2015. június 10., szerda

2015 Summer N.C.-Hello Summer!



Sziasztok!!!



Erika által indult nyári kihívás első témája a Hello Summer,és minden ami a inspirál.

Imádom a nyarat,számomra az élet ilyenkor indul csak be,és kap új értelmet.Ami számomra inspiráló ilyenkor a tenger,nagyon szerencsésnek vallom magam,hogy elég közel élek a tengerhez (persze közelebb mintha Mo.-ról kéne utaznom,)egy óra autóút után a tengerparton élvezhetem a sós levegőt.Napozni imádok,sokkal tovább megmarad a barnaságom,amit a tengerparton szerzek.
Sokan nem tudják,de imádok búvárkodni,szinte minden évben alámerülünk,imádom a tengeri állatkákat,a halakat nem véletlen van otthon tengeri akváriumom!

Egy nagy vágyam,hogy Hawaii szigeteire eljussak,hogy miért nem tudom,de régóta a terveim közt szerepel,sokan mondják,hogy Szardinia tengerpartja sem elhanyagolható,így felirtam a bakancslistámra.

A mai általam készített manikűr szorosan kapcsolódik a tengerhez,illetve a tengerparti élethez, ahol szerepel egy világítótorony,egy bungalló,egy szörfös és sok hullám,egy hajó ami elhagyja éppen a kikötőt és egydelfin követi azt,és az elmaradhtatatlan homokvár.


Általában nem szeretek kék átmenetes körmöket készíteni,mert ejnye de nem bírja ezt a bőrőm,és mégis minden alkalommal muszáj,amikor égbolt,vagy tenger szerepel,mert más szín nem passzolna hozzá,így ahogy minden másik alkalommal,órákat töltöttem a cuticle tiszításával.
















Nekem  ez a manikűr tetszik,természetesen nem lett tökéletes,én látok benne hibát,de mindenképp megérte a ráfordított ídőt :)
Bízom benne,hogy nektek is tetszik,legalább annyira mint nekem :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-389 Lattementa
Kiko-832 Turquise
Kiko-344 Verde nebbia marina
Kiko-384 Blu genziana
Sminkszivacs
Konad fekete nyomdázólakk,
Essence szürke nyomdázólakk
Mundo de unas-Mint
Kiko barna körömlakk a 'homokhoz'
Kiko top coat


kedveled a tengerpartot? :p





24 megjegyzés :

  1. Basszus...ez nagyon nagyon wow! *-*

    VálaszTörlés
  2. Hat ez nagyon meno! Imadom! <3 *_____*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon vagány! :)
    Hihetetlen, hogy nincs olyan minta, ami ne szerepelne a készletedben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Pedig.....van olyan ami nincs :D Erre a hétvégén jöttem rá,amikor kerestem egy mintát :D

      Törlés
  4. A szörfös és a kis "vityilló" a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  5. Mint mindig, megint csak szuper lett!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon vagány! Főleg a szörfös köröm tetszik, de a többi is tuti!

    VálaszTörlés
  7. Szuper jó lett! Teljesen a tengerparton éreztem magam tőle amikor nézegettem a képeket.:)

    VálaszTörlés
  8. Abszolút a témába vág. (-: Kész műalkotás. Sajnos a kék lakkok már csak ilyenek.. De mindenképpen megérte a ráfordított időt! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik. :) :)
      Néha a fekete is befogja....:( :D

      Törlés
  9. Az egy homokvár a kisujjon?? :D Milyen jó már ez a mani, igazán megérte vele vesződni és tökéletesen lepucoltad a nem odavaló dolgokat, fantasztikus lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :D Volt róla makró kép,de elfelejtettem feltölteni :D
      Sokat vacakoltam vele,mire lejött az összes lakk a cuticle-ról :( Már-már elment a végére a kedvem az egésztől :) Külön öröm,hogy neked is tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  10. De jó lett! Ez a sailor 1es paletta nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól néz ki, komplett festmény van a körmeiden :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!