2015. augusztus 13., csütörtök

Narancssárga manikűr


Sziasztok!!


Egyik nap egy szuper kis narancssárga ruhában díszelegtem,és ehhez egy pont passzoló,hasonló színű manikűrt készítettem el.
Én és a narancssárga idén nagyon  jóban vagyunk,azt mondják ez az öröm színe,szabadságra és mozgásra ösztönöz.A színskálán a vörös mellett helyezkedik el,viszont hiányzik belőle a hő,ami a vörösben megvan.
Két lakkot használtam fel,az egyik a Zoya-Dhara,ami a 2013-as őszi kollekció egyik lakkja,nekem ez nem őszi szín, bármennyire is kedvelem az őszt,ezt a lakkot szívesebben hordom nyáron.
A lakk nagyon szép,egy parányi arany csillogása is van,viszont a fedése nem nyűgözött le.
3 réteg legalább kell,az oké,hogy gyorsan szárad,de picit engem ez zavart,sokszor írtam,nem kedvelem a több réteges lakkokat.
Mellé az Opi vadító A roll in the hague lajjkát kentem fel,ami egy friss üde szín,abszolút nyári,ezzel a lakkal szemben teljesen a szerelem.
Ez a lakk is 3 réteges,csak azért mert én a képeken láttam a körömvégeket,amiket amúgy természetes fényben nem.


Az Opira kellett valami minta,így a Bornprettystore BP-L020 csipkés palettáról választottam egy mintát,nekem a végeredmény nagyon tetszik.










A Bornprettystore paletta ITT megrendelhető,érdemes figyelni az oldalt,mostanában sok akció van,ez a paletta nagyon szuper,érdemes lecsapni rá.A BBB10 kóddal jár rá 10% kedvezmény,a posta mint mindig,ingyenes.






Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Zoya-Dhara 3 réteg
Opi-A roll in the hague 3 réteg
Konad fekete nyomdázólakk
BP-L020
Kiko top coat


Eszembe jutott egy igazán ötletes dologról írni pár sort,amiről mi már a Facebook forumban beszélgettünk a lányokkal.
Nem is olyan régen megjelent az Überchic oldalon egy szilikonos alátét,ami megkönnyíti a stamping decals elkészítését,és erre kerestünk alternatívát.
Sokan írták,hogy szuper egy tésztanyujtó szintén szilikonos alátét,elég nagy,de működik!!!!Itt én ezt nem kaptam,így más iránya kellett keresgélnem.
Találtam egy sütőbe helyezhető,a sütőpapírt helyettesítő szilikonos alátétet,és jelentem nagyon jól működik a dolog,zöld a színe pont nekem való :D.A rá megszáradt lakkot szöszleszedő hengerrel lehet eltávolítani (ott az ékes példa),acetonnal nem kísérletezgettem.......Nem szeretném ha baja lenne a szilikonnak.
Szóval aki unja a stamping decals elkészítését a nyomdapárnán,és az Überchic-et drágállja-mint én,annak szuper alternatíva lehet ez.Érdemes kipróbálni.







kedveled a narancssárga színt/lakkokat?





20 megjegyzés :

  1. Kettő narancs színű lakkom van, ja nem, 4 :) mert kettő neon. ha tovább gondolkodom, lehet, több is van :) Érdekes, hogy én mindig levélmintában vagy geometrikus mintában gondolkodom, ha narancs lakk van rajtam, csipke sosem jutna eszembe, pedig nagyon tetszik!! Szeretem a narancsot, vettem egy cikkcakkos nyomdalemezt, úgyhogy már fel is sorakoztattam az egyes mintákhoz a lakkokat, ma neonnarancs körmöm lesz fehérrel és feketével.
    Csak négy nyomdázóm van, de ez elég szokott lenni stamping decalhez, kb. mire egyiket kifestem, a másik meg is szárad, eléggé lassan szöszölök a festegetéssel. Persze fanatikusoknak, akik 10 körömre csinálnak stamping decalt, jó ötlet ez a lap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye,hogy a narancssárgára egyből levélmintára asszociál az ember?Én is így vagyok!!!!Komolyan amikor felkentem,a levélmintákat nézegettem :D
      Melyik a cikkcakkos lemezed? Nekem ez a második kedvenc mintám,de nem akarom a blogra állandóan ezt nyomatni :D
      Hát nekem több mint 4 nyomdázóm van,de sajnálom,hogy néha megfogja a lakk a párnát. :(
      Szerintem ez abszolút hasznos dolog,úgy ahogy írtad,aki 10 körömre készít mint én általában :D

