2015. július 11., szombat

Kiko-Power pro 32-Verde lime


Sziasztok!!


Egyéb okokból kifolyólag,hanyagoltam a Kiko új,Power pro lakkok tesztjét.Egyik nap viszont kedvem támadt a Verde lime lakkhoz,ami egy igazán különleges árnyalat.
A lakk nekem full citromsárgának tűnik,de mégsem az,van benne egy csepp zöld ami lime hatást kelt.

A lakk két rétegben fed,fantasztikusan jól pigmentált,gyorsan szárad fényesre.
Mellé felkentem a Zoya-Purity lakkját,amire került a díszítés később.

Eszembe jutott,hogy időközben eltelt pár hét,hogy megvettem ezeket  a lakkokat,sok olasz fórumon,facebookon és blogon olvastam róla,olasz lányok különböző véleményét.
Sajnos nagyon sok negatív dolgot olvastam,ami engem egy kicsit lehangolt.
A kezeim közt elég sok lakk megfordult már,drágábbak és olcsóbbak is,van ami tetsztett,és van ami nem,de szerintem ez így normális.....
Sokan azt írták,hogy a lakk miért nem egy rétegben fed,fogalmam sincs miért vártak el ilyet,amikor a leírásban szó sem volt arról,hogy ezek egy réteges lakkok.Sokan azt hitték lámpázni kell,közben semmiféle lámpa alá nem kell tartani :D Van aki viszont tudta használni,szerencsére.... :) És olyannyira elégedetett vele,mint én.
Nos,azért is írtam le ezt a kis szösszenetet,mert én már nagyon nem hiszek a mesékben,maradok annál az elméletnél,hogy jobb megtapasztalni a lakkokat a saját körmödön....Nekem ezek a Power pro lakkok nagyon bejönnek,sokkal jobbak mint a régi szériás lakkok,tartósabbak és jobban pigmentáltak,az ecsete egy mese!!!


Visszatérve a menetrendhez,minta nélkül így nézett ki a két lakk egymás mellett.






A középső ujjamra egy pöggyös minta került,a gyűrűsre egy csíkos,amit egy masnival dobtam fel.










Összességében,rajtam a nagyon jól bírta ez a manikűrt,3 napig hordtam,és minden negatív kritikált megcáfolt a Kiko.
A színe magamon nagyon tetszik,szerintem önmagában is fogom hordani!!!Igazi nyári árnyalat.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-Power pro-32 Verde lime 2 rétegben
Zoya-Purity 2 rétegben
Konad fekete nyomdázólakk
Mundo de unas-Barbie
Moyou Pro Collection 11
Bornprettytstore Bp-L020 és Bp-62
Kiko top coat






kedveled az ilyen kicsit különlegesebb sárgákat?


13 megjegyzés :

  1. Tündéri minta-party, minden mozzanata bájos és játékos :)

    VálaszTörlés
  2. Csinos lett, szolid árnyalat :) Ha nyaralni megyünk, én egy élénksárgát fogok felkenni holos feketével, mert az kibírja 4 napig, a neon nem.
    Meglepő, hogy van, akinek nem evidens, hogy kell egy lakkot használni, ami sima lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem próbáltad a neonra a Seche uv top coat-ot?Úgy nekem tovább bírja a neon is.
      Hát,néha magam szórakoztatására olvasok olasz fórumokat,sokszor viszont nagyon bosszantó tud lenni.Néha kapja a Kiko a negatív ívet,pedig meggyőződésem,hogy sok olasz lány nem tud lakkozni :( Most ez lehet nagyképűen hangzik,de nagyon kevés a kreatív olasz blog (szerencsére egy-kettő van) de közelébe sem ér a magyarokhoz...Egyik nap erre a manikűrre az egyik lány azt írta,hogy hol vettem a matricákat.Mondom milyen matricát?Ja,hogy nem matrica,akkor micsoda.Írtam,hogy nyomdáztam...Erre azt írta,hogy ilyen nyomdát a postán lehet venni? :D Bearanyozta a hetem :D

      Törlés
    2. Most van vagy 10 fedőlakkom, de ki fogom próbálni, sőt színt is akarok hozzá venni. Eddig nem volt szükségem több napig tartó manira, így megvoltam a Seche Vite-tel és a Moyra, Golden Rose, ill. Rival De Loop fedőivel.
      Hogyhogy nem tudnak az olaszok lakkozni? Csináltatják a körmeiket vagy nem lakkoznak? Nyomdázott manit én még csak olyat láttam élőben, amit én csináltam és eléggé meg szoktak lepődni, ha azt mondom, hogy ez nyomda. Annyira elterjedt a géllakk, hogy szinte mindenkinek az vagy van semmi, a környezetemben.

      Törlés
    3. Jaa értem. Hát vészesetre jól jöhet az ilyen fedőlakk.
      Inkább műköröm meg a gél lakk a menő itt. Ezt vettem észre :(

      Törlés
    4. Én olyan munkahelyen dolgozom, ahol majdnem száz nő dolgozik, és egyikük műkörmös. Abban a viszonylatban szép munkái vannak, és rengeteg nőt elcsábított műkörömre. Én azt szoktam hm mosolyogni, mikor sorra kérdik tőlem, hogy ő készítette a körmöm? Aztán csodálkoznak, hogy ez saját munka, és normál, akár filléres lakkokból készül, a körömnyomdáról pedig nem is hallottak. Maximum azt hiszik matrica. :D

      Törlés
    5. Az én környezetemben is tőlem hallott mindenki először a körömnyomdáról :D persze azóta rohamosan terjed, mint valami vírus :))))

      Törlés
    6. Minden alkalommal amikor a Kikoban vásárlok,az eladó lányok megjegyzik,milyen szép a 'műkörmöm'.Aztán felvilágosítom őket,hogy nem műköröm,hanem saját. :) Mindig csak pilláznak,hogy ja meg hu meg hogy???!!!
      Itt eléggé elterjedt a műköröm,meg a gél lakkozás,sok ilyen blog van,ami csak ezzel foglalkoznik,szerintem több is mint a sima körömlakkos.

      Törlés
  3. Gyönyörű lett, ritka az ilyen szép sárga szín:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Valóban,eddig nem is volt ilyen színem,de nagyon tetszik magamon :)

      Törlés
  4. Hű, az a gyűrűsujj! *-* Csodás. :D De természetesen az egész manikűr olyan szép!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!