2015. július 28., kedd

Minden,amit a körömnyomdázásról tudnod kell!









Sziasztok!


Eljött a blog életében a pillanat,amikor is egy átfogó  posztot írok a körömnyomdázásról.Ebben a témában lehet sokat illetve keveset írni,a lényeg benne lesz ígérem :)

Természetesen ez nem egy szentírás,inkább a tapasztalatom írom le...amit nem kötelező követni.
Ahányan vagyunk annyi féle dolog tetszik,nem vagyunk egyformák,a nyomdázásban is mindenki más technikát követ,mindenkinek más jön be.De ez így természetes.






Én és a körömnyomdázás:


Nos,én 2008-ban vettem meg az első Konad szettem,amiben sok nyomdalemez,8 ha jól emlékszem,és 3 alapszínű lakk volt megtalálható.Egy pink egy fekete és egy fehér.
Mai napig közel áll a szívemhez a Konad,nálam marad a favorit,amig forog a világ.Különösebb oka nincs,egyszerűen ő volt ez első :) Én amikor nyomdázni kezdtem,nem gondolkoztam az Essence és nem spéci dolgokban,valószínűleg így el is ment volna a kedvem.Persze,nem azt jelenti,hogy az Essence nem jó,csak nem a nyomdázásra szakosodott.

Eleinte nem ment nekem sem a nyomdázás,túl kemény volt a párna,vagy épp nem vette fel a nyomdázólakkot a párna.Mára már sikerült áthidalni ezt a problémát.
Ma már elmondhatom,elég rutinos vagyok (én azt vallom,hogy szuper termékekkel,99%-ban sikerül a nyomdázás),tudom mit mikor és hogyan kell használni,sokszor ezzel időt nyerek,nem vacakolok annyit mint régen,persze van amikor elvérzek,elkenem a nyomdázást,vagy épp elcsúszik a minta- ezt annak köszönhetem,hogy nálam a nyomdázás hangulatfüggő.Nálam ez az egész olyan mint egy szeánsz,nyugalom kell,kedv ötlet elég idő,teli pocak,kellemes idő.-.
Vannak olyan minták amiket nem szeretek( ilyen a vonalas minták),mert mondjuk ferde lesz a körmön,akkor ezt ’stamping decal-al szoktam a manikűrbe építeni.




És mire is lesz szükséged?


Egy nyomdalemez (vagy több attől függ milyen lesz a manikűr),nyomdázólakk (én ezt tartom nagyon fontosnak,hogy a lakk amivel nyomdázol spéci nyomdázólakk legyen,közelébe sem ér a sima körömlakknak),egy lehúzó (lehet bankkártya is,én a fém lehúzót régóta nem használom),nyomdapárna (szilikonost ajánlom),és egy kis gyakorlás,idő és némi türelem.



 Pár okosság,amiket megtapasztaltam,mielőtt belevetjük magunkat a dologba:


-Minden nyomdázás előtt győződj meg arról,hogy a lakk amire nyomdázni fogsz,teljesen megszáradt!!!( egy gyorsan száradó fedőlakkal rásegíthetsz),a  lényeg,hogy csont száraz legyen a lakk.)
-Ha esetleg elrontod a nyomdázást,egy acetonos sminkeltávolító koronggal áttörölve -óvatosan- eltávolíthatod.
-Egyik legfontosabb szerintem a felvitt nyomdázólakk lehúzása a nyomdalemezről.Én személy szerint jobban szeretem a spéci nyomdázólakkokat(ismétlem önmagam),sokkal jobban pigmentáltak mint a sima lakkok,amikkel lehet nyomdázni(erről van külön lista a blogon).A nyomdázólakkot közepesen gyors mozdulattal kell lehúzni (olvastam hogy a mintát a nyomdalemez közepe felé kell lehúzni) a lehúzót 45 vagy kisebb fokba tartva.Nem kell erősen nyomni a kaparót,a lényeg a lakk mennyisége-se nem kevés se nem túl sok-.

HELYES

HELYTELEN
Lehúzók:






A két legjobb,vékony és hajlékony.


-Amikor megvásárolod a lemezt a fólia eltávolítása után töröld át aceton(mentes)os lakklemosóval,száradás után könnyebb lesz vele nyomdázni ( észrevettem,hogy a műanyag borítás eltávolítása után sokszor nem működött a nyomdázás,a párna nem vette fel a mintát,mert a fólia egy zsíros réteget hagy maga után).



