2015. augusztus 5., szerda

2015 Summer N.C.-Three summer color



Sziasztok!


A mai kihívásban 3 nyári színt kellett választani,azaz HÁROM nyári színt!!!OMG csak hármat?
Ilyen nehéz dolgom nem igazán volt,borzalmas nehéz 3 színt kiválasztani,amit ugye nyáron szívesen viselsz.
Ültem az asztalnál,és azon filóztam,melyek legyen ez a három szín?!!!Közben lefőtt a kávé megittam,ettem is de nem jutottam dűlőre...
Inspirációm sem volt,felkentem az alaplakkot és nem bírtem dönteni.
Nálam a manikűr tervezése egy hosszú folyamat,sokat gondolkozok előtte milyen legyen a minta a színek,majd 40x változtatok rajta mire eljutok a nyomdázásig.

Egy pillanat múlva a földre esett a Bornprettystore BPL-005-as nyomdalemez,na gondoltam innen fogok választani egy mintát,majd nyomdázás után választottam hozzá 3 neon lakkot.
A manikűr nekem tetszik,persze nem lett életem fő műve,a nyomdázás sem 100%,de a kihívásra megállja  a helyét.















Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Maybelline-White sail
Dance Legend-Banana party
Wycon zöld és narancs neon lakkok
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko top coat





3 kedvenc nyári színed?

18 megjegyzés :

  1. De jó lett :) Nálam a narancs, sárga és zöld mellett a pink is menő nyáron :) De ugye csak 3-at lehetett választani. Ezek mellett persze használom a többi színt is, de ezeket ilyenkor kell kihasználni :) A gyűrű is tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Pink nekem mindig mindenhol :D ÖRÖK :)

      Törlés
  2. De gyönyörű lett *-* És azok a színek...nagyon mennek egymáshoz. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik, jól megoldottad. :)
    Szép ez a manikűr, a színek is nagyon üdék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nagyon mutatós, kifejezetten tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Woooow :) ez megint tokeletes lett, mint mindig :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, vidám, nyárias, üdítő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Imádom! Nagyon szép lett! Jó kis nyári szinek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Erika :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  8. Micsoda vibráló alkotás! Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Azt a mindenit, olyan élénk ez a manikűr, hogy miután félrenéztem a bejegyzésedtől, kis színes pontokat láttam :D És ez komoly! :D
    Amúgy nagyon szép lett, mint mindig ^^

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!