2015. augusztus 19., szerda

Kiko Quick dry 808-Rosa anguria perlato


Sziasztok!!



Először is nem tudtam milyen címet adhatnék a posztnak,hisz' 3 lakkot kentem fel egymás mellé,végül úgy döntöttem,hogy a Kiko-t emelem ki a sorból,az a legszebb  a 3 lakk közül.

Imádom a Kiko quick dry lakkokat,hihetetlen gyorsan száradnak,szuper az ecsetük,olyan mint a Rimmel lakkoké,egy húzással szinte befedhető a köröm.
A 808-as egy igazán szépséges darab, "rózsaszín dinnye" ami egy csepp arany csillámlást is kapott,a színe malva,legalábbis nekem ez jutott eszembe róla.Eleinte ez a lakk nem vonzott,nyár elején viszont rabul ejtett élőben.Egy rétegben fed,megszokásból én felkentem mégegy réteget.Mellé került egy fekete lakk éa a Zoya-London,ami egy csodás szürke homoklakk,ezzel is tökéletesen elégedett vagyok.
A gyűrűs és hüvelykujjamra nyomdáztam,nekem ez a minta nagyon tetszik,néha a kevés is bőven elég,a kis illetve a mutató ujjamra egy-egy szegecs is került,így összhangba hoztam a manikűrt.











Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko quick dry-808 Rosa anguria perlato 2 rétegben
Kiko quick dry-819 Black 2 rétegben
Zoya-London 2 rétegben
Bonrprettystore-BP-41
Cheeky szegecsek
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko top coat







szoktál 3 különböző színű lakkot használni egy manikűrben?



16 megjegyzés :

  1. Annyira egyben van ez a manikűr, hogy csak pár pillanat után vettem észre, mennyi minden van benne, eltérő szegecsek, a kisujjon fekete köröm, csodaszép! Naná, hogy szoktam eltérő lakkokat felkenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D cseles akkor.
      Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a manikűr, tényleg minden a helyén van. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!
    Tökéletes kombinációja.


    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. obrigado
      Estou feliz que você gosta do manicure :)

      Törlés
  4. Nem hittem volna, de tökéletes összeillenek ezek a színek, gyönyörű lett tényleg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. ...splendida nail art...belli anche i colori abbinati così!!!
    ...un bacione!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie :) Sono contenta che ti piace :)
      Un bacione anche a te :)

      Törlés
  6. Nagyon szép lett a manikűr! És a Kiko tényleg nagyon kellemes színű. Nálam megesik, hogy háromféle lakkot is felkenek egymás mellé. Emlékszem, volt idő, amikor el sem tudtam volna képzelni, hogy ne egyforma legyen az összes körmöm színe. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig az egyszínű manikűr híve voltam,írtam már korábban, a blog miatt nagyon sokat változott az ízlésem :)
      Persze jó irányban,én ezt érzem :) :D

      Törlés
  7. Nagyon szép ez a manikűr! Bármikor viselném én is, Nagyon jó színeket választottál egymáshoz.:)

    VálaszTörlés
  8. Annak ellenére, hogy nagyon rózsaszín, hihetetlenül tetszik - a fekete vagánnyá teszi ^^

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!