2015. július 1., szerda

Dance Legend-Banana party



Sziasztok!!!



Idén odáig meg vissza vagyok a neon lakkokért.
Pár nappal ezelőtt vettem 3 krémes neon,illetve egy sand lakkot,mostanában narancs neon a kedvencem,és sajnos ilyen lakkom nem volt,plusz rendeltem pár héttel ezelőtt egy mini kollekciót (Klencolor),amit alig várok,hogy kézhez kaphassak.

Ezt a lakkot ami név szerint a Dance Legend-822 Neonic-Banana party még évekkel ezelőtt vettem,nagy meglepetésemre amikor elővettem pár hónappal ezelőtt,a kupakon lévő gumi,egyszerűen lefoszlott.Amúgy a lakk minősége nem romlott,pár képen látható,hogy 'sokat fogyott',hát ez sajnos a legutóbbi water marble eredménye :(


A lakk egy csodás citromsárga,természetesen neon,amit egy fehér alapra kentem fel.A tökéletesség kedvéért két rétegben,gyorsan félmattra száradt,és elég nehéz volt fényképezni.
Mellé egy sima fekete lakkot kentem fel,a kis illetve  a hüvelyekujjamra.




Díszítés gyanánt mindenképp a Moyou pro 11-es palettáját akartam használni.Szerintem az ilyen neon lakkokhoz nagyon illenek a pöttyös,geometrikus minták,én nem tudok egy ilyen lakkra virágminát elképzelni.Persze soha ne mondd,hogy soha :D
A fekete lakkra nyomdázás nem került,egy-egy neon szegecset raktam.





Nos,nekem ezen a héten ez a kedvenc manikűröm,instán már láthattátok,olyan szinten tetszik,hogy két képet felraktam a manikűrről.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Purity
Dance Legend-822 Neonic-Banana party 2 rétegben
Nicole by opi-Razzle drazzler 2 rétegben
Neon szegecs
Moyou London-Pro 11 nyomdapaletta
Konad fekete nyomdapaletta
Kiko top coat




kedveled a neon lakkokat???




22 megjegyzés :

  1. De jó lett!! Nekem a színe is tetszik, minta nélkül is. Nekem csak 3 neon lakkom van, erős pink, sárga és narancs, na azok szemkiverősek a napon. Most kell használni őket, meg is csappantak, tavaly is ezeket használtam nyáron. Még csak fehérrel kombináltam őket, pinknél virággal, többinél meg elvont mintákkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked milyen márka van?
      Most közben eszembe jutott,hogy van Moyra neon lakkom,egy pink és egy zöld,de sok rétegesek :(
      Persze,én idén csak neont kenek fel,óriási késztetésem van rá :D Csak sajnos a narancs hiányzott a készletemből,amit gyorsan orvosoltam is :) :D

      Törlés
    2. Nekem is Moyra, ami nagyon neonos, pinkből meg van több China Glaze, de ebből csak a Float ont próbáltam, az szerintem nem annyira neonos, mint a Moyra Vivid Sand. Még van a Neon on & on ill. a Flip flop fantasy, ami állítólag neon, de azokat csak holnap kapom meg. Most, hogy belegondoltam, nem is csak 3 neon van :D

      Törlés
    3. Hm.Fura.Lehet akkor nem egy Moyráról írunk,mert ami nekem van,neon de közelébe sem ér az igazi neon lakkoknak.
      A Float on -ra azt írják,hogy 'bright neon pink'.Szerintem van benne valami,elég ütős ki szín.
      A flip flop fantasy tetszik,azt nem tudom valódi neon-e
      Amire fáj a fogam
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/90/e6/73/90e6733c6b13f42462bac6e1de6e2941.jpg

      Törlés
    4. Nekem a Float on olyan szelídnek tűnik :) De nagyon tetszik. Hű amit linkeltél, az nagyon élénk és sötétebb is, bár nehéz befotózni a neon lakkokat, biztos nagyon neon :)

      Törlés
    5. A Float on elég light,igen :) Nekem nem neon kategória,pedig sok helyen ezt írták róla....
      Ez ami a képen van a Japanese koi,szerintem írtó neon lehet.Persze,nem egyszerű ezeket fotózni,a képen eléggé világító,lehet állítottak a színskálán,ezért :)

      Törlés
    6. Na, akkor eltaláltam, a google képkereső is ezt a nevet hozta ki :)

      Törlés
  2. Ez most nem az én színvilágom, ám rajtad nagyon tetszik a manikűr! :)
    Én sem tudnék ezen a színen virágmintát elképzelni, jó választás volt rá a minta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Ez a sárga nagyon megosztó,emlékszem amikor először teszteletem, a legtöbb olvasónak nem tetszett.Amúgy amikor megvettem azt hittem,hogy zöld,sok blogon zöldnek jött le,mondjuk a Banana szónál levonhattam volna,hogy sárga :D
      Ez a nyaomdapaletta szerintem pont az ilyen neon lakkokra szuper!!!!Amiket még kinéztem a Illusion kollekcióból valóak,azokat is szinte csak neonra tudom elképzelni :)

      Törlés
  3. Uhhhh szerelem :o :) Gyönyörű <3 A szín és a minta is hatalmas kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsanci.Szuper,hogy tetszik :)

      Törlés
  4. nagyon jó színe van ennek a dance legend lakknak, nekem is tetszenek a neon lakkok, bár eddig nem nagyon van ilyenem talán 1-2 darab, sose tudtam eldönteni melyik színt vegyem meg elsőnek, így végül egyik színt se sikerült megvennem :D ez kb minden évben így volt :D a manikűr is nagyon tetszik :) ezt most én se tudnám elképzelni virág mintával... bár ki tudja lehet azzal is jól mutatna :D egy szóval, nagyon jó lett az összhang :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én régen egyszerre 3-at vettem,de szerintem a neon lakkokból sohasem elég :) :D
      Viszont a 3 alapszín,meg nem elég.Ugye a gradienthez kell több is,hogy szép legyen az átmenet. :)
      Nade majd tesztelem a Kleancolor-t,amikor megérkezik :)

      Törlés
  5. Nagyon jó színe van a lakknak! Mintával együtt is szuper páros! Egyébként nekem az egyik ILNP lakkom kupakjának borítása adta meg magát... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igen. :(
      Én csak lestem amikor letekertem a kupakot :D Azt hittem lejött az ujjamról a bőr :D :D :D

      Törlés
  6. Nekem is nagy kedvencem a neon. :) Szuper manikűr lett, nekem is van egy MoYou lemezem ezekkel a mintákkal, csak az XL méretű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszenek a neon lakkok.
      Ugye milyen jó ez a paletta? Én nem is olyan régen rendeltem,sajnos nekem a xl nagy a körmömre :(

      Törlés
  7. Jó lett! Ezek a neonszínek egyértelműen nyárias színk, és jól illenek a feketéhez. ;) Bár én jobban kedvelem neonból a korallos árnyalatokat, de így jó, nyomdázva az én ízlésemnek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Igazad van,a neonhoz nagyon passzol a fekete. :)
      Korallos lakkok nekem is tetsztenek,sajnos neonban ilyen lakkom még nincs :(

      Törlés
  8. Nagyon szép! Hihetetlen jól néz ki ez a minta! Én kedvelem a neon lakkokat ez is nagyon bejön!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!