      Törlés
    2. http://nailland.hu/koromnyomda/moyou/fashionista-04
      Most látom csak, hogy készlethiányos, meg a Pro 6 is, azt is most vettem. Na, ahhoz rövid körmök kellenek, nem is figyeltem a méretet, annyira hozzászoktam a BPS mérethez.
      A fehér párnát nekem is megfogják a lakkok, de MoYou lemezhez MoYou nyomdázót használok, az meg piros, azzal nincs gond.

      Törlés
    3. Mindkettő nagyon szép. Nekem a moyou xl nagy a körmömre.... :D
      A fashionista a listámon van, legközelebb beszerzem én is.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, pedig nem vagyok oda a narancs lakkokért. Van néhány, de önmagában sosem használom. Ja és ami vicces, épp most nyomdázok, és az alapban van narancs is. :D
    Ez a szilikonos sütőbizgere nagyon jó ötlet. Én még ilyen műanyag tányéralátéten gondolkoztam, tudod az nem ilyen kemény, hanem hajlik, ezért gondoltam, hogy jó lehet, de még nem próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Örülök,hogy neked is tetszik :)
      A műanyag alátétet próbáltam,azon is működik,de ott kicsit kapargatni kell a szélét,hogy feljöjjön a lakk.

      Törlés
    2. Azóta már én is kipróbáltam. :D Nem rossz, de azért nem az igazi.

      Törlés
  3. Szuper ez a manikűr!! Ezzel a mintával nagyon tetszik!!
    Az alátétet úgy használod, hogy nyomdapárnával nyomod rá a mintát amit később kifestesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fedőlakk a szilikonra,majd mintát rányomom, kifestem ha kell és lehúzom a kész mintát majd a körömre kerül :)
      Örülök , hogy tetszik a manikűr. Köszönöm :)

      Törlés
    2. Egyszer genotermen akartam így, de mikor rányomdáztam a fedőlakkra felszedte a párna. Gondolom ehhez is gyakorlat kell.

      Törlés
    3. Semmi extra. Várni kell míg megszárad a fedőlakk az tuti. A szilikonon nem jön fel,garantálom :)

      Törlés
  4. Olyan élettel teli lett a manikűröd a narancs lakkoknak köszönhetően. :)
    Ez a szilikonos alátét nem érdes neked? Én eddig teljesen simával még nem találkoztam és félek, hogy akkor a stamping decal is érdes lesz. :S Szerinted? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy tetszik. Köszönöm :)
      Ez sima, érdest láttam én is, de nem vettem meg,a minta tuti olyan lenne. Szóval a sima verziót ajánlom :)

      Törlés
    2. Okés, köszi a gyors választ. :) Akkor én is nézelődök még. :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik,pedig én nem túlzok,ha azt mondom,hogy utálom a narancs sárgát. :( Egyszerűen nem áll jól nekem,de rajtad isteni *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm. Hát a narancs ilyen, vagy szereted, vagy utálod ;)

      Törlés
  6. Alapvetően nem vagyok oda a narancs lakkokért, de ez gyönyörű lett a minta pedig tényleg nagyon sokat dobott rajta. :)

    VálaszTörlés
  7. Não sou fã de laranjas , mas ficou lindo!!

    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    VálaszTörlés
  8. nagyon tetszik ez a minta, gyönyörű. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!