2015. május 6., szerda

PiCture pOlish-Cosmos


Sziasztok


Mai napra egy összetettebb manikűrt hoztam,olyan szempontból,hogy,a piCture pOlish lakk mellé még két Kiko lakkot is társítottam.
A Cosmos az egyik kedvenc piCture pOlish lakkom,igaz nekem csak 3 db van össz-vissz,egyenlőre nem akarom ezt a vonalat bővíteni......(reményeim szerint)
A Cosmos két réteges,kék holós lakk,nagyon szép árnyalat.Ezt a lakkot a hüvelyk,mutató illetve a kisujjamra kentem fel.A középső illetve a gyűrűs ujjamra egy minta került,amit kitöltöttem két színnel.
A Kiko 844 Quick dry lakkja a Rosa ciliegia ,csodás pink árnyalat,a másik a 832 Turquoise lakkja,a paletta Bornprettystore volt,aminek a mintáját töltöttem ki a két Kiko lakkal.






A Bornprettystore paletta  a Vintage Demask  BP-L016 ,szuper paletta,csak ajánlani tudom.
A paletta ITT elérhető,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
piCture pOlish-Cosmos 2 rétegben
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko Quick dry 844,832 a mintákhoz
Bornprettystore BP-L016 nyomdázópaletta
Kiko Quick dry top coat





neked tetszik ez a manikűr?
esetleg neked megvan a Cosmos?






18 megjegyzés :

  1. Nagyon szuper lett, mint mindig! :D
    A két KIKO lakk gyönyörű együtt.

    VálaszTörlés
  2. Ez igazán szuper manikűr lett, a kezdőképből nem gondoltam volna, hogy ennyire összepasszol ez a három lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon jó kis mani lett ez, és hihetetlen, hogy nekem még nincs meg a Cosmos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Hát neked van ezer másik csodaszép lakk (od) :D

      Törlés
  4. <3 <3 <3 Gyönyörű lett!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép lett! (-: Nagyon szépen kitöltötted azt a mintát, és a színek is passzolnak együtt. Nekem nincs PP lakkom, egyelőre nem is tervezek vásárolni, pedig vannak köztük nagyon szépek, ez is tetszik annak ellenére, hogy a kéket annyira nem kedvelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát ezt a lakkot elég régen vettem,csak 3db-om van,valamiért az ára visszatart.......

      Törlés
  6. De jól néz ki!! Nekem szőr és virág nélküli ilyen mintám van a BPS lemezről, milyen jól is nézne ki, ha kitölteném színekkel :) A PP lakkokból nekem is elég kettő, sajnos a tartósságuk rajtam csapnivaló, ami eléggé elvette a kedvemet a márkától. SV fedővel azért 3 napig kihúzzák, de csak mert mosogatógépem van.

    VálaszTörlés
  7. Csodás! Nagyon tetszik ez a párosítás a Cosmos nagyon szép lakk,a minta pedig szuper jó lett mint mindig!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!