2015. június 11., csütörtök

Bornprettystore-BP-W17 és BP-W10 water decals teszt



Sziasztok!!


Legutóbbi Bornprettystore csomagba választottam két ív water decals-t.
Mostanában hanyagolom ezt a fajta díszítési módot,pedig olyan szuper kis manikűröket lehet készíteni velük.

A mai posztban két manikűr lesz majd látható,mindkettő virágos.Amikor a választásra került a sor,a pipacsos mintát és egy színesebb virágmintát néztem ki,az egyik egy színátmenetes alapra került fel.

A minták elég nagyok,a mostani körömméretemre igencsak elfértek,sőt elég sokat el is pazaroltam belőlük.Ez nagyon pozitív dolog,mert olyannak is elfér a körmén,akinek hosszabb,és kicsit szélesebb is.Egy íven 2 teljes manikűrre elég minta van.Szerencsére kétfajta,így nem áll fenn az unalom veszélye :)



Miután a vízből kihalásztam az előre levágott részt,elég gyorsan kellett vele dolgoznom,mert össze-vissza pöndörödött,én ezt a melegnek tudom be. (amikor a manikűr készült nálunk 35 fok volt :( )
Szerencsére ez a fajta water decals átlátszó,ergo bármilyen alapszínre tökéletesen jó,persze ez már csak ízlés dolga,kinek milyen tetszik.

Én az ilyen jellegű water decals-t nem szoktam a papíron körbevágni,szépen alakítható lakklemosóba mártott ecsettel,amit a felhelyezés után lehet formálni.


A BP-W17-esről a felső,színesebb mintát néztem ki,amit egy pink alaplakkra került.
A pink lakk a China Glaze-Feel the breeze,nos aki kedveli a pink lakkokat,ez egy álom,érdemes megnézni élőben a Nailland pultokon!!!!Fantasztikus színe van,bátran állíthatom,hogy egyik legszebb pink lakk a készletemben.A lakk 2 rétegben fed,gyorsan szárad félmattra,nálam a képeken fedőlakkal lehet látni.





Mintával





A meleg miatt a fedőlakkal kicsit buborékos lett az egész :( Ezt leszámítva tetszik a végeredmény.


A másik általam használt minta egy pipacsos,amit a Bp-W10-ről választottam,és egy színátmenetes alapra került fel,a lakkok a következőek voltak:Sinfulcolors-Solar flux,China Glaze-Metro pollent-tin,Sinfulcolors-Anchors away.






Nekem mindkét manikűr tetszik,elégedett vagyok ezzel a termékkel,a választék nagy,szerintem megéri egy-két darabot kipróbálni.



A BBB10 kóddal kedvezményt is kaptok!






kedveled az ilyen jellegű díszítési módot?
pink vagy sárga mani tetszik inkább?


22 megjegyzés :

  1. A második az átmenet miatt nagy kedvencem lett.
    Mondjuk nem is értem, én is hanyagoltam a wd technikát, pedig tényleg mutatós manikűrt lehet Velük készíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert sokat nyomdázol? :D Én ezért :D Pedig vannak nagyon jó kis minták :)

      Törlés
  2. Wow, gyönyörűek. Az én csomagomban is benne van ez az ív, 9 másikkal együtt, én azt hittem, hogy ezek fehér alapúak és nem átlátszóak, de így sokkal jobban kihasználhatóak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nem apróztad el :D
      Őszintén,én is azt hittem,hogy fehér az alap,aztán levágtam egy kis darabot belőle,hogy kipóráljam :D

      Törlés
  3. ezek a manikűrök megint nagyon szépek lettek. :)

    VálaszTörlés
  4. Fájdítod a szívemet, ez a lakk elfogyott a Nailland oldaláról, én meg nem bp.-i vagyok :(
    A manik közül a sárga tetszik jobban, a rózsaszín lakk meg önmagában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom :( Én a Dune our thing készletben vettem meg,de az sincs :(

      Törlés
  5. Nagyon szépek az elkészült manikűrök! :) Én csak most ismerkedtem meg a water decallel, és nagyon elnyerte a tetszésemet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök.Szerintem nagyon előnyös,ha nem akarsz mondjuk bonyolult manival bíbelődni.Én akkor szoktam feldobni pár matricát :)

      Törlés
  6. A második manikűr tetszik most jobban, talán mert szeretem a pipacsos mintákat...körmön is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Mindkét manikűr nagyon tetszik:) Szépek:)

    VálaszTörlés
  8. Mindkettő nagyon szép, de a második jobban tetszik:))

    VálaszTörlés
  9. Nekem az első a kedvencem, de a második is csodaszép! *_*

    VálaszTörlés
  10. Mindkét manikűr nagyon szép lett, de az első jobban tetszik! (-: Az a pink szín valóban csodálatos! A másodiknál meg ugye..... A pipacs a kedvenc virágom. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Szerintem is szép árnyalat :) A pipacsot én is nagyon szeretem :)

      Törlés
  11. uhh a pipacsos nagyon tetszik. szerintem megrendelem anyukámnak. :)

    VálaszTörlés
  12. Csodás mindkét verzió.:) Én nem tudok kedvencet választani mindkettő nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!