2015. augusztus 6., csütörtök

Radial gradient



Sziasztok!!



A Radial gradient kipróbálását elég sokáig halogattam,nem voltam benne biztos,hogy egy vállalható manikűrt tudok vele készíteni.Ezt a manikűrt egy jó ideje elkészítettem,gondoltam ma eljött a nap,hogy egy poszt formában megszülessen a blogra.

A lényege a nevében is benne van,azaz körkörösen készül a gradient.HURRÁ....Milyen egyszerű ezt leírni,nem?! Viszont mennyire nem egyszerű megvalósítani.
Bevallom 4x álltam neki,nem lett olyan mint amit szerettem volna,a végére már úgy voltam,hogy feladom...Aztán eszembe jutott egy közmondás,türelem rózsát terem,nem nem türelem manikűrt terem :)

Alapnak felkentem a Zoya-Purity lakkot,majd erre kerül a neon radial gradient,középre az Orly-Glowstick,majd a Skinny dip és a Beach cruiser.Az összkép nagyon tetszetős,egyedül a mutatóujjam nem nyert nálam....
Körkörösen felvinni a szivacsra a lakkokat és mondjuk középre pozícionálni a körömre nem egyszerű,a következő alkalommal biztos egy fóliára fogom elkészíteni,majd a körömre...




Így önmagában nekem csupasznak hat,lehet ez a ráció benne,hogy nem kell rá minta...De nem így a manikűrt elbukott.
Késztetést éreztem rá,hogy nyomdázzak,a Nailz craze palettáról választottam a 'LOVE' feliratot,plusz a lakatot a hüvelykujjamra.
Ezek mind stamping decals formában kerültek fel,össhatás nagyon szuper,imádom :)











Nos,egyenlőre kedvenc technikám ez nem lesz,szép-szép de írtó macerás,ha a fóliás megoldás beválik,biztos készítek még ilyet :)



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Zoya-Purity 2 rétegben
Orly-Glowstick,Skinny dip és Beach cruiser
Sminkszivacs
Konad fekete nyomdázólakk
Nailz Craze NC06
Kiko top coat






téged meggyőzött ez a technika???


9 megjegyzés :

  1. Még sohasem próbáltam, de elhiszem, hogy macerás. :S Viszont a manikűr nagyon látványos és szép lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kellett rá minta, olyan hipnotikus lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nyomdázva sokkal jobb!! Nekem nagyon tetszik! Én nem hiszem, hogy megpróbálkoznék vele, biztos, hogy nem volna türelmem..

    VálaszTörlés
  4. Baromi klassz. Nyomdázva még jobban kiemeli a színeket:)

    VálaszTörlés
  5. Hát maga a technika nem fogott meg,de nyomdázva gyönyörűséges *-*

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik, a fóliás megoldást lehet kipróbálom.

    VálaszTörlés
  7. Wow és wow, ez irtó jól néz ki! Nyomdával az igazi :P

    VálaszTörlés
  8. baromi jól néz ki ez a gradient! ez az,amit már próbáltam számtalanszor, de sosem lett szép, mint a Tied

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos manikűr lett! Audrey80-hoz hasonlóan nekem is a hipnotikus jutott eszembe róla. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!