2015. június 26., péntek

Tengerész manikűr





Sziasztok!!!



Tengerész manikűr jöhet? Nekem mindenképp!!!

Idén hódítanak a tengerész minták,csíkos,horgonyos,kék és piros,ruhában én személy szerint nem kedvelem,de manikűrben szívesen viselem.
A manikűr elkészítése nem ördöngős,díszítőszalag segítségével könnyen elkészíthető,plusz egy-két nyomdamintával plusz feldobható.

Felkentem egy kék és egy piros körömlakkot,3/4 részben kék/piros,a fennmaradó részben az ellentétes szín került fel,nem precízen,mert a díszítőszalagra alapból egy fehér lakk kerül,illetve dupla díszítőszalag,hogy szélesebb legyen a minta.
Egy-egy körömre csak a kék lakkot kentem fel,majd erre egy horgonyt nyomdáztam.
Nekem a középső ujjam tetszik,szerintem az lett az egyik legszebb.
Mindkét általam választott lakk 2 réteges,én elég sokat vártam vele (közben amúgy is elfelejtettem,mert egy filmet néztem :D ),mire megszáradt tutifixre,mert féltem,hogy a díszítőszalag majd felszedi a mintát.








Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Midnight Blue 2 rétegben
Sinfulcolors-Gogo girl 2 rétegben
Zoya-Purity
Díszítőszalag
Moyou London-Sailor collection 01
Mundo de unas nyomdázólakk
Kiko top coat





Jöhetnek a tengerész manikűrörk?




14 megjegyzés :

  1. De jól néz ki :) Ez egy nagyon jól fedő fehér lakk lehet. A csíkost részt lehet, megcsinálom, most rákaptam a díszítőszalagra, csak ehhez egyenesre kellett a körmömet reszelni, szerintem ezen a formán mutat legjobban a szalagos díszítés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      A Purity az egyik legjobb fehér lakkom,még nyomdázni is jó.Egy hátránya,hogy vészesen fogy :D
      Szerintem is az ilyen körmökön néz ki jól a szalag,persze ez (is) ízlések kérdése.

      Törlés
  2. Szuper lett, mint mindig! :)
    Én nagyon szeretem a tengerészes mintát ruhában is, épp múlt héten vettem egy ilyen mintájú ruhát :)
    Amíg nem olvastam a szöveget, azt gondoltam, hogy a fehér szín az alap és azzal festettél a színekkel, szuper a fedése ennek a fehér lakknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      De jó,örülök,hogy neked tetszik ez a stílus :)

      Törlés
  3. Nekem is a középső ujjad tetszik a legjobban. :)
    Tényleg jól fedő lehet ez a fehér, én is azt hittem, hogy fehér lakk volt az alap és arra tetted a díszítőket és kitöltötted a hiányzó helyeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Szerintem az egyik legjobb Zoya lakk a Purity.
      Lehet ez a megoldás jobb lett volna....Valamiért nekem a két szín felkenése,plusz díszítőszalag és erre a fehér lakk tűnt egyszerűbbnek :)

      Törlés
  4. Tényleg nagyon jó lett. Előbb a képeket nézve azt hittem a szalagok színe a piros és kék.:D Így sokkal jobb és érdekesebb. Ruházatban én sem vagyok oda ezért a stílusért, de a manikűr kifejezetten tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Hát ezek nem szalagok,hanem maga a két lakk a 'csík',lehet nem fogalmaztam jól..... :)

      Törlés
    2. A megfogalmazással nem volt gond. Csak telefonnal néztem, és előbb a képekre fókuszáltam, aztán a szövegre. ;)

      Törlés
    3. Ezért nem szeretek sokat írni :) A kép a lényeg ;)

      Törlés
    4. Ezért nem szeretek sokat írni :) A kép a lényeg ;)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik , csodás lett:)

    VálaszTörlés
  6. Ez a mani nagyon ott van! Én sem szeretem ruhában a tengerész stílust,de a manit simán bevállalnám!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!