2015. június 23., kedd

Water marble




Sziasztok!!!



Kezdőképnek direkt a kifolyt lakkot ábrázoló képet tettem ki,hogy lássátok,mennyire ügyetlen vagyok water marble elkészítése közben :D
Általában minden,de komolyan minden kiesik a kezemből,borzalmas ügyetlen vagyok,így water marble elkészítése közben a lakkosüveg felborult......grrrrrr
A katrasztrófa után,megmutatom az elkészült manikűrt,hááááát nem lett olyan mint ami megálmodtam.
Eddig azt hittem sokmindent tudok a water marble technikáról,de a készítése közben rájöttem,hogy szinte semmit sem tudok,főleg ha átlátszó körömlakk is kerül a dologba.

Instagramon láttam pár fantasztikusan szép water marblet,amibe átlátszó lakkot is belecsempésztek,nekem ezzel volt 3-4 sikertelen kísérletem.Sok helyen olvastam valami 'clear water' nevű körömlakkról,ami csodálatosan működik amikor vízbe cseppentik.Nekem ez a lakk nincs meg,így maradtam a sima átlátszó fedőlakknál...

Az alaplakk a Flormar 392-es lakkja volt,mindenképp valami csillámos lakkot akartam használni.
A water marblehoz a következő lakkokat használtam:Opi-A roll in the hauge,Dance Legend-822 Banana party,China Glaze-Float on,Maybelline-Green zing,és Kiko Blu elettrico.








A végeredmény nem rossz,persze lehetett volna jobb is,az Opi-Ds top coat-al működik a dolog,de úgy érzem,hogy egyenlőre maradok a sima water marble technikánál,és hanyagolom a top coat használatát :)





Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Flormar-392 3 rétegben
Opi-A roll in the hauge
Dance Legend-822 Banana party
China Glaze-Float on
Kiko-Blu elettrico
Maybelline-Green zing
Opi-Ds Top coat





neked tetszik ez a water marble?
és ez a techika alapból tetszik,vagy felejtős?

21 megjegyzés :

  1. Tetszik-máson, ez is gyönyörű! De hogy én pepecseljek vele körmönként, na ehhez nincs több órám és főleg nem türelmem, ha meg nem sikerül, akkor meg moshatom le.
    Jó választás volt az élénk lakkok és az alap :)
    Én még nem borítottam fel lakkot, de leverni le szoktam őket, volt olyan is, ami kiesett a kezemből, mikor vittem az asztalhoz, le a kőlapra és nem törött el, csak lestem, egy Golden Rose üveg volt. Moyra sem törött el, az leszánkázott a kádba, egyedül egy Opi tört darabokra, pedig az csak 20 cm-ről esett le.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon macerás az biztos.Nekem a mutató ujjamnál elfogyott a türelmem... :D
    Nekem rendszeresen felborulnak a lakkok,olyan jó szokásom van,hogy nem csavarom rá a kupakot,majd amikor pakolok el,felemelem :D Ezért is szoktam csak és kizárólak otthoni ruhában lakkozni,a nadrágom már pepíta színű :D
    A Lovely törött el nekem millió darabra,pedig csak 10cm esett az asztalra,szép volt levakarni a falról a neon pink sand lakkot.A nyomdázólakkok strapabíróak,már teszteltem :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, ezzel már én is megszívtam egyszer - kétszer, hogy nem csavartam rá a kupakot, csak visszapottyantottam az üvegbe lazán, utána meg a kupaknál fogva akartam megemelni :D

      Törlés
    2. Akkor ismerős az eset :D Nálam ez mindennapos :D :D

      Törlés
  3. Fú, nekem nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés
  4. Pedig ez valami eszméletlen jó, nem is tudom, hogy ha tényleg olyanra sikerül, mint amilyennek megálmodod, akkor milyen jelzővel illettem volna, mert tényleg, brutálisan jó lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,külön öröm,hogy neked is tetszik :) :)

      Törlés
  5. Szuper lett! :)
    Nagyon tetszenek ezek a manikűrök, de engem nem visz rá a lélek, hogy ennyit macerázzak és koszoljak egy manikűrrel (a macera még nem is lenne gond, de a körömágy- és újjtakarítás jobban zavar)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Én körbekentem az ujjaim latex-el :) Igy kevésbé macerás a takarítás :)

      Törlés
  6. Ez baromi jó lett:))
    Nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Szuper jó lett! Nekem még egyszer sem sikerült a water marble, úgyhogy már nem is kísérletezem... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én youtube-on néztem pár videót,hogy hogy lehet elkészíteni.Annyira nem vészes,szóval ne add fel :)

      Törlés
  8. Ez tényleg annyira nagyon jó lett!! (-: Nekem is nagyon tetszik, mindig csodálom az ezel a technikával készült alkotásokat. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nekem is nagyon tetszenek,mind a vizes mind a száraz megoldás :)

      Törlés
  9. Nekem nagyon tetszik, de én sem tudnék ezzel szöszölni, örülnék ha ilyen ügyes lennék:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  10. Nekem is nagyon bejön ez a minta! Nagyon jól mutat.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!