2015. június 24., szerda

2015 Summer N.C.-Favorite summer color


Sziasztok!


Nail summer kihívás következő állomása a nyár kedvenc színe.
Választásom nem volt egyszerű,idén nagyon kedvelem a neon lakkokat,a pinket és a narancsos árnyalatokat,a lilát.
A kört leszűkítve maradok a korallos lakkoknál,úgy érzem idén nagy kedvencem ez!
Mostanában csak ilyen színű ruhákat nézek,lakkokban is inkább ez az árnyalat kelti fel az érdeklődésem.
A manikűrt pár héttel ezelőtt készítettem,hozzá két lakkot használtam,ami a Kiko Quick dry 804 Corallo és a Lovely Ibiza Sand Nr.3,ami egy neon korallos (narancsos) homoklakk.
Mindkét lakk két rétegben fed, a Kiko egy-két képen inkább narancsosnak hat,de a valóságban igazi korall szín.
A Lovely lakkot a gyűrűs és a hüvelykujjamra kentem fel,na ez az a lakk amiért odáig meg vissza vagyok!!!Száradása elég gyors,az ecsete szuper és nem elhanyagolható a fedése sem.



A Kiko-ra készítettem egy dupla nyomdázást,ami elsőre kicsit sötétnek tűnt.
A mintát a Pueen Lace blossom palettáról választottam.



Majd a teljesség kedvéért az egész kapott egy 'keretet',amit még pár glitterrel egészítettem ki,így még sötétebb lett az egész manikűr.









Nekem ez a két lakk együtt mind  a három változatban tetszik,simán nyomdázás nélkül is viselhető,ha újra késze készítenem,biztos megint kapna egy 'keretet' a nyomdázozz minta :)


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko Quick dry 804 Corallo -2 rétegben
Lovely Ibiza Nr3- 2 rétegben
Pueen Lace blossom
Konad fekete nyomdázólakk
Mundo de unas-Peach nyomdázólakk
Fekete akrilfesték
Glitter 
Kiko top coat



neked melyik a kedvenc nyári színed?



30 megjegyzés :

  1. Ez durván jó lett! Nyári szín, de azért van benne fekete is, tökéletes!! A Lovely lakk nekem is megvan, furcsa módon elfeledve, pedig nagyon szép. Mikor megvettem sokat vacilláltam, hogy vajon miért nem használható természetes körömre, előbb azt hittem nagyon megfogja, de azt hiszem van benne betiltott összetevő.
    Ezt a manit nyaralásra tökéletesen el tudnám képzelni. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Jaj tudom,de én ebben a hókuszpókuszban nem hiszek. :) Semmi bajom sem lett a lakktól,és a köröm sem fogta be :)

      Törlés
    2. Szerencsére nekem sem, pedig mind a tízre azt kentem, mikor megvettem. :D Most a narancs lakkját tervezem mindig, de tolódik, pedig ki sem próbáltam még, de a Lovely homoklakkokból "muszáj" megvennem az egész kollekciót. Csak sajnos nem mind sikerült..

      Törlés
    3. Mert ez is azt bizonyítja,hogy amit ráírtam kamu.Anno ki tudja mi volt a lakkban,régen még 5 free sem létezett....és Anyukám körme sem esett le soha :D Szóval szerintem már sok a szabály,amit tartani kell az eu-ban,így muszáj volt ráírniuk valamit....
      Láttam van valami új kollekció?! Ha neon ne hagyd ki,jók ezek a lakkok!!! Meg azért az ára sem vészes :)

      Törlés
    4. Mert mindenféle összetevőt egészségre károsnak titulálnak.. Én Anyum is lakkozta fiatalkorában a körmét, akkor szinte csak piros lakkok voltak. :D Ma is hosszú a körme, semmi baja, pedig akkoriban nem ellenőrizték ennyire.. Mikor általános iskolás voltam sem voltak még mindenféle színű lakkok. Akkoriban jött be a gyöngyház szín. Orosz lakk volt, szerettem, csak lilára vágytam már akkor is. Tettem bele bélyegzőtintát. :D Olyan lett tőle a körmöm, mint egy láncdohányosé, úgy megfogta. :D
      Ez csak új szín, nem neon, de szerintem szép azért.

      Törlés
    5. Na ez az. Pl. most azon lovagolnak,hogy a Nutellában sok a pálmaolaj.....Hát ki tudja mióta esszük :)

      Törlés
  2. nagyon szuper lett, nagyon tetszik, telitalálat ez a manikűr, én is szívesen viselném, minden tetszik, jól válogattad össze a dolgokat hozzá :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szép szín és a minta is szép lett!! Nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. De szuper lett, főleg a középső variáció tetszik. Én most pinkre álltam rá nagyon, de minden színt szeretek!

    VálaszTörlés
  5. Fú, ez nagyon brutál lett. :D Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Nagyon szupi! Amikor elkezdődött a bejegyzés azt hittem, hogy már nem lehet ennél jobb, de aztán folytatódott tovább és tovább és leesett az állam! Nagyon szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :) Nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  8. Abszolút kedvenc lett, tetszik a végeredmény a glitteres megoldással.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ☺ örülök, hogy tetszik ☺

      Törlés
  9. Gyönyörű ez a mani! Ez a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  10. Ez csodás lett! Imádom! 💖
    A keretet hogyan készíted? Már máshol is láttam, nagyon tetszik, de még nem mertem nekiállni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm 😊 örülök,hogy neked is tetszik ☺☺
      kézzel festettem 😊

      Törlés
  11. Mindegyik fázisban jól nézett ki, de a végső a kedvencem! *.*

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett! a dupla a nyomdázás, a fekete raffian és a glitterek... Az egész egyben nagyon jó. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!