2015. augusztus 8., szombat

Csajos manikűr




Sziasztok!!



Ha augusztus,akkor ez a leárazások hónapja.A fantáziám ebbe az irányba hagytam kalandozni,így született meg ez a manikűr.
Idén rettenetesen sok sminkterméket vettem,talán többet is mint lakkot.Általában a rúzsokra fókuszálok,és tagadhatatlan cipőmániás is vagyok,amit nem bánok,csak a szekrényes és a pénztárcám. :)

Egy nagyon csajos pink manikűrben gondolkoztam,az alapszín terén kicsit bizonytalan voltam.
Alaplakk a Kiko 505-Rosa caprifoglio perlato lakkja lett (hááát lehetett volna másik lakk így visszagondolva),ami igazán kellemes pink,olyan csillámok vannak benne,mint a CG Fairy dust fedőlakkban.
Imádom ezt a lakkot,olyan régies rózsaszín,romantikus,viszont bánom,hogy a csillámokkal nem lehet mit kezdeni.Felvitel után belesüllyednek a lakkba,fedőlakkal sem lehet igazán őket előcsalogatni :(
Látszani látszik,de nagyon gyenge,élőben olyan,mintha egy sima pink lakk lenne a körmeimen :(



Később eszembe jutott két verzió: vagy kéne kenni rá egy réteg CG Fairy dust fedőlakkot,vagy egy acetonos párnával kéne óvatosan áttörölnöm?
A felismerés későn jött,mert felkerültek a minták.....

A hüvelykujjamra sok sok sok sok sok cipő került :D, a mutatóujjamra pár rúzs,és szemceruza (vagy száj),a középsőre egy szőke csajszi (nem én vagyok,mert nem vagyok szemüveges :D :D ),a gyűrűsre egy rúzs és a kisujjmra a 'shopping' felirat.










A Kiko minden negativitása ellenére az összkép nekem tetszik,a páromnak is tetszett,igazi csajos manikűr lett.


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko 505 Rosa caprifoglio perlato 2 rétegben
Cheeky CH55 és CH 54 nyomdapaletta
Bundle monster BM303
Pueen 112 és Pueen 101
Konad fekete nyomdalakk
Akrilfestékek
Kiko top coat



elnyerte a tetszésed a manikűr?





11 megjegyzés :

  1. De jópofa! :D Ez aztán tényleg nagyon csajos manikűr lett, a kedvencem a középső és a gyűrűs ujjad ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)
      Nekem is az a kedvencem :D

      Törlés
  2. Igen, jó lett, nagyon szép a mintával!! Én azt mondom, inkább leárazáskor vásároljunk, mint teljes áron :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp. Én óvatos vagyok,cselesek a boltok,néha furmányosak az árakkal :(
      De szerencsére nem mindenhol van ez,így azért jó dolgokat is ki lehet fogni :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a Kiko lakk, a mintával pedig zseniális!!! :D Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, mint mindig :) A szerzeményeidről is jöhetne egy poszt ;)

    VálaszTörlés
  5. Ez tényleg nagyon csajos lett. :D Kedvencem a nagyujjad. :)

    VálaszTörlés
  6. Ez baromi jó:DD nagyon nagyon tetszik:D

    VálaszTörlés
  7. Nekem tetszik ez a pink kiko lakk,még ha nem is látszódnak a csillámok rendesen :) A mintákkal meg fantasztikusan jól néz ki. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!