-Miután felvetted a mintát,nézd meg,hogy tökéletes-e.Így elkerülheted az esetleges hibákat a körmökön.
-Ha a minta mellé egy felesleges rész belóg a mellette lévő mintából,ezt a szöszleszedő hengerrel,vagy a narancsfapárcikát görgetve óvatosan elszedheted( mostanában acetonos ecsetet is sűrűn használok,de csak és kizárólag a gumis nyomdapárnán)
-A szilikonos párnáról a felesleges lakkot,illetve a rontott mintát egy szöszleszedő hengerrel szoktam eltávolítani.





-A nyomdázópárna nem minden esetben igényel felreszelést.Ha szilikonos ne reszeld meg,ha kemény gumis,akkor óvatosan reszelt fel amíg matt nem lesz a felülete,utána tuti működni fog.
-A szilikonos nyomdázópárnát nem kell a körömre görgetni,függőlegesen nyomva a körömre tökéletes mintákat lehet felvinni.(ez is egyéni kérdés,néha én is görgetem,a megszokás miatt :) )
-És a másik legfontosabb dolog a sok gyakorlás.Én sem születtem nyomdázó mesternek,néha nekem sem jön össze (nálam ez hangulat kérdése),viszont sokat gyakoroltam.Ha van aki azt mondja,ehhez nem kell kézügyesség,téved,nem olyan egyszerű ez mint aminek látszik.
-Két nyomdázás közt,én a nyomdapalettáról letörlöm a felesleget,így a következő minta is tökéletes lesz.
Ehhez a következőket használom:
Iratösszefogó kütyü,és egy pink sminkszivacs amit  a párom hazavágott,mert a tisztításnál segíteni szeretett volna,de nem jött össze neki. :)
Innen rendelhető,ajánlom mert szuper segítség.





-A nyomdázópárnát nem kell erősen a mintára nyomni,főleg ha a párna szilikonos.Ha gumis kemény,egy kicsit erősebb nyomással szebb minta vehető fel.
-Nyomdázás előtt mindig körbekenem a cuticule körül latex-el,így időt spórolok a tisztításnál.




Nyomdázólakkok,milyen legyen,mit vegyek?



Mint már írtam a kezdő készletemben 3 szín volt..Ajánlom legalább a két alapszín megvásárlását nyomdázólakkban (fekete és a fehér),talán ez a két legtöbbet használt szín.


A konad lakkok nem száradnak túl gyorsan,így nem kell a nyomdázással kapkodni,ami egy kezdő esetében egy előny is lehet.
A konad lakkok 3 féle kiszerelésben léteznek,a kicsit méret megvásárlását nem ajánlom,mert hamar beszáradnak, a nagyok elég sokáig húzzák,természetesen a nyomdázás mennyiségétől függ,a Princess kollekciós lakkok szépek,de sajnos kevésbé pigmentáltak.

Konad Princess

Konad Mini

Konad normál




Ez a lakkok csak és kizárólag nyomdázásra használhatóak,csodás színekben kaphatóak,van ami  sajnos kevésbé pigmentált.


Fedőlakk?

Próbáltam különböző lakkokat,Kiko,Pupa,vagy Essence top coat-ot,vannak olyanok ezek között is amik jók,a Seche vite is tökéletesen jó erre a célre.Talán a dolog kulcsa az,hogy a Top coat ecsetet alig kell a nyomdázott mintához érinteni( az ecset hegyét használod),így elkerülheted,hogy elkenődik.


Válaszolva a kérdésre,én a Konad és a Mundo de unas nyomdázólakkokat ajánom,mindkettő otthon is megvásárolható,az utóbbi a Nailland-nál.


Pár fiókomban lapuló nyomdázólakk:


