2015. augusztus 20., csütörtök

Rózsás manikűr



Sziasztok!



Nem ez az első rózsás manikűr a blogon,nagy valószínűséggel nem is az utolsó.Imádom a virágos manikűröket,hogy miért nem tudom,de sokszor válszatok ilyen mintát a körmeimre.
Ezt a manikűrt korábban készítettem,ezzel a manikűrrel nyertem a Nailland instagram oldalán,aminek különösen örültem.Viszont teljesen kiment a fejemből,hogy megosszam veletek,azért sajnáltam volna,ha egy mappán végezte volna,és nem a blogon.

A manikűr elkészítése roppant egyszerű volt,a mintát a Bundle monster xl-151-es palettájáról választottam, kitöltöttem a nálam fellelhető Colour alike holo lakkokkal.
Próbáltam harmónikusan összehozni a lakkokat,eleinte féltem,hogy sötét lesz a manikűr,de élőben nagyon szép hatása volt.















Akit érdekelnek a Bundle monster xl paletták,ajánlom egy-kettő beszerzését,most akció is van/lesz,érdemes körbenézni a honlapon. :)





kedveled a rózsás mintákat a körmeiden?






28 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett! :) Irigykedem, hogy ilyen ügyes vagy... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,nagyon kedves vagy,de annyira nem komplikált a manikűr....inkább időigényes,de ez már más tészta :)

      Törlés
  2. Jó ötlet volt megosztani itt, a blogon is, mert ez a manikűr gyönyörű! *_*
    Gratulálok a nyereményhez. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Néha van ilyen,elfelejtek egy-egy manit kitenni :(

      Törlés
  3. Összvissz 2 rózsamintám van, de ez valami gyönyörű, sokszínű holo, imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik a manikűr :)
      ez megvan neked? http://www.bornprettystore.com/rose-flower-nail-stamping-template-image-plate-born-pretty-bp73-p-20790.html
      ebben a palettában vagy ezer fantáziát látok,pl ezt is simán használhattam volna :)

      Törlés
    2. Nincsen, pedig nagy kedvencem a virágos manikűr, tetszik is ez a lemez. Még a meglévő mintáimat sem próbáltam ki, addig nem veszek most újat. Kosárban van itt-ott pár dolog, de még várok, mert elég sokat költöttem mostanában, feltűnően sokat.

      Törlés
    3. Lehet hülyeséget fogok kérdezni,de nem szoktad a manikűrjeidet befotózni és feltenni a Born oldalára?Mert minden ott vett terméket ha használod,és lefotózod,feltöltöd,jár érte pont,amit később levásárolhatsz.
      Én rendszeresen teszek fel manikűr képeket,mostanában szinte csak a pontjaimból vásárolok ott,szóval simán megéri a dolog!

      Törlés
    4. Ezt nem is tudtam!! És ha rondának találják a manikűrt, kitörlik? :) Bár én örülni szoktam, ha van manikűr a lemezzel, mégiscsak jobban látni, milyen a minta. Köszi az ötletet, meg is nézem az oldalt :D

      Törlés
    5. Nem tudtad??????????? :O
      Egy másik lány sem tudta,neki is én szóltam,hogy érdemes feltenni képeket. Egy csomó pontot össze lehet gyűjteni.Nekem per pill 35 dollár értékű pontom van,egy hónap alatt ennyi jött össze.
      Itt olvashatsz róla http://www.bornprettystore.com/my_points_help.php
      amúgy szerintem a csúnya maniért is jár pont,de naaaa nem hiszem,hogy csúnya manikűröket csinálsz!!!!!!

      Törlés
    6. Hát ha nem is rondát, de többnyire csak sima nyomdázást. Megnézem, köszi, mik vannak :D

      Törlés
    7. Szívesen! :)
      A sima nyomdázás is tökéletes!!!Nem kell itt komplett nail art-ra gondolni,mert ugye egy nyomdapalettára az ember egy sima manikűrre gondol,szóval ezért is jár pont.
      Sok kicsi sokra megy,én egy manikűrhöz rengeteg képet készítek,ide felteszek 5-6-ot,a többit feltöltöm a born oldalára :)

      Törlés
    8. Ezt én sem tudtam. Meglátszik, hogy nem nagyon nézegettem náluk..

      Törlés
  4. úristen mennyire gyönyörű *.* odáig vagyok érte :) megérdemelten nyertél a játékon ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik Fanni :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett!! Én is kedvelem a virágos manikűröket, a sötét színeket is! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Gondoltam,hogy rokon lelkek vagyunk :)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. obrigado
      Estou muito feliz que você gosta :)

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  8. Nagyon szép lett, ilyen körmöm lenne folyton csak bámulnám :DD

    VálaszTörlés
  9. Már instán is megcsodáltam ezt a manit! Megérdemelted,hogy nyertél vele! Valóban tökéletesre sikerült.:)

    VálaszTörlés
  10. Nem tudok betelni az alkotásaiddal, olyan gyönyörűségeket csinálsz! Ez a manikűr a templomok rózsaablakaira emlékeztet :)

    VálaszTörlés
  11. SZépségesek ezek az átmenetes szivárványos rózsák. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!