2015. augusztus 7., péntek

ILNP-Paige



Sziasztok!!!


Első ILNP lakkot köszönthettek a blogomon,ami a Paige.
Rám olyan hatással volt Lexa bejegyzése,hogy addig rágtam a párom fülét,amíg megrendelte nekem.A lakkot tegnap kaptam kézhez,este a meleg és a fáradtság ellenére felkentem éjfélkor.

A Paige egy olyan árnyalat,amit nekem találtak ki,pink és holo is,vannak benne holós pelyhek is,amik a makró képeken tudtam csak visszaadni nektek.
Bevallom nem tudtam 12ml-ért mit várhatok,hány rétegben fog rajtam fedni,milyen lesz az állaga,de óriásit csalódtam -pozítiv értelmben.
A lakk 2 rétegben fed,gyorsan szárad,az ecsete is tökéletes,egyenlőre nem találok a lakkban hibát.
Az ILNP lakkok közül nekem idén a Summer crush nagyon tetszett (azóta dagad a listám),de lebeszéltem magam róla.



Felkenés után sokáig nézegettem a körmeim a fényben,a lakk teljesen ámulatba ejtett.
Annak ellenére,hogy elég fehér vagyok idén,szuperül passzol a bőröm színéhez,a lakkal a körmeimen teljesen más fényben láttam a kezem.Lehet ez csak az én képzeletem,mert valóban nagyon tetszik rajtam ez az árnyalat,vagy tényleg így van,hogy ad egy pluszt,mindenesetre ma reggel már a bárban a pultos lány a kezem nézegette vagy 5 percig,mire megkérdezte mi ez a lakk....









Egy rózsás mintával koronáztam meg a színt,ehhez valami ilyesmi mintát képzeltem el.
Imádom ezt a mintát,a rózsákat,ez olyan minta amit szívesen hordok több napig.











Nos,összességében teljesen odáig vagyok ezért a lakkért,minden fillért megér.
A lakk itt elrhető:

ILNP
Hypnoticpolish
Nailland



Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-oh-Aqua base
ILNP-Paige 2 rétegben
Winstonia Floral plate w04
Aliexpress w202 nyomdapaletta
Konad fekete lakk
Kiko top coat





Kedvenc ILNP lakkod? (már ha van ilyen)






23 megjegyzés :

  1. Hú, ez gyönyörű, tényleg ennyire vonzza a szemet? Nincs még ILNP lakkom, nekem eléggé sokára szokott bekattanni, hogy kell egy lakk :) Éves fáziskésésben vagyok :) De meg szoktam jegyezni, kinél láttam és jóól megnézem a képeket rendelés előtt. Naillandnél sajnos készlethiányos a Paige, így védve vagyok a hirtelen vásárlástól :) Tetszenek a rózsák is, bár szerintem soha nem csináltam magamnak rózsás manit, tulipánpárti vagyok meg a margaréta-szerű virágokat szeretem, de igazad van, ehhez a színhez gyönyörű a rózsaminta. (Bár tuti minden más minta jól mutatna rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém mindenképp :) :D Imádom nézegetni a holo lakkokat :)
      Hát már én is ebben a fázisban vagyok,hogy sokat gondolkozok egy-egy lakk előtt,ugye tetemes mennyiségű lakk mellett,ez normális.
      Ha kedvenc mintát kéne választani,mindenképp egy virágos minta mellett tenném le a voksom,persze nem csak rózsás,bármilyen virágos :)

      Törlés
  2. Nyomdázva isteni!!!!!*-* A Bikini Fenék tuti jól fog állni:)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy magadon is ennyire tetszik a lakk, és köszönöm a megemlítést :))) Szerintem is nagyon jól mutat rajtad, és a nail art is csodaszép lett! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Természtes,hogy írtalak,hisz' nálad látva dölt el,hogy kell nekem is :)
      Amúgy a Ten fold is tetszik rajtad....Szóval lehet ő lesz a következő,amit megveszek :)

      Törlés
  4. Nagyon jó nyomdázva!! (-: Nekem két lakkom van a márkától, a Fame nagy szerelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A Fame nem az én világom :(

      Törlés
  5. Tartok tőle, hogy az összes ILNP lakkba beleszerettem - ez is annyira nagyon szép, pedig alapjáraton nem szeretem a rózsaszínt. Nyomdázva pedig maga a csoda *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát,szerintem egy-egy lakkon nagyon sokat dob egy nail art.Én sokszor döntök így,hogy meglátok egy adott lakkal egy nail art-ot.
      Amúgy ettől félek én is,hogy kell még egy-két szín (már van listám :D ), szerencsére a többség sold out,így most megmenekültem :D

      Törlés
  6. Mennyire jó kis szín ez. <3 Méltó az első ILNP lakkhoz. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Pont én is erre gondoltam :)
      Örülök,hogy neked is tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  7. Gyönyörű ez a lakk! Én is nagyon szeretném a magaménak tudni, viszont mikor leadtam a rendelésem, elég sok lakk nem volt már (jellemző :D), úgyhogy majd legközelebb :D Szuperül mutat a körmeiden, nekem nyomda nélkül most sokkal jobban tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor jártam már én is,amikor Nailland rendeltem.Pl. amiket most kinéztem,a fele ott nincs :(
      De örülök,hogy tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  8. Tényleg csodaszép ez a lakk! :) Tökéletes választás volt hozzá a rózsás nyomdaminta ^^
    Nekem 2 lakkom van az ILNP-től, amelyek közül a Paper Route a nagy kedvencem :)
    Annyi szép lakk van ennél a márkánál, kár, hogy a pénztárca véges, meg kell gondolnom, melyiket is szeretném igazán magaménak tudni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Paper Route nekem is tetszik,de félek,hogy gyenge a fedése.Rajtad hány réteges ez a lakk?
      Nekem most olyan 9 lakk van a listámon ami csak ILNP,hát eléggé meggondolandó melyik kell úgy igazán....

      Törlés
    2. Meglepően jól fed, nekem 2 réteg elég belőle. Én is féltem, hogy nem lesz valami erős fedése, de kellemesen csalódtam :)

      Törlés
  9. Nagyon tetszik ez a lakk, és fotók is csodásak! Kár, hogy idén nyáron kevés lakkra futotta :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked vagy nekem?Szerinem Te több lakkot vettél nálam,nyártól függetlenűl :D

      Törlés
  10. Hogy én mennyire várom a készletfeltöltést a naillandnél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D megértelek :)
      Pont most nyertem Instán a naillandmani játékon,szóval pont kapóra jönne a feltöltés :)

      Törlés
  11. ÁÁÁÁ ez a lakk annyira csodás,hogy nem lehet leírni. Nagyon jól áll neked ez a szín és a rózsák is fainak rajta.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!