2015. május 12., kedd

P2-698-That's it!




Sziasztok



Ma egy olyan lakkról lesz szó,illetve márkáról,ami otthon sajnos nem kapható.
A P2 Dm üzletekben elérhető,nálunk az Essence lakkok mellett foglalnak helyet (Dm sajnos nincs ),de szívesebben nézegetem ezt,mint az Essence pultot.
A márka nekem személy szerint nagyon tetszik,a lakkos vonala nagyon erős,olcsó és semmi kivetnivalót nem hagy maga után.Sajnos a LE kollekciók még nem elérhetőek nálunk,csak az állandó kollekció,de nem bánom,ezek között is lehet csemegézni.
A Color victim üvegek engem nagyon emlékeztetnek a Golden rose üvegekre,viszont a kupakja nálam csúfosan elbukott,ujjlenyomatgyűjtő. :(

A mai választottam a Color victim széria egyik lila lakkja,a 698 That's it.
A lakk egy shimmer sötétlila,amiben millió pink csillám van.A lakk 2 rétegben fed,könnyen terül és gyorsan szárad.Ennek a szériának a lakkjai 8ml-es kiszerelésben elérhetőek,és 1,55 euro az ára.







A mintát a Bp-L016 palettáról választottam.Mivel nem szerettem volna teli mintát a körmeimre,így egy-két részét lehagytam,ezt a nyomdapárnáról nyomdázás után,a szöszleszedő hengerrel szedtem le,majd felnyomdáztam a körmeimre.
Nyomdázólakk a Mundo de unas sárga lakkja volt,imádom ezt a lakkot,100%-ig pigmentált!!!!







Összességében teljesen odáig vagyok a P2-ért,minden tetszik a lakkban!Imádom  a lila lakkokat,nálam idén biztos nagy sláger lesz,mostanában sok lila lakkal növeltem a kollekcióm....
A nyomdapaletta tökéletes,szívből ajánlom,ezeken a palettákon lévő minták elég nagyok,így még azoknak is tökéletes,akiknek alapből nagyobb szélesebb a körmük!!!
A paletta INNEN megrendelhető,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
P2-Color victim-698-That's it 2 rétegben
Mundo de unas-Yellow 
Bornprettytsore-Bp-L016
Kiko top coat



Kedveled a lila lakkokat?




24 megjegyzés :

  1. Hűűűűű, észbontó ez a szín!! *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Szuper lett! Nagyon tetszik a részleges mintás megoldás és ennek a lakknak a finishe is. Hát én peches vagyok a DM-ekkel, itthoniban nincs Essence, Güssingben meg nincs P2. Persze így is el tudom verni a pénzemet, lehet nem is baj, ha kevesebb a kísértés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nálunk kint nincs Dm,Rossmann sincs,így minden lakkos pult egy boltban van a ruhák mellé besuvasztva. :(
      Na igen,mostanában én is mellőzöm ezeket a helyeket,a pénztárcám érdekében :D :D

      Törlés
    2. Én is úgy sajnálom, hogy a güssingiben nincs. :(

      Törlés
  3. Nagyon jól utat a sárga ezzel a lilával. :)

    VálaszTörlés
  4. Csodás ez a lila szín! És a sárga minta szuper hozzá!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni.Szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Nagyon szép ez a P2 lakk! Jól mutat rajta a minta,főleg,hogy sárga,nagyon jól kiemelkedik! Szuper mani,mint mindig!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól mutatnak együtt:)) nagyon szép:))

    VálaszTörlés
  8. Jajjj ennek gyönyörű színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  9. Szuper ez a lila szín, nem jutott volna eszembe sárga mintát tenni rá. Merész, de baromi jól mutat :) kifejezetten tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A párom javasolta :D
      De örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  10. Az jó, ha sok lila manikűr lesz. :D Ez is nagyon szép, bár erre az aljához görgetve jöttem rá, mert a lakk igazi szépságét számomra nyomdázva mutatja. Nagyon jól mutat rajta a sárga, és a minta is nagyon jó ötlet, hogy kiszedtél belőle. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Tudom én,hogy nagy kedvenced a lila :D

      Törlés
  11. Van ehhez hasonló Aden lakkom és bolondulok érte, olyan különleges a színe *.* Feltűnő, de mégis hűvös, mert lila, egyszerűen imádom :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!