2015. július 17., péntek

Pueen Cosmetics-24M-Make your day


Sziasztok!



A Pueen cosmetics az egyik kedvenc nyomdalemezeket gyártó cégem.A nyomdapaletták illetve készletek 98%-a tetszik,a legutóbb megjelent kollekcióval engem megvettek kilóra,komolyan tűkön ülve vártam,hogy elérhető legyen az oldalon.
A szett a Make your day nevet kapta,a csomagban 24 db köralakú lemez lapult,ami összesen 144 mintát jelent,szóval van választék bőven.

A rendelésnél volt lehetőség ingyen szert tenni egy nyomdázó párnára és hozzá tartozó két műanyag lehuzóra,vagyis majdnem ingyen volt,mert így a szállítás egy hangyányit többe került,mintha csak a szettet rendeltük volna meg,

A lemezek egy sárga tartóban érkeztek,nagyon trendi,igazi vidám nyárias szín.


A lemezek:

Nekem a lemezek többsége tetszik,24ből 20 nagy kedvencem.




























A 116-os nyomdapalettán az egyik minta kicsit sérült,amit bánok,mert a minta maga nagyon tetszik,de sajnos ez így marad.Nem reklamáltam miatta mert nem látom értelmét.

A nyomdázópárnáról:


Először azt hittem,a párna mindkét fele kör alakú lesz,az egyik sötétebb és egyben nagyobb fej nem teljesen kör alakú.Egy kicsit megreszeltem,utána mr elég jól működött.
Ha választanom kéne magamtól teljes áron nem venném meg,nem rossz,de ennél van jobb nyomdázópárnám.



A sárga fele ami kisebb méretű iszonyúan puha,ragacsos,egyenlőre még szoknom kell!!



A lehúzó kártyákat nem használtam,egyenlőre nem is fogom,így erről nem tudok nyilatkozni.






És egy manikűr a 104-es paletta egyik mintájával.

A minap egy Maybelline-871 White sail fehér körömlakkot vettem magmanka,amit tegnap fel is kentem.A lakk nagyon jó,tetszik a formulája,2 rétegben fed,és elég fényesre is szárad.
Egy kis neon is csempésztem az egészbe,nekem tetszik a végeredmény.







Összességében nekem ez a kollekció nagyon tetszik,tuti újra megvenném,de csak és kizárólag a kollekciót.A nyomdázópárnával úgy vagyok,hogy is-is,tudnék nélküle élni.
A posta viszonylag gyors volt,kb. 3,5 hét alatt érkezett meg a csomag,ami nem rossz,a vámon ült ebből 2 hetet.
Amit húzósnak találok a posta,szerintem ebből lefaraghatna a cég....




Neked tetszik ez a kollekció?





11 megjegyzés :

  1. Még rendeltem meg, de nagyon tetszett már akkor is mikor megjelent! A manikűr is baromi jó lett, egyszerű, de látványos ennek ellenére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)
      Szerintem is jó ez a készlet :)

      Törlés
  2. Tetszenek a minták nekem is, bár a ruhás és a super girlös nem annyira, a többi viszont nagyon! A birkás különösen tetszik :) Szép a mani ezekkel a neon csíkokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig jó a ruhás.A jobb oldali ruhában lévő minták simán ráférnek a körömre,így nem látod,hogy egy ruha :D
      Jaj a birkás tényleg nagyon cuki,azon agyaltam,hogy a bal oldali szívecskés ( a birkák alatt balra) mi lehet?

      Törlés
  3. Nagyon jó lemezek! Mindegyiken van olyan minta, ami tetszik. A párna annyira nem, mert amit én is megreszeltem azt sosem szerettem meg. Viszont a manikűr nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát,ezt alig kellett reszelni,amúgy elég puha.Nekem talán a formája nem tetszik,lehetett volna kör alakú...

      Törlés
  4. Amikor megjelentek a lemezek, annyira nem voltam elájulva tőlük, de most így Nálad látva azért elfogadnám én is :)
    Jók a minták, viszont a szállítási költség miatt alaposan átgondolom, mit rendelek ettől a cégtől.

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. A lemezeket nagyon szeretem,jó márka a Pueen,viszont lehetne barátibb a posta....

      Törlés
  5. Jók ezek a lemezek. :) A színes manikűr meg szuper lett. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a manikűr! A lemezek végre nekem is megérkeztek én is nagyon várom,hogy kipróbáljam,nagyon fain minták vannak közötte!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!