2015. augusztus 12., szerda

2015 Summer N.C.-Sailor nails


Sziasztok!


Nyári kihívás mai témája a tengerész manikűr.Erre egy szuper ötletem volt,mégpedig az,hogy egy horgony kerül majd az egyik körmömre,a többire pedig water marble,amit 3 színnel készítek el.
A horgony összejött a többi nem,egyszerűen nem ment a water marble.
Majd beugrott,hogy hasonló nyomdapalettám van,felhasználom ezt.

Egy fehér alapszínt használtam,majd erre került a water marble szerű nyomdaminta,amihez két színt használtam,egy pirosat és egy kéket.
A gyűrűsujjamra került a horgony,amit egy kék nyomdázólakkal készítettem el.
Az összkép nekem tetszik,viszont látok benne hibát....Néha amikor látok egy manikűrben pár hibát,kicsit leblokkol a dolog,ilyenkor elgondolkozok,hogy nem teszem ki.....
Végülis nem vagyunk tökéletesek,így mar reggel győzőtt a logikus énem,és kitettem az elkészült manikűrt,bízom benne,hogy nektek is tetszik :)









Kíváncsi vagyok,nektek tetszik-e ez a manikűr :)





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Maybelline-White sail
Konad piros és kék nyomdázólakk
Bornprettystore-BP-41
Mash-75
Kiko top coat



Like or not?






14 megjegyzés :

  1. Ú, de király!
    Nekem ez a minta olyan, mint amikor a kávé és a tejszín találkozik és mintát rajzolnak bele. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól mutat ezekkel a színekkel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Tényleg olyan, szerintem ez a fajta minta nagyon jól kihasználható :)

      Törlés
  2. Ez nagyon gyönyörű. Én nem látok benne semmi hibát. Tökéletes. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ott van az ;) Én látom :)
      De örülök, hogy tetszik. Köszönöm :)

      Törlés
  3. Jól néz ki :) Alkotnom kellene nekem is valamit ezzel a 3 színnel, jól mutatnak egymás mellett. Nem ilyenre akartad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát water marble akart lenni, a nyomdázás előtt, de nem jött össze. Majd legközelebb megpróbálkozok vele.

      Törlés
  4. Nagyon szép lett! Én semmi hibát nem látok benne! :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon szép lett!:) Igen,ha hibát fedezünk fel az mindig elgondolkodtató.hogy más is látja-e,vajon tetszik nekik majd?
    Persze mások nem veszik észre,csak mi mert túl kritikusak vagyunk magunkkal szemben.:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett: Nem tudom mennyire vigasztal, de nekem egyáltalán nem megy a water marble :D pláne az a része, amikor kiemelik a vízből és szabdalják a mintát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal várni kell sokat.Én amikor ilyen mintát csinálok,hogy kiemelem a vízből és vágom a mintát,kb egy napig hagyom állni,száradni a lakkot a vízben.
      Maga a water marble megy,de ehhez nekem igazán nagy kedv kell,amikor nincs meg,nem fog menni az biztos-lásd fent :D !!! :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!