2015. augusztus 25., kedd

China glaze-Kalahari kiss



Sziasztok!!



Tegnap délelőtt nem igazán éreztem magam jól,a hírtelen lehűlt levegő miatt megfáztam,köhögök és ezer bajom van.
Viszont csak hétfőn van időm előre dolgozni a manikűrökkel,így sajnáltam volna elpazarolni az időt ágyban fekvéssel.
Mivel két orrfolyás közt nem (nagyon) szeretek manikűrözni,de ezer ötletem volt,így elég lassan haladtam,hibáztam,nyomdázást kentem el,szóval minden rossz lakkozási hiba előjött. :(
Plusz a köröm is megrövidült,a mutató ujjam nagyon elbazilikáztam,a sarkát túlreszeltem.....De tanultam a hibából,amikor beteg vagyok soha többet nem nyúlok lakkhoz és reszelőhöz!!!

Rendet raktam a lakkos szobámban (mondom,hogy beteg vagyok :D ),akkor került elő ez a lakk,amit még nem próbáltam ki,viszont még nem késő használni,így nyár végén.

A China glaze-Kalahari kiss még 2012-es On safari kollekcióban jelent meg,bevallom ennek a készletnek a színei nekem nagyon tetszenek,így a jövőben szeretném őket majd megvenni!A Kalahari kiss egy sárgás/bézs szín,eleinte féltem,hogy nem fog szépen mutatni rajtam,kicsit sápadt,de elég jól megy a bőrszínemhez.
A lakk 2 rétegben szépen fed,a gyűrűs ujjamra egy fehér lakkot kentem fel,és egyedül erre került egy nyomdaminta,amit sikeresen elkentem.
Nagy meglepetésemre magamon nagyon tetszik ez a szín,nekem a sivatagi homok jutott róla eszembe,lehet a neve miatt nem tudom,mindenesetre ilyen lakkom eddig még nem volt,csak hasonló.


A gyűrűsujjamra a Bornprettystore BP-L013 palettáról választottam egy mintát,a Kalahari kiss-re egy pontozóval fekete pontokat készítettem.
Nekem a Kalahari kiss így sokkal de sokkal jobban tetszik,olyan mintha gyöngyök lennének a körmeimen,a pontok nagyon sokat dobtak a lakk színén,és az egész manikűrön.











Nekem tetszik a végeredmény,annak ellenére,hogy a nyomdázást elkentem.
A Kalahari kiss nagyon érdekes,izgalmas árnyalat,akinek megvan tuti szereti,nagyon különlegesnek találom,szóval belopta magát a szívembe.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
China Glaze-Kalahari kiss 2 rétegben
Zoya-Purity
Konad fekete nyomdázólakk
Pontozó
Fekete lakk
Kikot top coat





neked tetszik a Kalarhai kiss? :)




13 megjegyzés :

  1. Érdekes szín, az már biztos! Nagyon tetszik egyben a mani, mostanában én is sokszor csinálok fekete-fehér nyomdázást a gyűrűsujjamra, főleg a neon lakkokhoz. Jobbulást kívánok, nálunk a vírusos torokgyulladás tarolt a két gyereknél, fekszenek, ilyenkor ágynyugalom van, más nem kell, csak csend, még a kávéfőzőt sem mertem bekapcsolni, hogy ne zajongjak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Jobbulást a gyerekeknek <3!
      A fekete-fehér kombó nekem is tetszik,szinte minden színhez megy :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm,jó újra olvasni a kommented :)

      Törlés
  3. Remélem, már jobban vagy. :))
    Én is szívesen rendet raknék a lakkos szobádban. ;D
    Szuper manikűr lett, nekem nagyon tetszik. A szín is és a minta is szuper lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ma már valamivel jobban,köszi :)
      :D Arra fél nap rámenne.Nálam mindig káosz van.....:( :D

      Törlés
  4. Nekem még így is nagyon tetszik, gyönyörű színe van ennek a lakknak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Ugye,kis különleges a lakk :)

      Törlés
  5. Szerintem is nagyon szép színű ez a lakk!! (-: Az elkenés ellenére is szép ez a manikűr. (-: Jobbulást kívánok! Sajnos, ismerős a lakkozás közbeni orrfolyás, engem sokszor direkt akkor vesz elő az allergia......

    VálaszTörlés
  6. Fez uma combinação muito boa com a cor.
    Gostei.

    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon szép lett. Én ha betegen ilyen ügyes lennék,tuti egy kórházban zaklatnám az influenzás betegeket... :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a lakk tényleg! :) A fekete fehér mintát én is kedvelem nagyon,mindenhez jól passzol.:)

    VálaszTörlés
  9. I love this combo. The nude shade from China Glaze is great :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!