2015. július 24., péntek

Ananászos manikűr



Sziasztok!!



Egyik este a párommal az erkélyen próbáltuk kicsit lehűteni magunkat a nagy melegben,ez igazából nem jött össze,mert nálunk 39 fok van egy hónapja,amihez 80-90%-os páratartalom társul.Idén nagyon nehezen viselem ezt a párás levegőt :( :(

Akkor szürcsölgettük a friss ananászlevünket,amit nagyon imádok nyáron,és a párom felvetette a témát,hogy miért nem készítek egy ananászos manikűrt.Akkor mint a lámpa felvillant a fejem felett,és nagyon gyorsan összehoztam egy manikűrt.
Semmi csavar,semmi extra nincs benne,de a végeredmény nekem nagyon tetszik,
Elsőnek felkentem a Sinfulcolors-Exotic green lakkját a kis,mutató és a hüvelykujjamra,a többi kettőre került a Rimmel 703 White not love lakkja.Amíg ezek megszáradtak,elkészítettem a stamping decals ananászokat,ezek villámgyorsan megszáradtak az esti kinti levegőn.

Az ananászt a Mundo de unas-Sunfowers és zöld lakkjával nyomdáztam,nekem tetszik az ananász színe,akkor is ha lehetett volna egy fokkal világosabb.










Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Exotic green 3 rétegben
Rimmel-703 White not love 2 rétegben
Pueen 06 paletta
Mundo de unas-Sunflowers és Green nyomdázólakk
Cheeky szegecs
Kiko top coat



neked tetszenek az ananászos manikűrök?




17 megjegyzés :

  1. úúúúúúúúúúúúúú ez nagyon jó, főleg a zöld lakk.... nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm 😊 a zöld nekem is nagy kedvencem, különleges árnyalat 😊

      Törlés
  2. Nem szeretem én sem a forróságot, állandóan aludnék. Ha meg sok kávét iszom, akkor meg ideges vagyok.
    Tetszik a manikűr, egyszerű, nagyszerű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én nem bírok aludni 😐 kávét rengeteget iszok 😐 😀
      Örülök, hogy tetszik a manikűr. Köszönöm ☺

      Törlés
  3. Nagyon szép manikűr lett. :) Tetszik a zöld lakk. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Szerintem jó a színe! Üdítő látvány ebben a melegben.. Sajnos nálunk is tombol a kánikula már hetek óta. Én sem bírom, pedig amúgy szeretem a meleget.. Sajnos ahol dolgozom még az olajradiátor is ment, zsinórt szárítottak..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)

      UUU nem irigyellek :( Én imádom a nyarat,de e a hőség nagyon megvisel!Kistartás neked is!!

      Törlés
  5. szerintem pont jó így az ananász színe, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlen szép ez a zöld lakk! Az ananászok meg gyönyörűek lettek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?Eddig nem is tűnt fel,mennyire jól lehet kombinálni más színekkel :)

      Törlés
  7. De szeretem az ananászt! *.* Fincsi lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!