2015. július 29., szerda

Fagyis manikűr



Sziasztok!



Szombaton reggel a gyűrűsujjamon lévő körmöm letörtem,elrontotta az egész napom.Kb. 74x szóltam a páromnak,hogy a kapu nyitóját olajozza be,mert a kis szerkezet nem nyilik könnyen,persze szavaim süket fülekre találtak,és ez lett a vége.Tudom,van ilyen,letörik a köröm,komolyan nagyon elborította az agyam a harag,nem is azért mert töben féloldalt betörtem,hanem a párom nemtörődöm viselkedése volt az,ami vérig sértett.Persze utána,jaj de hát remélem nem fáj szöveggel próbálta leplezni az egészet.....
Aztán szombaton délután még két körmöm letörtem a jobb kezemen,szóval ezen már meg sem lepődtem.
Nem drámai a helyzet,kicsit zavaró a formája,rövidebbek lettek a körmeim,azért full csutkára nem akatam levágni.Nem minden oldalról látszik :D Attól függ,hogy tartom a kezem.
A bosszankodás után a manikűrről.

A fagyis manikűr már nagyon aktuális volt,nálunk nem enyhül a hőség,így pont aktuális ez a manikűrt.
3 körmömre kentem fel a Moyra-Sea salted-Calypso lakkját,ami 3 rétegben fed rajtam,jelly pink lakk.



Mellé felkentem egy réteg fehér lakkot (középső és a gyűrűs ujjamra),majd sheer tints került rá.



Majd a Sheer tints-re készítettem pár stamping decals fagyit,amit próbáltam igazán vidámra készíteni.






Nekem a középső ujjam a kedvencem,színes,vidám,nagyon hangulatos lett.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Moyra-Sea salt-Calypso 3 rétegben
Zoya-Purity
Opi-Sheer tints 
Gals-GA30 nyomdapaletta
Színes nyomdázólakkok és színes lakkok a fagyihoz






neked tetszik ez a manikűr?
kedvenc fagyid? :)



14 megjegyzés :

  1. Milyen vidám :) Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Most nagyon fogsz utálni, de ha megkérdezném itthon, hogy megolajoznád a kaput és igen a válasz, akkor a második kérdésem, hogy mikor? Akkor talán nem felejtődik el a dolog.

    A manikűr nagyon szép, ez azért annyira nem rövid köröm, még mindig jól mutat rajta a minta!! De engem is bosszantana a 3 köröm letörése, főleg, ha fájdalmasan törik. Annyira tetszik ez a Moyra lakk, csak hát a lemosása...teljesen kiszárad a körmöm a fóliás lemosással.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én már sokszor szóltam... Megolajoztam én, vasárnap :) :)
      Annyira nem rövid, sőt most tetszik ez a méret. De sajnos oldalt betört tövig :(
      A Sea salt lemosása nem egyszerű, de belefer néha :)

      Törlés
  3. Sajnos a pasik ilyenek... Én a múltkor az én pasim FB oldalán megosztottam egy képet, aminek a szövege az volt, hogy Ha egy pasi azt ígérte, hogy megcsinálja, akkor megcsinálja... Fölösleges félévenként emlékeztetni rá...
    Értette a célzást, néhány napon megcsinálta, amit kértem tőle :)
    A manikűr nagyon tetszik, a körmeiden nem is látszik a "baleset", bár megértem, hogy Téged, aki nap mint nap a szép körmeit fotózza, ez jobban bánt, mint az átlagot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát az enyém nem ,de most kicsit szétszórt.Amúgy nem félek összekoszolni magam,megcsináltam én vasárnap,de a tipp jó,legközelebb bombázom majd üzenetekkel :D
      Pedig sajnos a gyűrűs ujjamon látszik,de trükkös vagyok,próbálom úgy tartani a kezem,hogy ne legyen nagyon feltűnő :)
      Mellesleg,örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm :)

      Törlés
    2. Na most megnéztem megint, egy picit tényleg látszik a gyűrűs ujjadon, de olyan szép a manikűr, hogy senki sem azt lesi, hogy tökéletes-e az összes körmöd sarka :D

      Törlés
    3. Csak én nézem akkor :D Tudat alatt zavaró ám :)

      Törlés
  4. Nagyon szép a manikűröd, tényleg nagyon vidám. :)

    VálaszTörlés
  5. Na, hát tipikus, hogy a férfiak mindig csak halogatnak....... Jobbulást!! A manikűröd viszont nagyon szép lett, kellemes, nyárias. (-: Furcsa, ma gondolkodgam azon, hogy lejjebb kellene vágni a körmeimet. A kolléganőmtől is megkaptam ma, hogy meglátszik a házimunka rajtuk (ezt arra értik felénk, hogy biztos nem csinálok semmit, azért nő így meg). Hát, tartottam egy kiselőadást a P.Shine jótékony hatásairól. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont nem halogatós típus...:/
      Amúgy pont most kommenteltem hozzád :)
      P.Shine nagyon szuper,nyugi házimunkát én is végzek,plusz dolgozok az üzletben,mégsem törik le a köröm olyan könnyen :) (sokan szokták nekem is mondani,hogy a ....vakarom :D- de jó lenne )
      Valamiért mostanában gyengék,szerintem vitaminhiányom van a melegben,keveset is eszek :(
      Örülök,hogy tetszik a manikűr :) Köszönöm :)

      Törlés
  6. Hihetetlen aranyos lett ez a mani, de maga ez a Moyra lakk is valami elképesztő szép, nem hittem volna, hogy ennyire tetszeni fog*.*

    VálaszTörlés
  7. Hát ez "ennivaló" :D Ez a színes alap nagyon jó a fagyikhoz. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!