2015. július 14., kedd

Egy érdekes manikűr


Sziasztok!!!



Ennek a bejegyzésnek nem tudtam milyen címet kéne adnom,furcsa manikűr? vagy....
Szombaton este elkapott az ihlet,instagramon láttam egy szuper kis videot ( a psozt végén linkelem) ,ahol elkészítették ezt az érdekes manikűrt.Számomra nagyon érdekes,egyben látványos is,amihez különösebb kézügyesség sem kell.



A minták roppant egyszerűen elkészíthetőek,nem nyomda,ami számomra külön öröm.Imádok nyomdázni,de néha elkap a vágy,hogy mennyire jó is szabad kézzel alkotni,akkor is ha csak pár pontot rakok a manikűrre.

Első lépésben egy átlátszó fóliára cseppentettem egy fekete lakkot (amúgy a szín tetszőleges),majd egy pontozó segítségével össze-vissza rajzolgattam vele,míg a számomra megfelelő csíkok ki nem alakultak.
Marha jó stresszoldó is egyben :D 
Száradás után egy top coat-ot kentem rá,majd lehúztam óvatosan,és feltettem a már kész alapszínre.

Ennyi. :)

Valóban nagyon egyszerű az egész,szerintem látványos is,főleg ha az alapszín egy gradient.









Instagramon a rövid szösszenet ITT található,ha van kedvetek készítsétek el,esetleg ha van neve ennek a techinkának,nem kímeljetek,írjátok meg:)





neked tetszik ez az érdekes manikűr?




34 megjegyzés :

  1. Hogy ez mennyire jó ötlet, eszembe nem jutott volna:) Tuti ki fogom próbálni, köszi az ötletet!
    Csodás lett az így elkészült manikűröd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Ha nem látom meg instán tuti nekem sem jutott volna eszembe :)

      Törlés
  2. Fantasztikus ötlet, nagyon kreatív!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  3. Hú, valóban nagyon látványos! Szuper ezzel a gradient alappal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Váó! :O Tátva maradt a szám. Azt hittem a képek alapján hogy valami nagyon bonyolult dolog lesz, de nem. Gyorsan el is kell készítenem. Köszi hogy megmutattad!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is azt hittem,hogy valami rafkós a manikűr :) Aztán felkerült a videó,akkor én is csak néztem,hogy nem is olyan ördöngős ez.
      Szuper,hogy neked is tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  5. Oda vagyok érte, nagyon jó lett! Ezt mindenképpen kipróbálom! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Örülök,hogy neked is elnyerte a tetszésed :)

      Törlés
  6. Mennyire jó ötlet és tényleg varázslatos lett a végeredmény *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Nem gondoltam volna, hogy így készült, de nagyon szuper!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik Andi :) Köszönöm :)

      Törlés
  8. Mennyire jó ötlet, és milyen egyszerű! Örülök, hogy nálad "megtanulhattam" ezt a technikát :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik :)
      Remélem kipróbálod majd Te is :)

      Törlés
  9. hát ez tényleg jópofa!! :)

    VálaszTörlés
  10. A marokkó. :D Nem gondoltam én sem, hogy ezt így készítetted. (-: De nekem is nagyon tetszik az ötlet, szerintem ki fogom én is próbálni. A Tied nagyon tetszik, a színátmeneted is olyan szép. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D úgy ám...marokkó...
      Örülök,hogy tetszik,köszönöm.Majd nézem nálad a manit,ha felbukkanik :)

      Törlés
  11. Ez nagyon menő! Tutira kipróbálom majd. Nekem eddig sajnos nem sikerült barátságot kötnöm a körömnyomdával, de ezzel olyan hatást érhetek el! Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik:) Köszönöm.
      Mi a baj a nyomdázással? Pont most a napokban kezdtem bele egy hosssszzzú nyomdázós posztba,egyenlőre nem tudom,hogy kitegyem-e....De ha tudok segítek,szívesen segítek :)

      Törlés
    2. Igazából minden baj a nyomdázással. Egy alap Essence nyomdakészletem van amit régi kártyával próbálok használni a hozzá kapott lehúzó helyett de most már fél mintákat sem sikerül felvennem a párnácskával, eleinte még legalább azt sikerült. Nem tudom mi lehet a baja... szóval nagyon hálás lennék egy nyomdázós bejegyzésért! ;)

      Törlés
  12. hát ez nagyon jó, tuti én is kipróbálom. :D

    VálaszTörlés
  13. De ötletes!! Engem érdekel a nyomdázós cikk, biztos lesz benne újdonság :)
    Nem folyik össze a szín a húzás után? Ki kell próbálnom, de annyi tervem van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálom összeszedni a gondolataim,meg fotózni is kell majd,de igyekszem összeállítani egy-két posztot a nyomdázásról,lehet lesz három is :)
      A lakkból nagyon kevés kell,szóval nem folyik össze :)
      Tervek? az mennyi van nekem,de időm nagyon kevés,hétközben este nincs kedvem lakkozni,mostanában fáradt vagyok...:(

      Törlés
  14. Hát ez nagyon ötletes! Szuperek lettek a színek. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!