2015. június 20., szombat

Cirque-Fascination street


Sziasztok!!!


Ez az egyetlen Cirque lakk a készletemben,anno szerelmes voltam a lila holo körömlakkokba,így kerestem egy nagyon különleges darabot,amit ebben a lakk személyében meg is találtam.

Ez a lakk még a Dark horse kollekcióban jelent meg,nem mostanában,de az évek alatt semmit sem vesztett a minőségéből.
A lakk egy csodás kék tónusú lila holós lakk,valami fantasztikus szép,amit szerintem egy sima holo lakk nyújtani sem tud.Nekem ez jobban tetszik mint amit a Color club holo lakkok közt lehet látni,sejtelmes lila,amiben megcsillan a kékes hatás.







Mivel régebben láttam egy manikűrt amibe a mai napig szerelmes vagyok,így egyik hétvégén kigondoltam,hogy végre eljött a pillanat,hogy megcsináljam a saját verziómat.
Az eredeti manikűrben is ez a Cirque lakk szerepel,de igazából leírás nem volt hozzá,hogy a virágszirmok mivel is készültek,így magam maradtam.
A párom kéreztem,hogy szerinte mi lenne a legkönnyebb módja annak,hogy elkészítsem ezt a  manikűrt,ő azt mondta,hogy vágjam ki a szirmokat celluxból.
Teljesen jó volt az ötlet,a szirmokat először kinyomtattam,kb. 10-15 méretben,amíg megtaláltam a megfelelő méretet a körmömre( elnézve később a képeket,a szirom lehetett volna kisebb).Ezt ráraktam a celluxra,ott szépen óvatosan körberajzoltam,és kivágtam őket.
Amúgy az eredeti manikűr makulátlan,lehetséges,hogy a lány kézzel rajzolta meg a szirmokat?!!!?!

Forrás:http://the-polished-perfectionist.blogspot.it/2013_09_01_archive.html


És az én verziómról.
Én egy kicsit sötétebb krémes lakkot választottam,a cellux is szélesebb lett,itt-ott azért nem tökéletes,néhol ecsettel javítottam rajta.Középre nem pontozóval került a pötty,hanem egy szegecs,valamiért nekem így jobban tetszik.







Örülök,hogy megcsináltam ezt a manikűrt,elégedett vagyok a végeredménnyel :)




Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-oh-Aqua base
Cirque-Fascination street 2 rétegben
Cellux
Olló
Kiko-Quick dry 829- Mirtillo 
Szegecs
Kiko top coat





neked tetszik az én verzióm?






12 megjegyzés :

  1. De szuper!!! Jobb, hogy nagyobbak a szirmok és jobban látszik a sötétebb alappal a holos lakk. Ez a lila holo nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a Cirque lakk! Évek óta ki szeretném próbálni a márkát, de eddig bármelyik webshopot is néztem, mindig túl soknak éreztem a postaköltséget :( A Te manid jobban tetszik mint az eredeti, mert nagyobbak a virágok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát nem olcsó,szerintem anno még akciósan vettem...Én mostanában azért sajnálok x összeget kiadni egy-egy lakkra..... :(

      Törlés
  3. A lakk színe csodás, de szerintem ezen már meg sem lepődsz. :D Nekem nagyon tetszik a Te verziód is, sőt a szegecs miatt még jobban is! Én azt hiszem úgy készítettem volna el, hogy nyomdapárnára kenem a lakkot, száradás után lehúzom, ollóval kivágom a szirmokat.. A celluxos dolgokban én nagyon nem vagyok jó..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Neeeem.
      Hmmmm jó ötlet,azóta találtam már ilyen félkör íves ollót...lehet azzal még szebb lett volna az egész :)

      Törlés
  4. Csodaszép lett, ráadásul lila *.* Megvettél kilóra :P Egyébként a te verziód számomra sokkal tetszetősebb, mert intenzívebb a holo hatás a díszítésnél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik az én verzióm :)

      Törlés
  5. Szuper lett a manikűr! :)
    Nem akarnék beállni a sorba, de nekem is a Te verziód tetszik jobban, mivel nagyobb a kontraszt a lakkok között.
    Nekem sosem sikerül szépre a celluxos mutatvány, nem lesz olyan szép egyenletes a minta széle, így azt hiszem máshogy oldottam volna meg a dolgot (no persze fogalmam sincs hogyan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A körbevágás itt sem lett tökéletes,itt-ott azért belejavítottam.... :)

      Törlés
  6. Hú, ez nagyon szépe lett!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!