2015. június 9., kedd

Nicole by opi-A like-haley story...Pueen-Lace blossom paletta teszt




Sziasztok!!!!


A Nicole by opi-A like-haley story... az egyik az olyan lakkok közül,amiket már-már mondhatni,a  sarokba dobtam.A színe mesés,egy halvány fukszia rózsaszín shimmer.
Amikor megvettem teljesen odáig voltam érte,3 réteges fedése ellenére,majd valamiért kicsit uncsinak kezdett hatni a színe (szerintem nem választottam jó mintát a lakkhoz),blogsale-ra is került,de rajtam maradt.Aztán egyik nap amikor pakoltam,kezembe akadt,és intán láttam egy manikűrt,akkor gondoltam,pont tökéletes lesz,e manikűrt újraalkotásához.
De nem akarok előre rohanni,nem mehetek el szó nélkül a Pueen-Lace blossom paletta mellett,mert igen a paletta és a lakk együtt szerepelnek majd a mai bejegyzésben.

Volt egy szuper akció a Pueen oldalán,200 vásárlóig ingyenes volt a posta,akkor rendeltem meg ezt a hatalmas palettát. 
Amikor megérkezett meglepődtem,hogy a mérete gigászi (18x24 cm)!!
A palettát egy papír kemény fedeles tartó védi,és pluszban egy selyempapírba volt becsomagolva.






A paletta hátulján logó van,ez egy szilikonnak ható borítás,ami nagyon szuper,védi a karcolódástól a paletta hátulját.

Összehasonlítás képpen lefotóztam egy Bornprettystore palettával,és egy Moyouval.




A minták nagyon szépek,nekem a 95%-a tetszik...ami egy ekkora paletta esetében nem rossz arány.
Szerencsére nem a sematikus virág minták kaptak helyet,vannak itt vonalak,csipke,pöttyök stb stb.





A mai manikűrt ez a csodálatos alkotás ihlette:

Forrás:Instagram +madamluck 

Az én verzióm nagyban hasonlít erre,viszont én nem a rózsát ragadtam ki,hanem egy teljesen másfajta virágot a Lace blossom palettáról.

Az alapszín a fent említett Nicole by Opi volt,hozzá választottam még egy korall színű lakkot (Kiko 804) egy halvány lilát (CG-Lotus begin) és egycitromsárgát (CG-Sun upon my skin),ezekkel töltöttem ki a  virágot,és ezekkel a lakkokkal pontoztam.









A nyomdapalettával teljesen elégedett vagyok,személy szerint nem kedvelem a teli nyomdapalettákat,mert néha sokat kell vele trükközni (egy-egy az épp aktuális manikűr mintába belelóg egy nem kivánatos rész ),de ez a lényeg benne,hogy nem az egyszerű fajtából való.
A paletta INNEN rendelhető ,és amazonon is elérhető.




Felhasznált lakkok és kellékek


Pupa-Base coat
Nicole By Opi-A like-haley story.... 3 rétegben
Pueen Lace blossom
Koand fekete nyomdázólakk
Pontozó
China Glaze-Sun upon my skin,Lotus begin
Kiko Quick dry 804 Corallo
Kiko top coat



neked tetszik ez a paletta? és a manikűr?


16 megjegyzés :

  1. Nekem a te verziód ezerszer jobban tetszik, mint az inspiráló manikűr. A motívum, a színek valahogy szebben hatnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Én arra gondoltam,hogy lehet a körömforma is befolyásoló....de lehet tévedek...:)

      Törlés
  2. Jobb lett, mint az eredeti. Minden tetszik, a lakk, a paletta, a kiválasztott virág...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :) :)

      Törlés
  3. nagyon jó lett, nekem is jobban tetszik mint az eredeti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Ez a paletta valami gyönyörű, nem bántam meg, hogy megvettem, pláne az akcióban. Szépséges lett a manikűr is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte én sokat hezitáltam,ha nem lett volna az akció,valószínűleg nem vettem volna meg....De nem bántam meg,elég jól kihasználható :)
      A zöld mani ami nálad volt,Isteni,akkor már biztos voltam benne,hogy jól döntöttem,hogy megvettem!

      Törlés
  5. Nem kellett senkinek ez a lakk blogsale-en? nahát, pedig szép színe van, pink de mégsem rikító.
    Meglepődtem, ez nem is paletta, ez már tábla :D
    A mani gyönyörű, sokkal szebb ezekkel a finom színekkel, mint az eredeti, bár az is csinos, teljesen más a hatása.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem :D De nem baj,ehhez a manihoz pont jól jött. :) :D Sokszor van ilyen,hogy próbálok eladni egy lakkot,majd rajtam marad,és őjra felhasználom,akkor meg csak kapkodok,hogy 'ezt miért akartam eladni?' Én sokszor azt mondom,hogy van ilyen egy-egy lakk nem tetszik,mert lehet épp nem illő minta vagy matrica kerül rá,így ez rontja az összhangot,majd második alkalommal mégiscsak tetszik,ergo nem mindegy,hogy mit hozol ki a lakkból.
      Valóban,olyan mint egy tábla.Ezt remélem már nem fokozzák,mert így is elég nehéz helyet találni neki :) :D
      És örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm :)

      Törlés
  6. Atyaég!!!! Ez gyönyörűség!!!

    VálaszTörlés
  7. Csodás lett a manikűröd! Szerintem is szebb, mint az eredeti, amiről insprálódál. ;) A paleta is egy csoda!! Nemcsak a mérete miatt, de a minták is nagyon jók rajta, jól kihasználhatóak. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  8. Ez aztán a minta gazdag paletta. :) Nagyon szép a manikűr, a pöttyök elhelyezése külön tetszik. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ez a paletta és a színes virág nagyon jól néz ki. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!