2015. június 13., szombat

Bornprettystore-Qgirl-032 paletta teszt


Sziasztok!!!


Ma egy tesztelére érkezett nyomdapalettáról lesz szó,illetve az ezzel készült manikűrről.

A Qgirl paletták eddig is nagyon tetszettek,és megfogadtam,hogy egyet legalább kipróbálok.Mivel a választék realtív nagy,így gondoltam a csomagomba ezt választom,a 032-est.Szinte az összes minta tetszik róla!

A paletta kellemes csalódást okozott,végre egy olyan (bornpretty)paletta aminek van a hátulján papír borítás,a minták mélyek,elég könnyű volt vele nyomdázni.

Most a hullámos mintát néztem ki magamnak,de nem tudtam milyen alapra nyomdázzak fel.
A fehér alaplakk felkenése után gondoltam pár színt festegetek rá,majd jöhet a nyomdázás.








A Pueen nyomdázólakk nagyon sokat rontott az összképen,mert nem lehet vele tökéletesen nyomdázni. :(

A paletta INNEN  megrendelhető,a BBB10 kóddal 10% kdvezmény is jár rá :)





Neked tetszik ez a nyomdapaletta?Esetleg megvan ?



9 megjegyzés :

  1. Mivel az egész mani maszatos mintás, annyira nem feltűnő a nyomdalakk hibája, de hogy így mondod...pedig ezt a vonalas mintát még a legolcsóbb fekete lakkal is szépen fel lehet venni.
    Nekem is van hasonló mintám, szolid, szeretem én is, a mani is tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja igazad van :)
      Hát látod,ez nem olyan jó lakk :( Pedig Pueen azért azt hittem,egy sima vonalas mintát normálisan felveszi....

      Törlés
  2. Ha nem írod, azt hiszem, direkt ilyen. Szerintem nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon jó kis manikűr!! Tetszenek az alapszínek, a minta is nagyon jó, kedvelem a hasonlóakat. Kár a nyomdalakkért, de még így is igen tetszetős lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Kár a nyomdalakkért, de ha nem említed, azt gondolom szándékosan ilyen :)
    Szuper színes, nyárias mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem volt szándékos :D
      De örülök,hogy neked is tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  5. Nekem is nagyon bejön ez a mani és tényleg olyan mintha szándékosan lenne ilyen a nyomdázás.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!