Konad- otthon is elérhető,nem kell az összes színt megvenni,de pár elfér az ember készletében (az alapszínek mindenképpen ajánlom)
Mundo de unas-Én a szagát nem szeretem,viszont extra pigmentált,szóval ezt is ajánlom.Sok színben elérhető (Nailland),a lakk elég sűrű,így a palettáról 2x tuti le kell húzni.Nagyon kevés kell belőle,így a mini kiszerelés is sokáig elég lesz.
Dashica-Nos,ebből van pár darabom,kicsit zavaróan de a lakkok színe ketté vált,elég sokat kell rázni mire egységes lesz.Pigment ügyileg nem rossz,de a Mundo de unas jobb.
Rica-Ebből egy fehér lakkom van,elég drága ahhoz képest,szóval ezt már olyan nyomdázókank ajánlom,akik erre nem sajnálják a pénzt.Nem rossz,de nem is a legjobb fehér nyomdázólakkom.
Pueen-Ettől a márkától 3 lakkom van,nem rosszak,de nem is a legjobbak.Valahogy nem éri meg az árát,talán többet vártam volna tőle nyomdázólakk terén.
Kiko és Pupa chrome és mirror lakkok nagyon szépek,ezek nem kifejezetten nyomdázólakkok,de jól kihasználhatóak.
Laura Clauvi-Számomra sokáig ismeretlen márka volt,egyszerűen fantastikusak a lakkok.Az egész 13 db-os készletet megvettem,mindegyik szín kihasználható,az ára sem vészes.

Pár tesztre egy sárga lakkot választottam,ami számomra mindig is egy olyan szín volt,amiből sok, kevésbé pigmentált létezik.

Balról a lakkok:Mundo de unas (pasztel sárga),Dashica,Laura Clauvi,Konad nagy (pasztel sárga) és Konad mini.






Nálam a Mundo de unas és a mini Konad nyert :)


A lista a nem spéci körömlakkokról,de jók nyomdázni:ITT



Milyen nyomdázópárnát vegyek?






Szerintem egy igazinak kell lennie,ami beválik,ami tutira jó,és mindig minden körülmény között működik.
Eleinte nem szerettem a szilikonos nyomdapárnákat,ma már élni sem tudnék nélkülük.Viszont ha stamping decalról van szó,akkor csak a gumist használom.
Mára már nagy nyomdázópárna gyűjtő lettem,számomra nem létezik elég...Mindig kell új....



Ezeket csak a stamping decal-hoz használom,elég kicsik,kemények,szóval kezdő nyomdázóknak nem ajánlom.



Bundle monster:



10 db-os készletnek feltüntetett nyomdázók közül,csak a fehér a szuper.A zöld olyan kemény mint a fal,szinte nem is lehet használni.Ezzel ellentétben a fehér szuper,puha és nagyon jól működik.
Hozzá járt még 2 plusz fej,elég jók ezek is.



Erről már írtam,szóval külön nem elemezném,a fenti linken megtaláljátok róla a bejegyzést....Nálam ez az egyik top!!!!!

Bornprettystore-Ya qin An




Born pontjaim beváltva jutottam hozzá,egyszerűen fantasztikus ez a nyomdázó.Nagy,puha és hihetetlenűl kézre áll,szóval szívből ajánlom.Az árát sokallom,néha viszont elég jó akcióban van.akkor érdemes lecsapni rá.


Pueen




Ezt a nyomdakészlethez kaptam,saját pénzből nem venném meg.Maga a nyomdázó nem rossz,a sárga része iszonyat puha,már-már zavaró,a barnás (?) fele elég jól kihasználható.Ezt inkább gyűjtőknek ajánlom :) (mint én)


Konad kemény nyomdázók




Ezeket első körben rendeltem réges régen,csak és kizárólag decals-hoz használom.Nem rossz,időálló a gumis része,de valljuk be,van ennél ezerszer jobb is....


Fab ur nails




Én a pink szettet választottam,amihez járt egy kaparó és egy mini reszelő (hát a párnát nem reszelem fel vele).
A pink párna nagyon puha,közepesen ragadós,a fehér egy icipicit puhább,mindkettő tökéletesen működik.


Vegyes nyomdázók:


A fenti forma nem a kedvencem,a zöld nagyon kemény,kerülöm a használatát.A fehér elég jó,puha,jól kihasználható.
Ezek felellhetőek ebay vagy a bornprettystore oldalán.

Nos,itt a 4 nyomdázó közül a lila és a fekete a kedvencem,ezek ebay-es nyomdázók,mini pink pueen-es,amit még egy rendelésnél kaptam ajándékba.A Konados is ezer éves,ezt is decals-hoz használom.


Legutóbb megjelent a Moyou oldalán is pár szuper nyomdázópárna,amiket szívesen kipróbálnék,mellég még szeretném a Magno xl párnát is beszerezni,erről is szuper jókat olvastam.



Nyomdapaletták:



Egyik legfontosabb kellék,rengeteg paletta létezik,elég nehéz választani.
Ha a kedvenceim kéne felsorolni,akkor a Moyou London,Pueen,és a Bundle Monster-re raknám le a voksom.

