2015. július 3., péntek

Color club-Kismet


Sziasztok!!!



Egyik nap eszembe jutottak a holo lakkjaim,kihasználatlanság hevében fel is kentem egyet.Nyáron imádom a mikor szikrázik a körmöm!!!Bevallom a holo lakkoknál inkább a pink felé húz a szívem,de most nem ilyen lakkra esett a választásom.

A Color club holo lakkjai szerintem verhetetlenek,szuper holosak.A polcon lévő lakkok közül a Kismet volt amin megakadt a szemem.

A Kismet egy citromsága/arany holo lakk,ami két rétegben fed.Én a holo lakkokat csak és kizárólag a Nfu-oh megunhatatlan Aqua base lakkjára kenem fel,sokkal erőteljesebb így a holo hatás.
A Kismet egy igazán szuper nyári árnyalat,és mégis oly' halovány mellette a bőrőm,elég idegennek éreztem önmagában,hogy muszáj volt egy kis csavart belevinnem a manikűrbe.





Választottam egy nude lakkot,ami a Nicole by opi-Southern charm,plusz mindenféle mintákat vágtam ki egy-egy díszítő ollóval,és felhasználtam pár díszítőszalagot is.
Nekem a végeredmény tetszik,a középső ujjam a kedvencem :)







Összességében idén nálam hódítani fognak a holo lakkok,a neon mellett természetesen,de inkább rózsaszínt fogok választani,vagy esetleg egy kéket.
A Kismet nagyon szép,viszont önmagában kicsit idegennek éreztem,furcsa mert tavaly elég sokszor felkentem,mindeféle díszítés nélkül. (öregszem)




Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Color club-Kismet 2 rétegben
Nicole by opi-Southern charm 1 bő réteg
Cellux minták
Kiko top coat




neked tetszenek a holo lakkok idén is?




8 megjegyzés :

  1. Ez annyira holo, hogy nem is látszik a színe. Nagyon tetszik így megszelídítve a lakk, minden színnel lehet kombinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D lassan már világít :D
      örülök,hogy tetszik azért :) köszönöm.

      Törlés
  2. Nagyon izgalmas lakkozás!!!! Tetszik, formabontó, ezt szeretem nagyon!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a díszítésed. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Szerintem jó önmagában is, de így még jobb lett!

    VálaszTörlés
  5. Milyen jól mutat ez a nude a holoval! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!