2015. július 6., hétfő

ManiCute-Egyiptom


Sziasztok!!!


Ismét ManiCute,mai témánk az Egyiptom.
Nos,nagy vágyam egyszer eljutni Egypitomba,évek óta tervezek egy hosszabb kiruccanást,remélem hamarosan összejön.
Kicsit bajban voltam,nagyon kevés ilyen nyomdapalettám van,hétvégén találtam egy fantsztikusan szép manikűrt,és gondoltam elkészítem a magam verzióját.
A manikűt ITT megtekinthető,az enyém nem lett ennyire profi,de azért vállalható.

Az alap séma az volt,mint az eredeti manikűrnél,egy-egy körömre a Zoya-Storm lakkja került fel,a többire egy átmenetet készítettem,jelen esetben is kék volt.
Erre kerültek a nyomdázott minták :)











Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Storm
China Glaze-New birth
Kiko Quick dry-832
Bundle monster-Bm-405
Mash-65
Kiko Gold mirror
Konad fehér nyomdázólakk
Kiko top coat



tetszik ez a fajta megoldás?


19 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett! Nekem jobban tetszik mint az eredeti amiből ihletet merítettél!:) Fainak a minták és az alap is fantasztikus!:)

    VálaszTörlés
  2. Ez a minta nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  3. Jej, ez egyszerűen csodás lett!! (-: Látom, nemcsak én használok ilyenkor is feketét! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viccelsz? A fekete örök!!! Mindenben!!!!Amúgy sem nagyon vagyok évszak lakkozó :D
      És örülök,hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett a manikűr. A középső és a gyűrűsujjad a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Nekem a tiéd jobban tetszik, mint az eredeti. :)

    VálaszTörlés
  6. Jobb,mint az eredeti manikűr! Azt hiszem nekem is ez a manikűr adta az ihletet a világoskék színhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik Andi!

      Törlés
  7. Mindig szerénykedsz, pedig nagyon szép lett, ezek a színek annyira jók együtt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig????? Inkább realista vagyok,mint szerény :D Lehet nem láttad az eredeti manit :D
      Ettől független,köszönöm,szuper,hogy tetszik az én verzióm :)

      Törlés
  8. Szuper lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Bar nem vagyok regisztralt tag, csak `zugolvaso` de mar nem tudom megallni hogy ne irjak..amit csinalsz itt a blogon az mar muveszet! Sok kormos blogot olvasok napi szinten, de a te munkaid a legcsodasabbak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy így gondolod :)
      A blog a 'zugolvasókért' is létezik,a lenyeg,hogy itt vagy, illetve itt vagytok :)
      Köszönöm szépen mégegyszer a kedvességed :)

      Törlés
  10. Nagyon jó ez a csillámos fekete alap, meg a minták és az átmenet is. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!