A nyomdapalettákon lévő minták különböző méretűek,nekem pl a Moyou XL plalettán lévő túl nagy,ez mind a köröm méretedtől függ.
Ennek érdemes utánanézni,kinek kb.melyik méret felel meg.



Lista a palettákról:


Bornprettystore
Mash 
Winstonia
Moyou London
Cheeky
Nailz Craze
Pueen
Vivid lacquer
Nailways
Marianne
Uberchic
Messy Mansion
DRK
Curali
Pet'la
Shany 
Sugar Bubbles
Lesly
HEHE





Aliexpresses palettákat én nem igazán ajánlom,nekem van pár,de hihetetlen sekélyek a minták.Ilyenkor mit lehet tenni?
Hát az esetek többségében kuka,de van ami működik,egy kemény gumis párnával és egy szuper jól pigementált lakkal (mundo de unas) működőképessé lehet tenni.

Pl:



Ez az egyik legsekélyebb minta a palettáról,szinte használhatatlan.
Mundo de unas-Barbie lakkal ilyen lett,amit még egy puha nyomdázópárna is elég jól felvett.Második próbálkozás a papíron látható,jelentősen jobb a kemény párnával.





Másik hasonló sekély minta:





Próba:





Pár másik próba









Akkor mi van ha besűrűsödik a nyomdázólakk?



És nagyon sokszor használom nyomdázás elött az Ink mixert,potom pénzért lehet megvásárolni,nagyon hasznos kis szerkezet :)





Nos,ennyi lenne poszt,ha esetleg úgy érzitek kimaradt valami,vagy kérdés lenne amire itt nem találtatok választ,kommentben szívesen válaszolok :)




24 megjegyzés :

  1. Neked aztán van készleted :) A piros párnás rózsaszín E-bay-es nyomdázó a kedvencem, azzal mindig sikerül a minta, a fekete E-bayes nekem macerás, de legutóbb azzal nyomdáztam mégis, a MoYous meg csak a saját lemezeihez jó nekem. A nagyon keményet én is stamping decalhez használom. Szerintem a puhákat nyomni kell, a kemény nyomdázókat meg görgetni, de kinek mi jön be.
    A MdU nyomdalakk tényleg jó, nekem csak az van.
    Palettából meg nem is kísérletezek noname márkákkal, azzal nem lenne sikerem.
    Lehúzóból a MoYou lehúzóját használom, a fémes lehúzókat nem is értem.
    Köszi az összefoglalót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D És a nyomdapalettákat nem is fotóztam be....
      A fekete nyomdázó Born oldalán is fent van,az elég jó minőség.Ezt én rendszeresen felreszelem viszont...
      Hát a kemény párnát én is görgettem anno,ezért is csúszott meg sokszor a minta...Amúgy a noname paletták nem az igaziak,sajnos....
      Érdekes amit írtál,hogy a moyous csak a saját lemezeihez jó....

      Törlés
    2. A feketét én is a BPS oldalról vettem, sőt a két rózsaszínt is, egyik piros párnával érkezett, másik meg rózsaszínnel, duplaszettben. A MoYouval az a bajom, hogy se nem puha, se nem kemény, nehéz vele bánni, görgetni kell, de nem erősen, ez a szürke, piros kerek párnás. De a saját lemezéhez a legjobb!
      Azt hittem, elég a feketét egyszer megreszelni, de akkor majd nem sajnálom :)

      Törlés
    3. Annyira nem sajnálom ezeket :) Legutóbb befogta a Mundo lakk,addig reszeltem amíg le nem jött róla.... :D Talán azért sem sajnálom,ha cserélni akarom beváltom a pontjaim a Born oldalán :)
      Amúgy nem rosszak ezek,de nekem a Creative stamper a nagy kedvencem,azzal szinte mindig sikerül nyomdázni :)
      Én imádom ezeket a színes párnákat,nekem most valami neon kéne :D Mondjuk neon zöld vagy pink...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Oh szívesen,remélem találtál benne hasznosat :)

