2015. június 27., szombat

Rózsás manikűr

Sziasztok!!



A Kiko 255-Viola microglitter az egyik kedvenc Kiko lakkom,ezt bátran állíthatom,mert imádom nézegetni az üvegben is,mindig szem előtt van.Most is ez történt,az asztalon volt hónapokig,néha rápillantottam,és elégedetten nyugtáztam a napot,hogy nekem ez a lakk a birtokomban van.
Ezt a lakkot sohasem rakom a fiókba,amikor elpakolok is,mindig elöl marad,valamiért vonza a tekintetem,komolyan imádom nézegetni.Alapból kedvelem azokat a dolgokat amik csillognak, de ebben van valami plusz.....

Ezt a lakkot nagyon eltalálták,nincs benne egy negatívum sem (talán annyi,hogy otthon nem kapható) az ára,az ecsete a fedése és a színe,szóval minden frankó.

A lakk egy mély lila,amiben millió mikrócsillám pompázik,amíg a fényképezőgépemhez nem volt led lámpa,képtelen voltam szépen visszaadni azt,amit valóban látok!!
Sötét lakk ellenére igen jól társítható egy másik,akár lila lakkal,ilyen pl. a China glaze-Lotus begin.

Miután felkentem a két lakkot,egy rózsa mintában gondolkoztam,imádom a virágos nyomdapalettákat.
Láttam egy nagyon szuper videót instagramon,ahol három színnel készítették el a nyomdamintát,gondoltam ez jó alkalom lesz,hogy kipróbáljam.
A minta úgy készült,hogy egy világos pink nyomdázólakkot cseppentettem a rózsa közepébe,majd köré egy sötétebb nyomdázólakk került (lila),és eköré egy még sötétebb lakk(kék).A felénél elválasztottam a lakkokat,majd balra húztam le,a másik megmaradt részt pedig jobbra.Igy szépen kirajzolódott a rózsa.











Nos,ha egyszer Kiko közelébe kerültök,vagy interneten rendeltek,gondoljatok erre a lakkra,valóban megéri az árát. :) 




Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Kiko 255-Viola microglitter 2 rétegben
China Glaze-Lotus begin 3 rétegben
Laura Clauvi nyomdázólakkok: 02-Saint Tropez,04-Intenstity,12-Deep purple
Pueen 80 
Kiko top coat




neked tetszik ez a Kiko lakk?
Kedveled az ilyen 3 színű mintákat?






21 megjegyzés :

  1. De gyönyörű lett, köszi, hogy leírtad, hogy készült a rózsa! Tényleg szép ez a Kiko lakk, galaxis egy lakkban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Ugye? Valóban olyan galaxisos :) Nem tudom miért vagyok oda érte,alapból nem a kedvenc színem a lila,de ebben látok valami pluszt!Ezt a lakkot szerintem nagyon eltalálták,felkenve hihetetlen jól néz ki!!!!

      Törlés
  2. nagyon szuper lett a manikűr :) és tényleg gyönyörű az a kiko lakk, nem csoda hogy nem rakod el, én se tenném :) annak szem előtt kell lennie, ha már ilyen szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) :D

      Á nem is rakom el,vétek lenne :)

      Törlés
  3. De szép lett! Én sajnálom, hogy itthon nem lehet ezeket a lakkokat kapni. CG lotus begin lakknak milyen a fedése? Régóta szemezek vele, de nem tudom eldönteni, hogy kell-e? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hát tényleg kár....Remélem előbb-utóbb lesz végre Kiko otthon :) Rajtam a Lotus begin 3 réteges,elég híg,a színe tetszik,de van hasonló lakkom más márkában.

      Törlés
  4. Gyönyörű szép lett ez a manikűröd (is) :)) A Kiko lakk csodás ^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett, nagyon különleges hogy többszínűek a rózsaszirmok! Köszi a tippet!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Majd próbáld ki ha ven kedved,kíváncsi vagyok a Te verziódra is :)

      Törlés
  6. Nagyon szép ez a lakk szerintem is!! És az egész manikűr is. Jó ötlet a rózsa, jól illik a Kiko lakkhoz! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Meseszép lett ez a manikűr! A színvilággal már megvettél kilóra, na de azok a rózsák még hozzá *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :) Mostanában igencsak kedvelem a lila lakkokat :) :) Szerintem észrevehető :D

      Törlés
  8. Varázslatos. Teljesen Szépség és a szörnyeteg-feeling, legalábbis nekem :D Meg is hallgatom a zenéjét :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Utóbbi idők legjobb hasonlata :D köszi :)

      Törlés
  9. Nagyon szépek lettek a rózsáid. :)
    Gyönyörű ez a KIKO lakk!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Ugye? szerintem is gyönyörű ez a kiko :)

      Törlés
  10. Csodás lakkok,csodás manikűr! A rózsa nagyon szép lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  11. De jó ez az átmenetes rózsa. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!