2015. augusztus 27., csütörtök

Horoszkópos manikűr




Sziasztok!!!


Aki kedveli a horoszkópos mintákat illetve manikűrt,annak ajánlott a következő poszt.

A Bornprettystore oldalon láttam egy igazán szuper kis nyomdapalettát,ami a horoszkópra fókuszál,legutóbbi rendelésemkor landolt a kosaramban.A palettát nem fotóztam be,mert elfelejtettem,lent a poszt végén linkeltem,így megnézhetitek az oldalon.

Eleinte ez a lemez nem keltette fel az érdeklődésem,hisz' az egész nagyon kötött,horoszkópos mintákat nem minden nap viselek.A döntésemben az oldalon látható manikűr adta meg az utolsó löketet.

A paletta elég kicsi,6x6-os,a minták viszont veszett jók,mélyek,tökéletesen lehet velük nyomdázni.
Észrevettem,hogy a Ya qin an egy igazán jó márka,a nyomdázópárna engem meggyőzött már erről,most a paletta,tegnap rendeltem egy nyomdázólakkot is,amit tűkön ülve várok,hogy kipróbálhassak.

Visszatérve a manikűrhöz,egy kék alapot képzeltem el,valami világosat,olyan mint az ég,ehhez a China Glaze-Capacity to see beyond lakkot kentem fel, 3 rétegessége ellenére elrabolta a szívem.Mivel nem vagyok kék lakk kedvelő,ez a szín mégiscsak olyan szép!!!

Erre szivaccsal felvittem pár csillámot,amit a Kiko Top fancy lakkból nyertem ki.Majd jöhetett a nyomdázás,és a minták kiválasztása.

A kisujjamra csillagkép került,mellesleg ez a minta az egyik kedvencem,mellé a gyűrűsujjamra a teli minta kék pöttyök,majd erre pár horoszkóp jel,a középső ujjamra a mini jelek,ezt is imádom,a mutatóujjamra a kör alakú mintát próbáltam ki,DE ez nem tetszik.Szinte semmi sem látszik belőle,azt hiszem ennek a fele elég lett volna......








Ehhez készítettem egy gyűrűt is,igaz az alapszín teljesen más,a nyomdalakk bordó,de nagyon jól passzolt a manikűrhöz.


Aki kedvet kapott a palettához,ITT megtalálja ,a BBB10 kóddal kedvezmény is jár rá :)


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
China Glaze-The giver-Capacity to see beyond 3 rétegben
Kiko Top Fancy
Konad kék és fekete nyomdázólakkok
Y020 nyomdapaletta
Kiko top coat




neked mi a csillagjegyed?



9 megjegyzés :

  1. Tényleg nagyon csábító az a mani a honlapon :) De tudom, hogy nem használnám ki ezt a mintát.
    Szép a te manikűröd is, főleg a hüvelykujj tetszik, meg ahol sok kis minta van, a kék alap is remek, mert télen-nyáron jó árnyalat.
    A válasz: kos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Akkor akaratos vagy? Az exem volt kos, hát ő nagyon akaratos volt.....

      Törlés
    2. Most már kezdem kinőni :D

      Törlés
  2. Ez nagyon szuper lett!! Ez a kék szerintem is nagyon szép! (-: Nekem a mutatóujjad is nagyon tetszik, és így összességében az egész mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. obrigado
      Eu fiz o anel, mas não unha polonês pintado
      o Turchese inicial :) :)

      Törlés
  4. Nagyon jók ezek a minták tényleg!:)
    Most,hogy már letesztelted én is merek majd rendelni ezekből a lemezekből.eddig nem mertem.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!