      Törlés
  3. Nagyon jó poszt! Biztosan sok fáradtság volt megírni, de nagyon hasznos. (-: Nekem a kemény Essence volt ah első párnám. Furcsa, egyből működött, még mindig kedvelem, bár már csak decalshoz használom. Az aceton károsítja a szilikont? Mert én azzal szoktam áttörölni a párnát....... A felesleges minta leszedésére én pontozót használok, egy videóban láttam. (-: A marsmallow párnához már nagyon jó kis lehúzót mellékelt a MoYou.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) anniyra nem is a fáradtság,sok gondolat kavargott a fejemben :D féltem,hogy kimarad valami :)
      Hát,én nem használok acetonos lemosót,de így is nagyon ritkán használom nyomdázópárnára-az acetonmentest-.Szóval nem igazán ajánlom...A gumihoz ok,de azt is kikezdi egy idő után....
      Pontozót én is használok,amikor kicsi mintákat kell lekapni,vagy a narancsfapálcika hegyét görgetem.Szerintem ha látnád,hogy nyomdázok,tuti elkapna a nevetés :)

      Törlés
    2. Sokak kedvencét, az Isanát használom. Én úgy vettem észre, hogy hatékonyabb, mint az acetonmentes lemosó.
      Szerintem nem nevetnék, inkább tanulnék. ;)
      Ma Barry M Gelly pink lakkal nyomdáztam, múltkor mikor a lábamra használtam jöttem rá, hogy tökéletes nyomdalakk!

      Törlés
    3. Én is azt használom,de mostanában nagyon ritkán.Észrevettem,hogy szárítja a körmöm...Itt meg nem is kapható,szóval áttértem a Lidl-ben kapható pumpás lemosókra :)
      Azért elnevetgélnénk szerintem :D A párom is sokszor kinevet,hogy lakkos az arcom mg a fejem,vagy épp szidom a nyomdázót és ettől hangos a lakás :D Mondja is: tuti nem sikerült a nyomdázás :D :D
      Hát én nagyon ritkán használok sima lakkot nyomdázni.Tudom van rengeteg,írtam is erről egy posztot,nekem a szívem a nyomdázólakkok felé húz. :)

      Törlés
    4. Lehet, hogy igaz, hogy szárít, de a mentes meg olyan nehezen viszi le főleg a glitteres vagy pl. kék lakkokat.... Én DM-est használtam pumpást, de nekem az a csomagolás nem jött be. :D Mert van, hogy kevesebb kell, vagy kitöltök egy keveset egy kis edénybe, hogy ecsetel takaríthassam a körömágyat.. Hú, azt utálom csinálni. :D
      Hát, azért szerintem ellenénk egy ilyen közös lakkozáson. :D Nekem is a párom a tanú rá, mik mennek itt olyankor, ha valami kicsit komolyabbat próbálok alkotni. Volt olyan, hogy azt mondta adjak neki olcsóbb lakkokat, szivacsot, és gyakorolja a gradientet a saját körmén. :D
      Igen, tudom, és igaz is, hogy a nyomdalakkok jobbak e célra, de sajnos nekem is csak a két alapszín van meg úgy, a két Essence..

      Törlés
    5. A takaritashoz jó az Isana. Én sem kedvelem, szerencsére keveset takarítok. Viszont ha lemosasról van szó,pl. glitteres,azzal sokat szoktam várni mire leoldja a lemosó. Van ilyen szivacsos megoldas (bedugod az ujjad és forgatod) na ez tökéletes a glitteres lakkokhoz.
      😀 tuti jó fej a párod 😀

      Törlés
  4. Szuperhasznos és szuperrészletes írás. Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hasznos poszt lett, köszönöm!
    Megrendeltem a BPSről a rózsaszín nyomdázót, a ya qin an-t, remélem nekem is be fog válni, nem úgy mint a fekete kétvégű, amiről sokaknál olvastam, hogy milyen jó, de nekem nem igazán jött be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm 😊 remélem neked is beválik a pink,szerintem nagyon szuper. A fekete két végünek leáldozott, régen jó volt, de ma már van jobb.

