2015. augusztus 3., hétfő

ManiCute-Tollak



Sziasztok!


Személy szerint nagyon szeretem a tollas mintákat,ez a téma pont kapóra jött,mert a napokban gondolkoztam,hogy kéne egy ilyen szép színes,tollas manikűr.
Hétvégén abban a hitben voltam,hogy egy sima alapszínre feldobok pár water decals-t és kész,de ma reggel egy nyomdás manikűrt képzeletem el,így meg is valósítottam ezt.

Az alapszín sárga lett,ez a szín kicsit kötött,hogy szép tollas mintákat lehessen alkotni rájuk,de nem adom meg magam könnyen.
A Kiko quick dry 853 Pearly light yellow,valóban nagyon világos sárga,csillámos,amit elég nehéz előcsaolgatni.A lakk rajtam 3 rétegben fed,de a színe kárpótolt mindenért.




Majd erre kerültek a különbőző tollas minták.









Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko quick dry-853-3 rétegben
Bundle monster BM-419
Konad nyomdázólakk
Akrilfestékek
Kiko top coat




kedveled a tollas mintákat?

12 megjegyzés :

  1. Gyönyörű lett, és a sárga alap is jól illik hozzá. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a tollaid. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kis vidám színes lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez egyszerűen csodás lett!! A színek, minden nayon-nagyon tetszik!! (-:

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik, az alaplakk különösen.

    VálaszTörlés
  6. Tényleg csodás ez a kiko lakk. Szinte lebegnek rajta a színes tollak! Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  7. Sosem volt még tollas manim :) nagyon tetszik, hogy ennyire színes!

    VálaszTörlés
  8. Nekem is nagyon tetszik a manikűr, annyira jól néznek ki a színes tollak a sárga alapszínen ^^

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!