2015. augusztus 14., péntek

Egy újabb szivárvány manikűr


Sziasztok!!!


Ismét egy szivárvány manikűr,mostanában nagyon kedvelem a színesebb manikűröket a körmeimen.
Ez a verzió egy fokkal jobban tetszik,mint amit a ManiCute-re készítettem,talán a minta miatt.


Minta nélküli állapot:




Majd felkerült a minta.Szerintem így lett tökéletes.Egyszerűen imádom ezt a manikűrt,szerintem beszéljenek inkább a képek,mint én koptassam a billentyűzetet.













Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Purity
Kiko Quick dry-827,822,823,845
China Glaze-X-ta-sea,Capacity to see...,Sun upon...
Nicole by opi-My lifesaver
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko top coat






tetszik ez a szívárvány manikűr?




12 megjegyzés :

  1. wow. ez ismét fantasztikus lett *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép!! És nyomdázva az igazi. Csodás a színátmeneted, de valahogyan üres, a nyomda tölti meg élettel. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is. :)
      Örülök,hogy neked is tetszik. Köszönöm :)

      Törlés
  3. whoa, elképesztően szép lett!:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, és igen, a nyomda nagyon kell rá, de tök jó, hogy minta nélkül is megmutattad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem fotózni az előtte-utána állapotot, amikor nem felejtem el : D
      De örülök, hogy tetszik a manikűr. Köszönöm :)

      Törlés
  5. Nekem is nagyon tetszik a manikűröd. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!