2015. augusztus 21., péntek

Jade-Vermelho surreal



Sziasztok!!!


Ma egy csodás holo lakkot hoztam,amit réges régen elfelejtettem,és a polcon hagytam hosszú ideig porosodni.
Anno egy piros holo lakkot kerestem,a swatchok alapján a Jade-Vermelho surreal bizonyult a nagy Ő-nek, amikor megérkezett,kicsit csalódás volt,mert nem olyan piros mint amire én számítottam,inkább sötét narancssárga(???),lineáris holo,szerintem nagyon szép felkenve.
Üssetek agyon ha ez a lakk valóban piros,én nem igazán látom pirosnak........Pedig a neve is erre hajaz "szürreális piros",komolyan én nem látom annak :(





A lakk két rétegben fed,állaga kicsit zselés,de szépen lehet vele dolgozni.Észrevettem a brazil márkák nagyon kedvelik ezt a zselés hatást a lakkokban,nekem kicsit furcsa,és néha idegenkedem tőle.


Erre került egy nyomdázás,de csak 3 ujjamra.a Mintát kitöltöttem két másik Jade holo lakkal,a Mystic gold és az Uau! lakkokat használtam,így harmonizál igazán a minta.








A mintát a Bonrprettytsore BP-L003 palettától vettem,szuper paletta,talán bártan írhatom az egyik kedvenc Born palettám.
A paletta ITT megtalálható,az ingyenes posta mellé a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.




A lakkot itt megtaláljátok,ezek a holo lakkok elég jó árban kaphatóak,hamarosan a nagy kedvencemmel,a Magia-val jövök :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Jade-Vermelho surreal 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Bornprettystore BP-L003
Jade-Mysic gold és Uau! a minták kitöltéséhez
Kiko top coat







Szerinted piros vagy nararncssárga ez a lakk? :D :D



20 megjegyzés :

  1. Nem tudom kifejezni, hogy mennyire nagyon tetszik ez a mani!!! Ez az igazi ősz a körmeiden, ááááá, imádom! Én is akarom ezt a lakkot, hogy állandóan ezt viselhesse. Jaj, szerelembe estem. <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Tényleg őszies,már elképzeltem rá pár falevelet :D
      Az oldalon van, szerintem a DRK oldalána nagyon jó árban vannak :)

      Törlés
  2. Tüzes színe van :) gyönyörű, fenséges lett a mani!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmmm jó válasz :D Örülök,hogy tetszik :) Köszönöm

      Törlés
  3. Atyaég, hát ez valami elképesztően szép! KELL ez a lakk.... *o* Amúgy ha szép piros lineáris holót keresel, a Lilypad Lacquer Ruby Slippers nevű lakkját tudom ajánlani. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Amit írtál nagyon szép,rákeresek,hogy hol elérhető :) Köszi a tippet :)

      Törlés
  4. Gyönyörű a manikűr! A mintát és színeket is nagyon eltaláltad!! Szerintem is inkább narancsos színű, de csodálatos, nagyon tetszik, szinte vibrál a képeken, hát akkor élőben..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Valóban élőben is nagyon szép ez a lakk :)

      Törlés
  5. Gyönyörű a lakk és a manikűr is! Már csak ámuldozni járok ide :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) menj már, nálad vannak ámuldozni való lakkok ;)

      Törlés
  6. Woah Ági! Gyönyörű ez a minta! Lemásolhatom majd akrillal? Téged meg linkellek... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy Lolli :) kíváncsi leszek a manikűrödre :)

      Törlés
  7. Ez a lakk olyan, mint az eleven parázs, és belebetegszem, ha nem találok hasonló finist, számomra elérhető márkától!
    És még az ár sem fog akadályt jelenteni ebben az esetben. :)

    VálaszTörlés
  8. Realmente lindo!
    Nas tuas unhas ficou lindo demais!!!!!



    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    VálaszTörlés
  9. Ez a manikűr engem is már az őszre hangol. :) Csodás!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus ez a Jade lakk! Engem a tűzre emlékeztet. :) Nagyon jól néz ki ez a minta hozzá.

    VálaszTörlés
  11. Ez a manikűr fantasztikus! A lakk színe pedig számomra sem piros, inkább rozsdanarancsnak mondanám.

    VálaszTörlés
  12. Vermelho Surreal è il mio Jade preferito, forse anche uno dei miei smalti preferiti in assoluto! Quella nail art che hai fatto è stupenda!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!