2015. június 30., kedd

Kék manikűr


Sziasztok!


Ma két csodás kék lakkot hoztam,az egyik a Giver kollekciós China Glaze-Capacity to see beyond és a Rimmel- Sweetie heart-Cheeky chap matt lakkját.

A China Glaze Giver kollekció engem teljesen megfogott,lassacskán az összes színt megrendeltem.Ez a lakk egy világos kék víz szín,nagyon szép felkenve,pont az az árnyalat,ami szuper lehet díszítőalapnak.Maga a lakk 2 rétegben fed,folyossága ellenére nagyon jól kezelhető.

A Rimmel lakkról sajnos nem mondhatom el ugyanezt.Olyan sok jó reményt fűztem ezekhez a cukorka/pasztel lakkokhoz,hogy sorban csalódnom kell.
Maga a színe csodás,viszont kegyetlen nehezen kezelhető,hipergyorsan száradó lakkal van dolgunk.
Az első réteg mint valami repedezős lakk szárad meg, én nem szeretek vastagon lakkozni,lehet ezért.A második réteg már kompenzálja az egészet,viszont itt-ott azért egyenetlen marad a felülete.






A China glaze lakkra nyomdáztam,a középső ujjamra került egy rózsás minta,ahogy a gyűrűsre is egy mini rózsa és egy csipke minta.
A nyomdázólakk a Laura Clauvi-Vampire kiss lakkja volt,egy bordós árnyalat,személy szerint most unom kicsit a fekete és e fehér mintákat,azért választottam ezt a  lakkot.









Összeségében a China glaze lakk csodás,ezt mindenképp újra megvenném,sajnos ezt a Rimmelről nem mondhatom el.
A Rimmelt nagyon kezelhetetlennek tartom,pedig a másik verziós matt lakkjuk nagyon szuper.


A nyomdapalettákat ajánlom,a rózsás ITT elérhető, a Éace flower paletta ITT a BBB10 kóddal kedvezmény is jár,az ingyenes posta mellé.






Felhasznált lakkok és kellékek


Pupa-Base coat
China Glaze-Giver-Capacity see to beyond 2 rétegben
Rimmel-I sweetie heart-Cheeky chap 2 rétegben
Laura Clauvi-Vampire kiss nyomdázólakk
Bornprettystore-Bp-73,BP-L020 nyomdapaletta
Akrilfesték 
Kiko top coat



neked elnyerte a tetszésed ez a két lakk?






9 megjegyzés :

  1. Jól néz ki :) Régen volt már kék a körmöm, pedig sok kék lakkom van. A Rimmelért kár, kellemes színe van. A színes manik nekem is jobban tetszenek, de ugye ehhez idő kell, főleg a száradáshoz.
    A kollekcióból nekem a 3 világos szín nagyon tetszik, pedig sok van már ilyen, nyomdázni is jó, alapnak is meg ha diszkrét mani kell valahová, szóval igazi jolly joker, mint a rózsaszín :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pink örök :D
      Persze,ez a kék CG is dupe gyanús...

      Törlés
  2. nagyon tetszik a manikűr :) mind a két lakk szép, kár, hogy a rimmel olyan kezelhetetlen, mondjuk ha jól emlékszem azt hozzánk nem hozták be, így annyira nem is bánom, na de a lényeg, nagyon jó lett a manikűr :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Egyenlre otthon ez még nincs.Hát ennél rosszabb lakkal is volt már dolgom,de nem igazán értem ennek a száradását.Brutál gyors,ok,hogy matt,de a Velvet matte kollekció nem ilyen.
      Én alapból kerülöm a pasztel lakkokat,ezért,mert marhára nem kezelhetőek,de látod,most is megvettem ezeket,mert azért a kíváncsiság nagy úr. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked tetszik Mazsola :)

      Törlés
  4. A mintákkal nagyon szuper lett! Szép árnyalatúak ezek a kékek, nagyon tetszik, a minta pedig feldobja. (-: Hát, gy a Rimmel lakk nem tűnik túl jónak, én is inkább a vékony rétegeket preferálom, és azt, hogyha kettő elég belőle.

    VálaszTörlés
  5. Ez a CG alapszín! *_*
    Ez a manikűr! *_* Széép!

    VálaszTörlés
  6. Megint gyönyörű manikűrt hoztál össze. Nagyon tetszik ez a CG lakk, a nyomdázás pedig tökéletes :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!