2015. június 16., kedd

Bornprettystore-Qgirl-032 teszt


Sziasztok!!



A hullámos minta tesztelése után gondoltam,felhasználom a sárkányos mintát/mintákat.
Ehhez két lakkot és egy top coatot használtam,a végeredmény igazán jó lett,nekem nagyon tetszik,talán a sárga lakk miatt.... (Idén ismét nagy kedvencem a sárga körömlakk  :) )

Az első lakk amiben gondolkoztam a China glaze-Sun upon my skin,egy citromsárga lakk,rajtam két rétegben fed,viszont kegyetlen folyós.Olyan szinten,hogy egy csepp rácseppent az ujjamra lakkozás közben,nyúltam,hogy letörlöm,már a csepp lefolyt a tenyerembe....Szóval,nem tudom nálam ilyen ez a lakk,vagy másnál is,mindenesetre óvatosan kell dolgozni vele.

Mellé egy fekete lakk került,amire nyomdáztam,a sárga lakkra felkentem a réges régen nem használt China glaze-Whirled away fedőlakkot,amiből kihalásztam a fekete glittereket/szálakat.




Nyomdázáshoz a Mundo de Unas-Yellow lakkját használtam,egyszerűen f.a.n.t.a.s.z.t.i.k.u.s.,ez a tökéletes sárga nyomdázólakk.










Nos,nekem a végeredmény nagyon tetszik, a paletta tökéletesen működik,a minta tökéletes lett,szóval ha tetszik a lemez,INNEN megrendelhetitek,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény jár rá.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
China Glaze-Sun upon my skin 2 rétegben
Wet n' wild-Ebony hates Chris 2 rétegben
China Glaze-Whirled away
Mundo de unas-Yellow
Qgirl-032
Kiko top coat




neked tetszik ez a manikűr/nyomdalemez?
kedveled a sárga körömlakkokat?



9 megjegyzés :

  1. Hát igen, ez tökéletes lett :) Nekem csak egy MdU nyomdázóm van, azzal én is meg vagyok elégedve, de a szaga...A sárgát is szeretem, főleg nyáron, már tavaly is citromsárágban pompáztam nyáron elég sokszor. Szinte minden színnel lehet párosítani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik a manikűr :)
      A szaga borzalmas,viszont fedésben verhetetlen.Hétvégén kipróbáltam a Barbie nevezetűt,érdekes,de annak meg ilyen rágógumi illata volt :D
      Örülök,hogy kedveled a sárga lakkokat,nekem a környezetemben mindenki megveti :( Ha sárgáról van szó,elfordulnak :( Pedig igazi nyári szín,és ahogy írtad,sok színnel lehet párosítani :)

      Törlés
    2. Megveti?? De hát ez nem is élénk, hanem egy nagyon kellemes sárga! Hamarabb kenek fel sárgát, mint lilát vagy zöldet :) Rengeteg sárga árnyalat van, most egy nagyon halvány színt keresek, mert élénk az van, de egy elegáns sárga is jó lenne nyárra. Sajnos a CG lakkom nekem is nagyon folyik, pedig nem ma kezdtem a lakkozást.

      Törlés
    3. Sajnos....valamiért itt nem hódít a sárga :(

      Törlés
  2. Nálam is folyós a Sun Upon My Skin, ezért is 3 vékony réteget használok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam 2 elég volt,meg is lepődtem :D De nem bánom,mert szuper szín.

      Törlés
  3. Szép színű ez a sárga, tetszik ez a sápadtabb szín. (-: Kár, hogy folyós, nagyon nem szeretek olyan lakkokkal dolgozni.. Viszont a végeredmény is nagyon tetszik. (-:

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik!:) Szuper jó lett a sárga minta.<3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!