2015. június 8., hétfő

ManiCute-Gyümölcsök


Sziasztok!!



ManiCute téma igen aktuális,ebben a hírtelen jött melegben.
Imádom a gyümölcsöket, a manikűr elkészítése kis fejtörést okozott.

Egy szürke alapot használtam,ami a Kiko 329,és sok-sok gyümölcsöt,hát nem lett olyan mint gondoltam.
A hüvelykujjamra egy banán és egy cseresznye,vagy meggy került,a mutatóujjamra egy zöldalma (egyik kedvenc gyümölcsöm) és egy fél naracs,a középső ujjamra egy fél eper és egy citrom,a gyűrűsre egy fél eper és egy fürt szőlő,a kisujjamra egy banán.











Nos,nekem maga a téma tetszik,én nem vagyok elégedett ezzel a manikűrrel,sajnos néha van ilyen,remélem azért nektek elnyerte a tetszéseteket :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 329 Grigio chiaro
Pueen 95
Hehe 008
Konad fekete,sárga nyomdázólakk
Akrilfestékek
Kiko top coat




neked tetszik ez a manikűrt?
kedvenc nyári gyümölcsöd?


12 megjegyzés :

  1. Az enyémet mindenképp elnyerte, nekem tetszik ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik,főleg,hogy több gyümit is megjelenítettél a körmeiden! Elöszőr én is hasonló maniban gondolkodtam,de túl meleg volt hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jó lett! (-: Színes, gyümis, a témának éppen megfelelő. (-:

    VálaszTörlés
  4. De jól néz ki!! Tetszik, hogy sokféle és színes!! Én azt hittem, nagyon halvány lila az alap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Elvileg arra gondoltam, de végül erre a szürkére esett a választásom.Semleges,és mégis illik a gyümölcsökhöz:)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett:)) Megkívántam egy kis gyümölcsöt a manid láttán:D

    VálaszTörlés
  6. Én is gyümölcsöt akarok most enni.. :D Nagyon tetszik. ;)

    VálaszTörlés
  7. Nagoyn szép lett, klasszak a gyümölcsök, tetszik ez a lemez :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!