2015. augusztus 1., szombat

Főnixmadár


Sziasztok!!




Imádom a mitológiát,világ életemben imádtam erről olvasni,kicsit belemélyedni a különböző korok mitológiájába,kielemezni őket.Sulis koromban is rajongtam ezért a tudományért,de a lelkesedésem utána sem hagyott alább.A párom is nagyon kedveli a mitológiai eszmefuttatásokat,gyakran beszélgetési téma köztünk,egy-egy mitológia alak,vagy mítosz.
Egyik kedvencem a Főnixmadár,ez próbáltam most kis felületen visszaadni,bízom benne,hogy nektek is annyira tetszik,mint ahogy nekem is tetszett ez a manikűr.

A Főnixmadár az újjászületés, a halál utáni megújulás és megerősödés jelképe. Egyes legendák szerint a főnixmadár sebei maguktól begyógyulnak, ezért a madár gyakorlatilag elpusztíthatatlan. A főnix a tűz és az istenségek szimbóluma is.

A tűz megjelenítéséhez egy gradientre volt szükségem,amit 4 lakkból készítettem el.
Egy fehér alapra kerültek fel a színek majd a középső ujjamra a madár,a többire indás kacskaringós minta.











A manikűrt elég sokáig viseltem,mindenkinek nagyon tetszett,különösképp a páromnak. :)


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Maybelline-White sail
Kiko quick dry-845 Rosso geranio
Kiko quick dry-822 Tangerine
China Glaze-Sun upon my skin
Sminkszivacs
Pueen 106
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko top coat





neked tetszik ez a manikűr?



19 megjegyzés :

  1. Én is szeretek ilyenekről olvasni. :)
    Szép lett a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett, mondhatni fenséges, ahogy száll a madár. Jó színeket választottál, tetszik az egész!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Bámulatos lett! :)
    A minta is szép lett (mint mindig), de a színvilág a kedvencem!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nem szoktam mintákat festeni a körmömre, mindig egyszínű lakkozással élek, de ez... Hát, eléggé komolyan megingattad ezen hitemet! :) Kell egy ilyen, egyrészt, mert gyönyörű, másrészt, mert imádom a főnixeket! :) (Shelly néven fel is iratkoztam, hogy láthassam a további bejegyzéseidet (: )
    Darkness

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.Örülök,hogy itt vagy :)
      Lesz fél óra nyugim megnézem a blogjaid,ma már vetettem rá egy pillanást, tetszik amiről írsz.... :)

      Törlés
  5. Beautiful mani. Great gradient, so energetycznie:)

    VálaszTörlés
  6. Csodás mani! A témája is tetszik nekem is, és a színátmeneted is gyönyörű!! (-:

    VálaszTörlés
  7. Szupi lett! Szép ez az átmenet. :) Nekem egy BPS lemezem van, amin hasonló minta van.

    VálaszTörlés
  8. Csodálatos. Ritkán látni ennyire komplex, átgondolt, tökéletesen kivitelezett nyomdás manikűrt.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!