveled a sárga lakkokat?





23 megjegyzés :

  1. Nagyon ötletes, tényleg nyárias. :)

    VálaszTörlés
  2. Fú de jól néz ki! A homoklakk is szuperül hajaz a narancs héjra! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Szerintem is olyan jellegű :) Szuper,hogy neked is tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper lett, tényleg nyárias! :) Kb. az összes szín tetszik a CG Textured lakkok közül, sajnálom, hogy ide nem hozzák be őket, nagyon szuperek lehetnek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeeem??? Ezt nem is tudtam :( Kár,tényleg jók ezek a színek,élénkek,igazi nyárias lakkok.
      Azt már bánom,hogy többet nem rendeltem,a pink a kék és egy pirosas volt ami nagyon tetszett.Ugye "sok a lakk" átka,így mindig lebeszélem magam :D

      Törlés
  4. Nagyon jó! Mikor megpillantottam, megkívántam egy kis narancslevet. :D (kedvenc italom). Nekem csak egy sárga lakkom van, egy S-he, és sajnos a körömvégek átlátszanak... De lehet fogok még vásárolni más árnyalatot is. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azt én is nagyon szeretem :)
      Sajnos nekem is van gyengébb sárga lakkom,és nem hiszed el,pár éve el sem tudtam volna képzelni sárga lakkot a körmeimen.Most meg!!!!!!
      Érdekes a blog,mindig van új a nap alatt,egy-egy szín lesz az aktuális kedvenc,pl. a pirossal is így voltam......Sokat változik az ember!

      Törlés
    2. Ez tényleg érdekes. Régen el sem tudtam képzelni valami szokatlanabb színt. Volt fekete, ezüst, gyöngyház lakkom.. Aztán egy kék Lovely lakkal indult el a lavina. (-: Ma már neonszínek is jöhetnek, bár kedvenc nem lett, csak egy ilyenem van. :D

      Törlés
  5. Nagyon tetszik :) Van még pár lakkom, amit vettem és még ki sem próbáltam, de utána én is sárgában fogok pompázni, úgyis jön a jó idő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár? Jó neked. Nekem rengeteg van!!! Mostanában leállok a vásárlással,komolyan az életben nem érem magam utol.....Néha haragszok is magamra,ahogy megint vettem lakkot..... :D De majd meglátod,hamarosan kirakom az új szerzeményeket :D :D

      Törlés
    2. Én is mindig ezt mondom, hogy leállok a vásárlással és akkor eszembe jut, hogy mikor is rendeltem legutóbb? Két napja? :)

      Törlés
    3. Én szerencsére nem :D De mivel most voltam otthon.......No comment :) :D
      Legalább szeptemberig nem akarok lakkot venni,még várok egy nyomdapalettát,pár born tesztelnivalót és ennyi. De erős vagyok (egyenlőre ) :D

      Törlés
  6. Tetszik, olyan igazi narancshéj szerű hatása van a CG-nek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik Andi :)

      Törlés
  7. Szuper jó lett:D Most megkívántam egy kis narancsot:D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szuper lett!:) Tökéletesen illik a két lakk színben egymáshoz. A CG nagyon fain! A minta pedig ismét tökéletes lett!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!