2015. június 17., szerda

Kiko Power pro-16 Rosa baby

Sziasztok!



Bevallom,a mai napra nem ezt a bejegyzést szántam,viszont úgy éreztem,hogy mindenképp írnom kell az új Kiko lakkokról.
Tudom,tudom,otthon nem kapható egyenlőre ez a márka,én bízom benne,hogy előbb-utóbb nyitni fog otthon egy Kiko bolt....így majd vásárolhattok ti is belőlük.

Az új lakkok pénteken jelentek meg,én legalábbis ekkor vettem észre a facebook-on,persze elhessegettem a gondolatot,hogy nekem bizony kell belőle vásárolnom...A jég megtört hétfőn (is),teljesen feleslegesnek érzek bármit megfogadni,ami körömlakkal kapcsolatos.
3 lakk vásárlása esetén a 4.,illetve 6 vásárlása esetén a 7. ingyen volt,így muszáj volt betuszkolni magam az üzletbe.
10 lakkot vettem annak ellenére,hogy nem tartom olcsónak (5 euro darabja),párat az egyik ismerősömnek szánok ajándékba,közelgő születésnapja alkalmából.

Nos,a Power pro nevet viselő,és eléggé Dior üveg koppintású lakkok ( a nagy otromba fekete kupak lepattintható),számomra 'szerelem első látásra',akkor is,a feltűnően hasonlítanak az állandó kollekciós lakkok színeire.
Maga az üveg és a design,nagyon megkapó,igaz a kupak kicsit otrombának hathat,de élőben nagyon illik az üveghez,teljesen újak az ecsetek is (Rimmel jellegű) amivel elég könnyen megy nekem a lakkozás.
Az új szériában 45 új szín van,akad olyan ami valóban új,akad olyan is ami már megvan,csak ebben,az új köntösben rakták ki,illetve új nevet kapott.
A lakk érdekessége amúgy,hogy 7 nap tartósságot ígér,szuper extra fényességet,szerintem van benne valami,mert a lakk nem az a kegyetlen büdös fajta,inkább kellemes,szuper jól terül,gyorsan szárad,és minőségre olyan,mint amit már a Duo lakknál tapasztaltam.
5 lakk amit megtartottam magamnak,egy rózsaszín-16 Rosa baby,piros 13-Rosso (ez kell mindig és mindenkor ),korallos 10-Rosso ibisco,egy lime 32-Verde lime és egy narancssárga 08 Papaya.






Amit elsőnek felkentem a Rosa baby,valami hihetetlen szép pink árnyalat.Teljesen odáig vagyok érte!!!
Imádom a pink lakkokat,tucat megfordult már a körmeimen,de azt hiszem,ilyen babás csodás pinkkel még nem volt dolgom.
A lakk 2 rétegben tökéletesen fed,ami nagy előnye,mert az ilyen világos lakkok,rajtam általában 3 rétegben fednek.
Miközben nyomdapalettát kerestem,pár helyen belenyúltam,meglepődtem,hogy a lakk 2 perc alatt csont szárazra száradt!!!






A középső és a gyűrűs ujjamra került egy-egy gyémántos minta,amit a Laura Clauvi-St. Tropez lakkal nyomdáztam,és a mintákat a Bornprettystore palettáról vettem (BP-L013),a többi körmömre egy-egy szegecs került.










Nos,én ezért a pink lakkért teljesen odáig vagyok,akkor is ha semmi extra,csak egy krémes lakk.
A nyomdapaletta is valami fantasztikus,csak ajánlani tudom,INNEN megrendelhetitek,ne feljetsétek el,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko Power pro-16 Rosa baby két rétegben
Laura Clauvi-St. Tropez nyomdázólakk
Bornprettystore BP-L013
Kék szegecsek
Kiko top coat





kedveled a pink körömlakkokat? :)





8 megjegyzés :

  1. A régebbi KIKO lakkok csomagolása nekem jobban tetszett. :) De még a csomagolásnál is jobban tetszik az aktuális manikűröd. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A régi lakkok csomagolása megmarad :) Hát szerintem már érett a Kiko újítás,nekem ezer és egy ötletem lenne a Kiko felé...de hát,zárt fülekre talál :D
      Örülök,hogy tetszik a manikűr.Köszönöm :)

      Törlés
  2. Itt is megjegyzem, ez a lakk csodás! :D Nagyon szép árnyalat, tényleg sajnálom, hogy nálunk nem kapható, biztosan vennék egyet. A minősége is jó lehet, hogy két réteges, és az ecsete is, nagyon kedvelem az ilyen formát, számomra ezzel a legkönnyebb dolgozni. Hm, hát én vagyok még olyan ember, hogy elkezdek lakkozni, de persze nem készítek ki mindent, és a még meg nem száradt körmökkel keresgélek díszítés után. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én is ilyen vagyok,de próbálom magam rászoktatni,hogy előre kikeresem ami kell.Általában az asztalomon óriási a káosz :D

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a lakk! Nem gondolkodtam még a pink kék párosításban,de nagyon jól mutat a két szín együtt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szerintem nagyon szuper a kék és a pink együtt :)

      Törlés
  4. De szép! Meg a halványsárga is nagyon tetszik. Szokatlan a kék mintával, de nagyon jó!
    Meg sem merem számolni, hány rózsaszín lakkom van otthon, ha venni akarok lakkot, mindig veszek mellé rózsaszínt is, mert az olyan jolly joker szín nálam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Akkor egy cipőben járunk :) Nálam a pink lakk must have,teljesen mindegy,hogy van belőle 70 :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!