      Törlés
  6. Nagyon szépen összeszedett bejegyzés lett! Sok mindent én is megtapasztaltam ezek közül,de nekem is tudtál újat mondani. pl. Nem jöttem volna rá,hogy jó a lemezeket első használat előtt átmosni lakklemosóval,pedig nekem is volt már ilyen gondom,konkrétan a Pueen ENCORE palettákkal. Sehogy sem akartak a minták feljönni róla,egy időre félre is tettem őket és mostanában meg működnek,mivel használat után letakarítottam őket. :) Biztos ez volt a gond nálam. :) Biztos sokaknak segítség lesz ez a bejegyzés,nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig áttörölgetem őket.Egy videóban láttam még elég régen,azóta ezt csinálom :) Szerintem ezért sem működött neked,és valószínűleg sokaknak ezért sem működik,mert a fólia lehúzása után marad egy réteg,ami miatt a lakk nem ragad fel :)
      És örülök,hogy tetszik a bejegyzés,köszönöm :)

      Törlés
  7. Zseniális ez a bejegyzés, nagyon köszönöm!
    Meghoztad a kedvem a nyomdázáshoz és nagyon sok jó tippet kaptam. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh,köszönöm a kommented :) Remélem láthatok majd nálad szép nyomdázott manikűröket :)

      Törlés
  8. Jól átgondolt, részletes bejegyzés lett!
    Mondtam én, hogy még a gyakorlott nyomdázók is tanulnak Tőled! Nekem pl az a jó ötlet, hogy az egyenes mintákat decals-ként viszed fel a körmökre... Nekem azokat sosem sikerült rendesen felapplikálnom, végül az egyenes is mindig hullámos lett. Legközelebb viszont megpróbálom a Te módszereddel.
    Nyomdázáshoz használt lakkok közül nekem a leginkább a Mundo de Unas jött be. Próbáltam Konadot is, de egy rendelésben sikerült két olyan színt is beletennem, ami tökéletesen alkalmatlan nyomdázásra, és sajnos ugyanígy jártam a Dashica-val is :( Ami nem nyomdázásra készült, abból nekem csak a metál lakkok jöttek be igazán (Moyra és Avon), ezért vágyakozom a Kiko mirror lakkjaira is, de amikor üzletben jártam, ott már nem voltak kaphatóak. A Mundo de Unas lakkokból van pár színem, azok közül egyik sem okozott csalódást. Mindenki mondja, hogy büdös. Igen, de valahogy nekem a többi körömlakkom sem éppen illatos :) Úgyhogy én nyomdázólakkból most már majd csak Mundo de Unas-t veszek, abból viszont idővel felvásárolom a nálunk kapható összes színt :D
    Tudom, hogy nagyon sok (épp azért vagyok rá kíváncsi), de én megnézném a nyomdalemez-készleted is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszett :)
      Hát,szívesen kiegészítem ezt a bejegyzést egy listával (képeket nem töltenék fel,mert kegyetlen sok lenne) azokkal a lemezekkel amik nekem megvannak,illetve kollekciók,mert abból több van,mint single lemez.
      Amúgy szerintem is a Mundo az egyik legjobb nyomdázólakk,amióta van pár színem,szinte csak ezeket használom.És jééé,mindig tökéletes a nyomdázás :)
      A Kiko Mirror egy kollekció volt,ezért nem találtál belőle.Én az outletben leltem rájuk,akkor 1 euro volt darabja,nem is olyan régen.De jók még a mágneses és a Denim kollekciós lakkok,a Pupa Chrome stb stb.De ezeket ritkán használom.
      Én a nehezebb mintákat,ilyen a vonalas is,mindig decals-al készítem,így tuti nem lesz ferde a minta :)

      Törlés
  9. Nagyon hasznos volt ez a bejegyzés számomra! Már tudom, hogy miket kell beszereznem:DD

    VálaszTörlés
  10. Szuper bejegyzés! Én már próbáltam az egyenest decalcént, de én szilikon lapon csinálom nem nyomdázón és volt hogy úgy is ferde volt :) nincs annyi nyomdázóm, amennyi ahhoz kéne ezért oldom meg így. Nekem a kedvenc lakkjaim a china glaze romantic spring lakkok, egy kivételével mind megvan, de azt is megrendelem e-bayről mert nálunk már nincs készleten. A mundoval az a bajom, hogy az oké, hogy büdös nyomdázáskor, de aztán 3 napig a körmömön is, na azt nagyon nem szeretem, pedig jók a színek, van is jó pár darab azért itthon :) basszus én olyan írigy vagyok hogy neked nagy az xl moyouba, én pont a két méret között vagyok, a sima nem ér végig az xl meg bazi nagy, így maradnak az xl-ek de a nagy térközös mintákat nem tudom használni mert nem mutat sehogy rajtam, lehet kipróbálom a kicsiket decalcént hátha jobban el tudom helyezni, de a nagy újjamra esélytelen lesz így is :) pueen ugyanúgy kicsi. Marad a petla meg a moyou :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!