2015. július 8., szerda

Pálmák alatt

Sziasztok!!


Hétvégén amikor lakkoztam, a neon lakkok után nyúltam,fejben elkészítettem egy szuper kis pálmafás manikűrt.Aztán jött a csúfos felismerés,hogy nem igazán van ilyen fajta nyomdapalettám.
Hosszabb keresés után ráakadtam,egy olyan Bundle monster nyomdapalettára,amin van számomra megfelelő minta,egy nagy pálmafa.

Egy korábbi bejegyzésben már említettem,hogy nálam a krémes neon lakkok hiánycikkek,és sűrgősen orvoltam 4 Wycon lakkal a problémát.Ez a márka nekem nagyon tetszik,a közelemben nem igazán van bolt,így szerencsére nem mindig tudok bevásárolni belőlük. :D (lehet nem is olyan nagy szerencse )
A márka sokat fejlődött,nevet is cseréletek eddig Wjcon volt most Wycon lett,szerintem sokkal jobban néz ki y-al.A minőségben is van változás,a lakkok sokkal jobb minőségűek mint amiket eddig használtam,szóval megéri az árát.

Visszatérve a manikűrhöz,az alaplakk a Zoya-Purity volt,ami nálam vészesen fogy,erre került egy átmenet amihez a következő lakkokat használtam fel:Wycon 606,ez egy sötét neon lila,majd az Orly-Beach cruiser pinkje,utána a Wycon 600-as narancssárga,na ez a lakk veszett szép,csak úgy világított a körmeimen, és a végén a Dance legend-Banana party.




Majd következtek a pálmafák.Kicsit sablonosnak éreztem,hogy az összes pálmafa egy irányba néz,így a mutató illetve a középső ujjamra a staming decals-t fordítva tettem fel.
A kész manikűrt nagyon üresnek éreztem,így válogattam egy pár kisebb madarat,amiket a fa köré helyeztem fel.









A végeredmény engem teljesen rabul ejtett,nagyon sajnáltam lemosni a manikűrt :( Mindenki megdícsérte,hogy mennyire szép igazi nyárias színeket viselek (elég ritkán hordok full neon manikűrt)! (Párom is teljesen odáig volt érte ) :D



Felhasznált lakkok és kellékek


Pupa-Base coat
Zoya-Purity
Wycon-600,606
Orly-Beach cruiser
Dance legend-Banana party
BM-510 (pálmafa)
BM-508 (madarak)
Laura Clauvi-Encre de chine
Kiko top coat






neked ie elnyerte a tetszésed ez a manikűr?


23 megjegyzés :

  1. Nagyon hangulatos, szépek ezek az élénk nyárias színek!

    VálaszTörlés
  2. Azta. *-* imádom! Nagyon jól néz ki...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Örülök,hogy tetszik Liza :)

      Törlés
  3. Ahogy a párodnak is, nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Nagyon szuper lett!! Jól variáltad azt az egy szem pálmafát. :D Az átmenet pedig csodás!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Hát azzal dolgozok ami van :D
      Örülök,hogy neked is tetszik a manikűr :) Köszönöm :)

      Törlés
  6. Baromi hangulatos manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. ahh nekem nagyon tetszik, imádom a pálmafás, neon manikűröket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy tetszenek a neon manikűrök :) Plusz a pálmafák is :)

      Törlés
  8. Nagyon jó lett! :)
    Jók a színei és a mintákat is ügyesen összehoztad!
    Nekem tegnap volt ilyen a körmöm, lefotóztam, majd megmutatom nemsokára (bár én épp nem ezeket a lemezeket használtam hozzá)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom a posztot :)
      Sajnos kevés pálmafás lemezem van,vagy olyan a minta,ami nem tetszik :( :) Szóval ezt is orvosolnom kell majd :D

      Törlés
  9. Gyönyörű lett! Párom is az élénk színekért van oda, ha már manikűrről van szó. Most kell kihasználni a neon színeket nyáron! Én el sem raktam őket dobozba, elöl vannak, most kell őket fogyasztani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan!!!Csak a neon!!!
      :)
      Szerintem a férfiak egy bizonyos szinten egyformák,nemde??!! :D

      Törlés
  10. Nagyon harmonikusak a színek, idén teljesen odavagyok a neon árnyalatokért. Tetszik a manikűr, szívesen viselném én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Idén én is jobban kedvelem ezeket,mint tavaly :) Van valami a levegőben :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!