2015. július 21., kedd

ManiCute-Szivárvány



Sziasztok!!



ManiCute témánk a szivárvány,szuper téma,már nagyon vártam,hogy alkothassak rá.A kezdőkép fenomenális,nagyon tetszik,legközelebb valami ilyen színes virágot fogok alkotni.
A szívárvány mint olyan,egy csodás jeleség,amikor látok egyet,lefényképezem.Alapból szeretem a természetet fényképezni.A körömökön, kis felületen elég nehéz visszaadni,a színek áradatát.Egy kis részletet készítettem,amit a végén egy nyomdázással dobtam fel,önmagában elég unalmasnak tűnt.

Általam használt színek:lila,világoskék,zöld,citromsárga,narancssárga,muskátli piros.



Ezzel a mintával lett maga a tökély,imádom!!!












A Bornprettystore Arrow Geo pattern ITT elérhető,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.






Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Purity
Kiko quick dry-827-Viola ametista
Kiko quick dry -822-Tangerine
Kiko quick dry-845-Gearnium red
Kiko 355-Giallo canarino
China Glaze-Capacity to see beyond
Nicole by Opi-Teal me something new
Bornprettystore-Bp-67
Konad fekete nyomdalakk
Kiko top coat



kedveled a színes manikűröket?

19 megjegyzés :

  1. Szupi színe van alapnak és a nyomdázás is jól néz ki rajta. :) Úgy látom hasonlóan gondolkodtunk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :D Nekem a te manikűröd is nagyon tetszik!

      Törlés
  2. tetszett nyomda nélkül is.... egész addig amíg meg nem láttam, már a mintával :D nagyon jó lett, ezt én is szívesen viselném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik! (-: Szépek a színek, de egyértelműen nyomdázva az igazi!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,külön öröm,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. De jó ez a nyomdaminta, ki sem néztem volna belőle :) Az átmenet meg tökéletes, mint mindig, szép mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik.
      Szerintem ez a minta Karácsonykor is megállja majd a helyét :) Nekem elsőre ez ugrott be,piros átmenet,meg sok csillám :)

      Törlés
    2. Ez egy univerzális minta. Nekem meg egy régi múmia-manikűr ugrott be, de láttam, nem ezzel csináltad :D

      Törlés
    3. Úristen!!Mikre nem emlékszel :D :D A lemez nem ez volt de a minta nagyon hasonló :)

      Törlés
  5. Alapjáraton nem kedvelem a szivárványos dolgokat (túl sok élénk szín együtt), de ez annyira harmonikus és kellemes látvány, főleg a nyomdával feldobva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a sok színért együtt ,ruhában mondjuk, én sem rajongok :) Manikűrben még elmegy,de csak nyomdázva :)

      Törlés
  6. Ez most a jelenlegi kedvencem! Nagyon tetszik! Csodásak a színek!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!